Reaksi wajah Aqilah yang takut duduk dalam buai

Masa saya pergi rumah adik saya baru ni, saya saja letak Aqilah dalam buai.. nak tengok reaksi dia.. Ohya, selama ni, aqilah tak tido buai tau.. saja tak nak ajar, kang susah pulak saya nak berjalan.. duk mengusung buai je.. hihhi


Tengoklah gaya muka & tangan Aqilah tu.. hahha.. Nampak sangat yang dia takutkan..


Tapi yang lawak tu, dalam takut2 dia pun.. nak bergaya jugak.. kaki siap angkat ke atas.. saya buat turun, dia angkat balik... kikikiii


Walaupun takut, tetap jugak terlena.. terlena dalam ketakutan... hihii.. Walaupun dalam entry ni nampak muka Aqilah ketakutan tapi mata saya ni, tetap nampak Aqilah comel!.. muahhaha

{ 30 comments.. read them below or add one }

CtAyue CtAyue March 26, 2013
hehe.. comelnya..mula2 takut lepas tu tertidur jugak.. anak sy pun mmg takut duk dlm buai..beli buai tp tak pakai pun. senang nk bwk anak berjalan kalau tak tidur buai kan..
Mama Adam Mama Adam March 26, 2013
Hihihihi... terserlah ketakutan.
Senang x berbuai. Saya pun x pakai buai. Malas nk berangkut ke sana sini
Mieya Atiera Mieya Atiera March 26, 2013
kelakarnya muka Aqilah.
Kesuma Angsana Kesuma Angsana March 26, 2013
hehehe takut2 lepas tu lena dalam yer
Azi Azi March 26, 2013
mmg nmpk comel je aqilah. ank2 sy pn xpnh tido buai
Masya Masya March 26, 2013
samalah x suka ajar anak tdo dlm buai.. hadoilah jenuh tau usung kemana².. yg herannya kat kg dulu amir mesti nak tdo kat buai.. kalau kat rumah sendiri elok jer.. ibu tepuk² dah tdo.. sampai skrg tdo masih bertepuk montot yg bam bam tu...
eita eita March 26, 2013
hahaha..muka serius takut tu
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ March 26, 2013
salam k.ina..
hahaha.. nmpk riak ketakutan disitu..
aqilah..aqilah.. comelll :p
Deqla Manjew Deqla Manjew March 26, 2013
amboii syok sungguh nmpknyaa....ada ruang tak nak masok gak ni... hihi
lizz lizz March 26, 2013
comel aqilah ni tau...
cam sedap jer dier tidur dalam buai
syawalsimpsons syawalsimpsons March 26, 2013
syawal ngan izz pon tido buai..tp so far klo berjalan mmg tak cari buai dorang ni
seharum kasturi seharum kasturi March 26, 2013
assalamualaikum ... siap angkat kaki lagi tu ... hahahaaa
Nisah Idham Nisah Idham March 26, 2013
hehe mesti Aqilah gayat kan..
tak biasa..
Haryati Faizal Haryati Faizal March 26, 2013
mcm anak yati mang tak penah tido buai, bl sj2 buh mang takmau... rela turun dr buai tu... gayat sama kot
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief March 26, 2013
alololo siannya aqilah muka takut tu...tp ttp comel
dak-eiza dak-eiza March 26, 2013
tp elok gak tak besa ngan buai
senang nak ke mana2
Mrs Velentine Mrs Velentine March 26, 2013
comelnya..akhirnya tertidur juga dia kan
UmmiAbi UmmiAbi March 26, 2013
Memang comel pun...Rse nak geget je...
ayut ayut March 26, 2013
haaha...comel je muke aqilah takut..last2x tido...jap lg gian nek buai..tido carik buai je nnt... :)
emma emma March 26, 2013
hehe msti die gayat tu.. yg x menahannye sampai angkt2 kaki tu, msti die mintak suh angkt hehe..
Nora Karim Nora Karim March 26, 2013
heheh kesian dia... takut ye..
azizah :) azizah :) March 26, 2013
kesian aqilah kak.. hehehe

jijah pon xnak ajar buai.. nnt nak tidoo g mane2 susah kalau berbuai jer..
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha March 27, 2013
hahaha...muka dia tu ai.nampak sgt gayat
Si Matatajam Si Matatajam March 27, 2013
Ha'ah org tua2 kata tak elok ajaq tidoq naik buai ni kalau tak nak kemana asyik nak kena cari buai kl nk bagi baby tidoq
Cik Nur™ Cik Nur™ March 28, 2013
kikikiki..dia terasa gayat tu.. :)
Puan Kutu Puan Kutu March 31, 2013
pic no 2 tu mmg kelakar muka aqilah