Review penggunaan Pure Marine Collagen (PMC) oleh Alisha

Semalamkan saya ada gtau u all yang EKZEMA Alisha makin teruk kan.. So, ada yang suggest kat saya untuk sapu PMC dekat muka Alisha... Ohya, kan saya ada gtau u all yang Alisha pun makan PMC jugak kan..  Saya start makan, hari Sabtu malam, Alisha plak, start makan hari Ahad pagi...

Hari ni saya nak story pasal Alisha dulu.. pasal saya tu, lenkali saya wat entry.. (",)



Ini gambar Alisha petang semalam, sebelum saya sapu PMC... time ni, bintik2 merah kat dahi dia tu, timbul2 tau... So, malam semalam, saya sapulah PMC dekat muka Alisha.. tapi boleh pulak lepas saya sapu, dia pergi lap balik dengan baju yang dia pakai.. hahha...

Walaupun camtu, dia bukan lap habis pun.. kat dahi dia tak lap pun.. lap sekadar area mulut & pipi tu je... Nasib baik.. (",) *Alamakkk.. baru tingat, saya tak basuh pun muka alisha lepas tu.. hahahh.. bawak ke tido lah PMC kat muka dia tu... hihii


Yang ni pulak, gambar Alisha hari ni.. nampak tak yang bijik2 merah dekat dahi dia tu macam dah kecut... dah kemek sikit kan... Teruja saya tengok... (",) Lagi satu, Alisha dah kurang menggaru badan dia.. Kalau bintik2 merah alisha ni boleh kemek @ kecut, so, tak mustahil jika sape2 yang ada jerawat kalau pakai boleh kecut kan.. (",)

{ 22 comments.. read them below or add one }

Mrs Velentine Mrs Velentine March 19, 2013
PMC mmg kecutkan jerawat,,kak ina rajin2 letak kat badan alisha.insyaalah cepat baik..done hi shop
AnonymousAnonymous March 19, 2013
mmg baguslah PMC Ni
Izan Ishak Izan Ishak March 19, 2013
baguslah kalau kecut dah bengkak2 alisha tu ina.
ecadwinkyasha ecadwinkyasha March 19, 2013
da kurang la...berkesan ne :)
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI March 19, 2013
hihi,yui pakai masker mmg smpai tido..sok pg bru bsuh..best!
syawalsimpsons syawalsimpsons March 19, 2013
wah berkesan jugak ye..nampak kesan dier tu
syawalsimpsons syawalsimpsons March 19, 2013
wah berkesan jugak ye..nampak kesan dier tu
Unknown Unknown March 19, 2013
Bagus rupanya PMC ni ;)
PERMATABIRU PERMATABIRU March 19, 2013
ok la tu..sy pakai xsesuai dgn kulit sekali pakai naik seketul jerawat batu..dua kali pakai naik dua ketul lastly tak pakai dah...hehe..
QasehnyaRania QasehnyaRania March 19, 2013
kalau sesuai teruskan je ;)
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ March 19, 2013
salam k.ina..
wah..bagus PMC ni ye..
alhamdulillah..hilang dah gatal2 kat badan alisha..
Shida Radzuan Shida Radzuan March 19, 2013
wahhh..mnarik testi ni kak ina :)
fizafantagiro fizafantagiro March 19, 2013
fiza pun br seminggu start mkn :) buat mask skali mmg best :(
emma emma March 19, 2013
mgkin Alisha tak selesa ade bnda melekit2 kat pipi die kan, hehe.. xpe mlm ni kak ina sapu kat dahi die je..

#makin bseri tgk muka Alisha :-)
Unknown Unknown March 19, 2013
wah3x berkesan la... bagus betul PMC ni..
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief March 20, 2013
PMC ni mmg bagus la kan..kejap jer boleh nampak kesan tu
ayut ayut March 20, 2013
kelebihan PMC....cpt je kesan ye :)
Ayue Rejaluddin Ayue Rejaluddin March 20, 2013
AJ nak try sapu kat jari Mr.Jr la..
Agak2 boleh tak kak...
Kesian jugak tengok ekzema dia tak baik2....
Melarat2 jadinya..
Ayue Rejaluddin Ayue Rejaluddin March 20, 2013
Thanks kak bagi info tu...
Nanti AJ nak ajak dia gi klinik tu.....
Puan Kutu Puan Kutu March 20, 2013
dah macam jerawat je.kesian alisha..
ahmad hazwan ahmad hazwan May 02, 2013
Salam
Jika Berminat utk Membeli Pure Marine Kolagen Gred AAA Kaler Ungu RM 10 100 Gram Sila Call/Sms/Whatsapp Sy Ditalian +601126284226
Thanks Admin