Sanofi Lactacyd dah metered : Earning paling banyak setakat ni (^_^)


Saya memang dah agak dah yang BE SANOFI LACTACYD ni akan metered minggu ni.. bukan pe, dari minggu lepas lagi, earning dia duk takat tu je tak gerak2... (",) Apa2 pun, Alhamdulillah sebab earning BE SANOFI LACTACYD setakat ni yang paling tinggi pernah saya cecah.... lebih dari RM50... Tak sia2 tips yang saya lakukan sebelum ni... (",) Target saya untuk dapatkan ratus plak bagi 1 BE.. tapi tak tahulah tahun bila baru dapatkan... sekarang ni, berangan je la dulu... muahahhaha


{ 25 comments.. read them below or add one }

Kakzakie Kakzakie March 07, 2013
Kalau tengok nilai semuanya tu nampak rezeki ina dgn nuffnang agak memberangsangkan...
azizah :) azizah :) March 07, 2013
wahh.. tu dah boleh cashout tu..tahniah kak! insyaAllah pasti boleh dapat 1BE amaun beratus..
Bui Junaidi Bui Junaidi March 07, 2013
PERGHHH...MASYUK TU...^_^
pinky pinky March 07, 2013
wahhhhh banyaknya...tahniah ya...
Cik Nur™ Cik Nur™ March 07, 2013
wahh..banyaknya....
rezeki anak2.. :)
wan nurul hezrina abd halim wan nurul hezrina abd halim March 07, 2013
wahhh nurul paling banyakpun rm30 jer satu iklan drp window 7..dasyat nak juga ikut tips dr ina tapi tak dan dan=(
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ March 07, 2013
salam k.ina..
alhamdulillah..rezeki berblog..
:)
Sally Yatiey Sally Yatiey March 07, 2013
wahhhh.. banyak earning tu! ^_^
Tahniah kak :D
Deqla manjew Deqla manjew March 07, 2013
alhamdulillah...x sia2 usaha ina slama ni.. trskan usaha & moga rezeki berlipat ganda lagi..in shaa Allah... =)
intanfirdaus247 intanfirdaus247 March 07, 2013
wah wah wah.bestnyaaa..caiyok
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda March 07, 2013
wah...byknye dpt earning..
bestnye Ina.. ^_^ congrats..
fieda fieda March 07, 2013
samalah kita..tapi yg geramnyer ctr bonus dh elok dah byk2...bile dh credited ilang gitu jer..isshh...kak fieda dapatlah collect rm40 lebih..
zahidahwahid zahidahwahid March 07, 2013
wah! tahniah.... lama blog baru ni tak pernah lagi dapat BE...
Mrs Velentine Mrs Velentine March 07, 2013
alhamdulillah banyak tue dah boleh buat cashout
lizz lizz March 07, 2013
tahniah2 banyak tu....
Nora Karim Nora Karim March 07, 2013
alhamdulillah... murah rezeki ina dan anak-anak...
Myra Jay Myra Jay March 08, 2013
Tahniah Ina..pencapaian yg memberangsangkan :D
Azi Azidah Azi Azidah March 08, 2013
byknya... xpas praktikkan tips ina.. huhhuhu... satu be dh boleh cashout... bestnys..
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief March 11, 2013
fuyoooo banyak tu......best la
Shida Radzuan Shida Radzuan March 12, 2013
perghh kak ..untungnya..shida plg byk 40++ heheee :) gud jobs kak..