Asyik kena tarik rambut je...


Nampak tak rambut yang ada dekat tangan aqilah tu... rambut alisha la tu...

Alahaiii sian alisha... Aqilah asyik tertarik rambut dia je... hihii... Yela, Alisha kan suka kiss Aqilah, rambut Alisha plak panjang.. so, selalu lah, terlekat dekat genggaman tangan aqilah tu.. Bila dah terlekat, alisha mulalah duk jerit panggil saya.. cepat2 saya lepaskan genggaman aqilah tu.. selagi saya tak tolong, selagi tu la.. dia duk tanggung sakit... maunya tak, jenis alisha ni, dia takkan tarik tangan adik dia.. Alisha kan kakak yang baik.. tak suka kasar2.. dia sakit takpa, asal bukan adik dia... alahaiii.. (",) Actually, bukan dengan adik dia je... dengan budak2 lain pun sama... (",)

P/s : Bukan aqilah sengaja tarik tapi tertarik.. 

{ 39 comments.. read them below or add one }

Che Rosliza Che Mat Che Rosliza Che Mat March 04, 2013
hihihi budak tecik memang suka gengam jari..tue yg tertarik rambut si kakak..
Deqla manjew Deqla manjew March 04, 2013
hahaha.. kuatnya aqilah tarik rambut..
Nurakmaniza Nurakmaniza March 04, 2013
hihi...comel je klau baby2 tarik rambut... :)
ieda immi ieda immi March 04, 2013
alah ciann alisha ..
ekeke x per2 demi adik tersayang
kadang2 dia x perasan kan ;)
Sally Yatiey Sally Yatiey March 04, 2013
Kesian Alisha..
Memang kakak yang penyayang alisha ni ;D hehe
Ena's Palace Ena's Palace March 04, 2013
alahai kesiannya alisha..nasib baik dia penyabar kan..
syawalsimpsons syawalsimpsons March 04, 2013
alahai cumill je tarik2 rambut kakak dier ni
jaakechik jaakechik March 04, 2013
kecik2 dah pandai buli kakak yer...hehehhehe...
Tihara Tihara March 04, 2013
la cian alisha..takpe2 kakak spoting kan :)
ayut ayut March 04, 2013
ank sdara ayut gan adik dia pon mcm tu jugak...hihihi..
Ummiarissa Mahdi Ummiarissa Mahdi March 04, 2013
anak akak pun selalu juga kena waktu adiknya kecil dulu...tapi dah besar ni ada juga sekali sekala adik geram dengan kakak...habis ditariknya rambut kakak...hehehe lucu pula..
UniMeOw UniMeOw March 04, 2013
sabor yer alisha..tggu adik besar sikit..leh main tarik rambut sama2..eheh?

gurau je kak..hik3
Nora Karim Nora Karim March 04, 2013
alahai kesian alisha.. ye la... aqilah belum pandai nak lepaskan genggaman tangan dia,...
Fifi Nadhrah Fifi Nadhrah March 04, 2013
tangan tembam tu buat saye sangat geram..
sueshe sueshe March 04, 2013
tangan yg sgt shomelll..geramm!
Mrs Velentine Mrs Velentine March 04, 2013
siannya kakak...tapi adik tak sengaja tue//
Puan Kutu Puan Kutu March 04, 2013
haha kesian kakak,tp takpe kakak alisha kan baik?mmg menyerah jerla..:)
Cik Mun Cik Mun March 04, 2013
alala..xmarah pulak kakaknye kat adik die ye..
Seneorita Baharin Seneorita Baharin March 04, 2013
alolo, chomel je alisha n aqilah neh...eheee
Azi Azidah Azi Azidah March 04, 2013
comeinya tangan sikecik ni...
Ainim Suju Ainim Suju March 04, 2013
alahai...adik sayang kakak tu, sebab tu tak nak lepas rambut kakak
nanieybarnieylurviey nanieybarnieylurviey March 05, 2013
Hehe.. Biasala tu baby.. :)
Cik Nur™ Cik Nur™ March 05, 2013
kuat juga aqila tarik ye..
sampai tcabut....

syg adik alisha ni..
kakak penyanyang,..
iietamalek iietamalek March 05, 2013
alahai baiknyer alisha...
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief March 05, 2013
kuatnya aqilah tarik rambut alisha sampai tercabut rambut tuh...nasib alisha kakak yg penyabar
Fiza Rahman Fiza Rahman March 05, 2013
Sian kakak. Adik tak sengaja nak tertarik rambut. Qhalif plak suka tarik rambut ksksk dia ☺☺
Ema Blog Ema Blog March 05, 2013
cian kakak...adik naik main dgn kakak tu..tp tak pandai lagi.
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin March 06, 2013
cian kakak Alisha ni. asyik kna tertarik rambut je
azizah :) azizah :) March 07, 2013
baya cam aqilah cam masih mengenggam.. jadi secara tak langsung mmg tertarik rambut alisha bila main2 tu.. ee sakit gak kena tarik rambut..hee
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ March 07, 2013
salam k.ina..
ehehe..mcm2 ragam adik & akak ni..
aqilah geram kot ngn rambut kakak die tu.. :p
fieda fieda March 07, 2013
kuat tgn aqilah ye..
Mimi Azirah Mimi Azirah March 11, 2013
tangan baby memg kuat kan kak ina kalo pegang sesuatu...