Gambar hadiah kerongsang untuk Pemenang IntaNBerliaN Mega Giveaway 2013


Dekat entry pemenang IntaNBerliaN Mega Giveaway 2013, saya ada bagitahu nak tunjuk gambar kerongsang untuk 6 orang pemenang tu kan.. So, inilah gambarnya... Dah nama blog pun IntaNBerliaN, so, kerongsang pun ada berlian la yer.. hihii... Pada 6 orang pemennag tu, saya akan bagi hadiah ni secara random tau... (",)

{ 25 comments.. read them below or add one }

Ummiarissa Mahdi Ummiarissa Mahdi March 08, 2013
ada tak hadiah untuk blogger yang merayu mintak nak hadiah jugak...hahahaha...lawalah...
Kakzakie Kakzakie March 08, 2013
Cantiknya:)
Yg dapat pasti tertungu-tunggu ianya sampai di tangan mereka.
syawalsimpsons syawalsimpsons March 08, 2013
cantiknya..sayang x dapat join kan
intanfirdaus247 intanfirdaus247 March 08, 2013
Wah cantik2 nyaaaa kerongsang ni..untungnya depa..:)
Myra Jay Myra Jay March 08, 2013
Cantiknya keronsang, bertuah sapa yg dapat ;)
azizah :) azizah :) March 08, 2013
cantiknya.. byk mutiara.. tahniah pd pemenang!
Deqla manjew Deqla manjew March 08, 2013
wahh cantiknyeee.. alahaii.. x dpt... huhuhu..
Mrs Velentine Mrs Velentine March 08, 2013
cantik tahniah pada yg menang ni
Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY March 08, 2013
cantik2,
tahniah kpd mereka yg bakal menerima..
Azi Azidah Azi Azidah March 08, 2013
cantik cantik especially pink...
Nora Karim Nora Karim March 08, 2013
semuanya cantik... untung dpt tu.. hehe
Mas Zull Mas Zull March 08, 2013
assalamualaikum intan..tahniah2 pada yg berjaya...:)
Farisha Lyssa Farish Farisha Lyssa Farish March 08, 2013
cntik! nak kaler putih kat atas tu..hihi
Puan Kutu Puan Kutu March 09, 2013
cantik2 semuanya..siap berjuntai lg
Cik Nur™ Cik Nur™ March 10, 2013
wahhh..blink2 lagi. :)
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief March 11, 2013
cantik2 semua brooch tu...untung sapa yg dapat