Alisha tak senang duduk tanpa buku & pen or pensel

Saya sekarang ni ada kat kampung my dear.. menyesal tak bawak balik laptop.. ingat boleh blogwalking tapi guna netbook my dear ni, punyalah susah.. kecik.. tak puas tengok + tak reti kalau tak guna mouse.. hihii

Nak cite pasal Alisha, saya tak bawak balik kampung buku & pensel alisha tau... So, pagi tadi dia duk bising kat abah dia gtau "Akak nak lih" @ "akak nak tulih".. pastu my dear suruh g mintak dengan adik dia (maksu alisha)... Alisha pun apa lagi terus pergi kacau maksu dia yang tengah tido...

Betapa alisha ni takleh nya berpisah dengan buku & pen or pensel.. Tu la koje dia kalau kat umah.. setiap hari wajib menulis.. hihii.. Nampaknya pasni, balik kampung mesti bawak balik buku alisha la... (",) Moga Alisha akan membesar sebagai anak yang rajin belajar (",)
Alisha tak senang duduk tanpa buku & pen or pensel

{ 32 comments.. read them below or add one }

Ibu Lala Ibu Lala March 29, 2013
Bagusnya. Esok besar mesti cerdik ni.
Tihara Tihara March 29, 2013
la, mesti dia tak senang duduk tu kan :)
Dylla Abas Dylla Abas March 29, 2013
haa...bagus2...biarkan dia terdidik macam tu :)
ayut ayut March 29, 2013
tengah semangat tu mmg ptt kita ikutkan jer...hihihi.good girl la alisha ni...rajin ^^
Sally Yatiey Sally Yatiey March 29, 2013
Kecik2 dah rajin belajar.. Bagus! ^^
diana diana March 29, 2013
bagusnya...dia minat tu nanti senang la nak ajar menulis.
Nisah Idham Nisah Idham March 29, 2013
alahai.. sengaja tak bawak ye.. Alisha nak jadi budak pandai. kena rajin menulis... hehe
Haryati Faizal Haryati Faizal March 29, 2013
bagus tanamkan minat dia dr kecik menulis sket2...
ieda immi ieda immi March 29, 2013
alhamdulillah
kalau zahrien ashik main aje cuti2 sek nie huhuh
Cik Nur™ Cik Nur™ March 29, 2013
wahhh..bagus nya....
pen, kertas dah jadi sebahigaian dari dia...
eita eita March 29, 2013
bagus nyer alisha..kecik2 dah sibuk dengan pen n buku
CtAyue CtAyue March 30, 2013
bagus alisha ni.. nt kalau ke mana2 harus kena bwk buku dia siap2.. dia dh mula tunjuk minat tu.. semoga alisha jd anak yg rajin belajar..inshaa Allah.
Zira Aziz Zira Aziz March 30, 2013
..besar nnt nk jd penulis kot..
Mrs Velentine Mrs Velentine March 30, 2013
amin semoga alisha menjadi anak yang cerdik..bagus cara kak ina kenalkan pensil & buku di usia awal
QasehnyaRania QasehnyaRania March 30, 2013
alhamdulillah..aamiin ;)

*habis tu ina buat rawatan apa skrg.
makan VCO lagi ke..
QasehnyaRania QasehnyaRania March 30, 2013
alhamdulillah..aamiin ;)

*habis tu ina buat rawatan apa skrg.
makan VCO lagi ke..
seharum kasturi seharum kasturi March 31, 2013
assalamualaikum ... tulis kat buku x per ... anak buah saya pi tulis kat dinding ... bila nak sambut raya kena la cat umah ...
Puan Kutu Puan Kutu March 31, 2013
bagus betul alisha ni.abg aiman jgn kata balik kmpg, cuti sekolah jer dia pun mitak cuti belajar sekali.hehe..
Si Matatajam Si Matatajam March 31, 2013
Bagus la dia berminat camtu...nanti besaq mesti rajin blajaq..
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief March 31, 2013
Alhamdulillah nampak minat alisha ni nak belajar..gud girl
izan mama mia izan mama mia April 01, 2013
samalah..anak dara kita...
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief April 01, 2013
hai kak ina...chat x?
sepi jer hari nih p mana
Deqla Manjew Deqla Manjew April 01, 2013
bagus la... kecik rajin belajar..hope besar pun mcm tu jugak.. tp kalo dari kecik pun mmg dah rajin mesti rajin gak tu.. kan melentur buluh dari rebungnya... =)
azizah :) azizah :) April 01, 2013
Alhamdulilah cuti2 camtu pon alisha masih nak menulis.. moga bila besar nanti bijak n pandai alisha ni..
intanfirdaus247 intanfirdaus247 April 01, 2013
Alhamdulillah....bagus tu ina..
emma emma April 02, 2013
mmg bagus sgt Alisha ni.. pegi memane pn ingt buku ngan pensel..