Mini GA sempena 2nd Anniversary


Nak join klik banner
Tarikh Tutup : 17/03/2013

Hari ni saya nak join GA yang dianjurkan oleh Nazirah.. Kalau u all nak join, klik banner tau... tinggal beberapa hari je lagi... Sebagai tanda saya support Nazirah, saya sanggup karang entry ni pagi2 buta... Dah nak pukul 3 pagi dah ni... hihii

Antara syarat yang Nazirah mintak adalah suruh bagitahu pasal kenangan manis dengan insan tersayang.. Kalau cakap kenangan manis memang banyak.. kalau cakap insan tersayang pulak, memang ramai.. tapi untuk GA ni, saya nak ceritakan pasal 2 anak saya yang baik budi pekerti lagi solehah tu.. (^_^)

Merekalah anak2 kesayangan saya... Saya tak sanggup berpisah dengan mereka walaupun sehari... nanti mula menangis tersedu sedan lagi sekali.. ehheh.. Setiap saat setiap detik bersama anak2 adalah kenangan manis bagi saya.. Sangat manis... (^_^) Lebih2 lagi ketika saya melihat perkembangan mereka.. dari lahir sampai pandai bercakap macam Alisha & meniarap macam Aqilah... Percayalah... bagi seorang ibu, melihat perkembangan anak itu adalah perkara yang sangat2 menggembirakan...!! (",)

Macam saya sendiri, Alisha berjaya free diapers pun dah rasa nak bagitahu satu dunia... Aqilah dah pandai meniarap pun, tetap jugak rasa nak bagitahu satu dunia.. hehhe.. Senang cakap, apa je perkembangan anak, rasa semuanya nak bagitahu orang.. hahahha... Macam saya sendiri, kalau anak2 berjaya buat sesuatu, saya akan telefon My mum & MIL... selain my dear.. hihii.. Opsttt tak lupa jugak cerita kat blg.. hihii

Satu perkara lagi, apabila melihat anak tersenyum memandang kita.. Ya Allah, time tu rasa betapa bertuahnya saya dikurniakan rezeki untuk bergelar ibu... Senyuman anak2 mampu buat saya yang kadang2 rasa penat layan karenah mereka terus hilang!! Yang ada hanyalah kasih sayang yang makin membara... (^_^)

P/s : Moga rakan2 saya jugak diberi kesempatan untuk bergelar ibu

{ 25 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown March 13, 2013
selamat berGA.. good luck! =)
Miss N™ Miss N™ March 13, 2013
semoga berjaya kak.... :)
emma emma March 13, 2013
gudluck kak ina..

tsentuh sgt bace entry ni..
maszull maszull March 13, 2013
assalamualaikum intan...selamat bersegmen yer..;)
ayut ayut March 13, 2013
slmt bersegmen kak ina... :) mmg kenangan plg manis bt insan bergelar ibu melihat ank2x membesar dpn mata ^^
Unknown Unknown March 13, 2013
Semoga berjaya kak! :D
Semoga Alisha dan Aqilah membesar sentiasa menjadi anak yang baik dan solehah :D
Mrs Velentine Mrs Velentine March 13, 2013
good luck kak...mmg saat bersama anak paling manis
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief March 13, 2013
anak2 harta xternilai kesayangan kita kan...

gud luck
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ March 13, 2013
salam k.ina..tersentuh bca entri ni..
gud luck ye :)
Unknown Unknown March 13, 2013
sweetnya.. gudluck kak :)
Nora Karim Nora Karim March 13, 2013
Betul... anak2 mmg cukup membahagiakan...
QasehnyaRania QasehnyaRania March 14, 2013
aamiin :)

good luck ina :)
Puan Kutu Puan Kutu March 14, 2013
anak2 mmg anugerah terindah...semoga berjaya..:)
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra March 15, 2013
tq join..rajin2 jenguk kenangan manis blogger lain kat sini,

http://nazirahnyerr.blogspot.com/2013/02/senarai-peserta-mini-ga-sempena-2nd.html

akan d update setiap malam..;-)

akak, thanx sangat sudi join Mini GA saya yg tak seberapa ni,
Jujur tersentuh sangat bila baca entry akak,teringat ayah pernah cakap balik kja penat2 tgk adik solehah senyum terus hilang rasa penat, huhu. Terima kasih untuk doa akak, saya salah seorang orang dalam doa tu, amin..
Aety Hassan Aety Hassan March 15, 2013
salam kenal.. dtg jengah dari GA yg sama..

http://aetyhasteja.blogspot.com/2013/03/mini-ga-sempena-2nd-anniversary.html

mmg seronok layan karenah anak kan.. saya blum kawin tapi seronok sangat layan anak buah.. btw, kita jd ur new follower eh.. :)