Bakal pemandu helikopter wanita


Alisha kalau keluar dengan atuk dia, mesti dia ajak atuk dia pergi main mainan yang kene masukkan duit ni... Atuk dia pun melayan je la.. Sayang cucu lah katakan.. hihii.. Cucu abah & mak saya, Alisha & Aqilah ni je la... tu yang manja sangat tu... (",)

{ 23 comments.. read them below or add one }

umi alya umi alya March 24, 2013
Anmiin... berkat doa ibunya..
ayut ayut March 24, 2013
sesekali bmanja gan atuk g men2x masuk duit..kih3x :)
Mrs Velentine Mrs Velentine March 24, 2013
amin..wah cucu kesayangan lah ni kan
Si Matatajam Si Matatajam March 24, 2013
Bebudak mmg suka mainan camni kan...
Tihara Tihara March 24, 2013
oh ini feveret alisha yeh :)
NoEn NoEn March 24, 2013
xpernah masukkan duit dlm mesin main tu time alya naik..huhu
Nora Karim Nora Karim March 24, 2013
Cucu sulung ya alisha ni... patut la... atuk sayang...
Cik Nur™ Cik Nur™ March 24, 2013
nanti aqila dah besar, dia bolehlah naik dgn kakak dia.. :)
Sally Yatiey Sally Yatiey March 24, 2013
Kemain lagi alisha ni..hehe
jaakechik jaakechik March 24, 2013
semoga menjadi realiti suatu hari nanti....amin!
lizz lizz March 24, 2013
dah macam, real dia bawak helikopter tu...auntie nak tumpang boleh...
nanieybarnieylurviey nanieybarnieylurviey March 24, 2013
Hehe.. Xpe la cucu kesayangan. :)
lynn kamarul lynn kamarul March 25, 2013
sama la ngan anak dara sy kat kg tu ....
Roziah Khalid Roziah Khalid March 25, 2013
nak gi mana tu alisha? nak ikut jugaklah
emma emma March 25, 2013
ank sy takut naik mainan ni time gerak.. gayat agknye, hehehe..
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief March 25, 2013
peberet qalief juga tuh...klu boleh main susah nk ajak balik la hikss
fieda fieda March 25, 2013
maira penakut naik mende ni..
Dylla Abas Dylla Abas March 25, 2013
bagus la cita-cita :)
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ March 26, 2013
salam k.ina..
hihih..bila lagi alisha nk manje2 ngan atuk dia..

cececeee.. dah ade bakal2 pilot ni.. ::p
Deqla Manjew Deqla Manjew March 26, 2013
ehh alisya nk tumpang! nk tumpang! jom kite ke bulan !! ;)
azizah :) azizah :) March 26, 2013
weweiiit.. InsyaAllah suatu hari nanti :)