Aqilah yang sangat suka tengok apa yang Alisha buat

Aqilah ni, dia memang sangat2 suka tengok apa je yang kakak dia buat... cara aqilah tengok jenis "tepat" tau.. jenis yang tengok betoi2 tu... macam tengok bukan tengok kosong tapi tengok siap dengan belajar... Kadang2 sampai saya terpikir yang nanti Aqilah ni mesti lagi cepat belajar.. yela, ada kakak kan... kalau Alisha dulu, takda sape, harap saya je...


Aqilah yang sentiasa menemani kakak.. Ohya, yang putih kat tangan alisha tu, saya sapu losyen yang doktor bagi, tapi sekarang dah tak guna lepas saya buat entry pasal ekzema tu, Noen tegur jangan bagi guna, so, saya terus stop & continue sapu PMC dekat satu badan Alisha seperti yang Eita cadangkan.. (sapu PMC satu badan Alisha, saya baru start semalam)


Si kakak pulak, yang dia tau tulis nombor 0 & 1 je la.. hihi


Senyuman dari Aqilah... si budak yang pandai bergambar sambil tengok kamera (^_^)

{ 33 comments.. read them below or add one }

Masya Masya March 20, 2013
tak berkelip mata aqilah tgk kamera yer... mmg fotogenik ni...
MyFreeMinded MyFreeMinded March 20, 2013
Geram aje dia tengok kakak dia sibuk menulis, agak2 dia duk pikir kalau lah dia dapat amik pen dari tangan kakak dia tu... hehe.. kohor comel budak kecik tu.. :)
permatabiru permatabiru March 20, 2013
pandai aqilah senyum..:)
UmmiAbi UmmiAbi March 20, 2013
Aduhai..cair tengok muka aqilah.. Dia memang pandai bergambar kan..Si kakak pulak makin bijak, suka belajar ummi tengok..
Ohya k'ina..yang kapsul ubat tu bukan yang silica gel kat dalam ubat botol tu. Kapsul gelatin ni yang kita makan ubat telan sekali ngan kapsul tu.
Contoh macam dlm gambar kat link bawah ni..
http://www.majalahsains.com/2009/12/gelatin-dalam-makanan-pastikan-halal/
Budak Kampung Budak Kampung March 20, 2013
doc bg kat akk calamine lotion ek?xserasi kot.doc ckp yg BK tau la..ekzema xkan hilang tapi ubt dpdt mengurgkan je
Dylla Abas Dylla Abas March 20, 2013
aaaa...cute nya Aqilah :)
syawalsimpsons syawalsimpsons March 20, 2013
serook tgk anak2 dah mula membesar
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief March 20, 2013
wah aqilah teman kakak belajar yer hihi...sweet dua bradik ni
Zie Zie March 20, 2013
Comelnya aqilah... bibir tu seksi macam kakak jugak... so cute
Nora Karim Nora Karim March 20, 2013
betul la... biasanya anak kedua akan belajar dari kakak or abangnya...

sama dengan alisya akak... dia banyak belajar dengan Faris... Faris pula tak kedekut ilmu... hahah
Joanna Yunus Joanna Yunus March 20, 2013
memang selalu macam tu le intan...si adik belajar dari si kakak hehehehe....

teringat masa Qayyum dan Sumaiyyah masih kecik... Qayyum pergi ambik air sembahyang nak solat tak salah sumaiyyah masa tu umur dalam 3 tahun, dia pun masuk bilik air... keluar dengan basah lencunnya... lepas tu akak tanya "Adik nak apa ni" ditarik tangan akak tunjuk abang dia... lepas tu yang si Qayyum tengah sembahyang boleh jawab "Eh abang tak buat adik basah le " hehehehe
ayut ayut March 20, 2013
Aqilah yang comel!hihihi :) blaja gan kakak ye nnt..
*azni* *azni* March 20, 2013
pandainye kakak menulis..walaupun tak betul tapi at least minat tu dah ada..adik jadi cikgu ye?monitor kakak buat keje sekolah..hihihi..
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha March 20, 2013
wahhh...rajin sungguh alisha belajar ne.. :)
zahidahwahid zahidahwahid March 20, 2013
pandainya dia possing... heheh
n O e s u h a i m i n O e s u h a i m i March 20, 2013
Aqilah sedang belajar tu...biasanya anak ke 2 atau anak yg ada kakak/abang..mesti pickup lebih..
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ March 20, 2013
salam kak ina..
hihi..comel aqilah ni..insyallah..klu dah rajin tgk mcm ni..maunye cepat belajar ikut kakak... :)
Haryati Faizal Haryati Faizal March 20, 2013
betul tu ina, anak kedua kdg2 lebih cerdik sket sbb dia belajar dr kakak@abang dia yg 1st...
Sally Yatiey Sally Yatiey March 20, 2013
Comel gambar aqilah yang last tu..
azizah :) azizah :) March 20, 2013
comeynya aqilah.. mata tajam sungguh tengok kakak alisha yer..
Mrs Velentine Mrs Velentine March 20, 2013
dagu aqilah mmg runcing...wah alisha semakin pandai
Si Matatajam Si Matatajam March 20, 2013
Mesti Aqilah bijak cam akak dia nanti...
Fiza Rahman Fiza Rahman March 20, 2013
Comel....bersungguh² dia tgk kakak belajar yer ☺☺
Amanda Suria Amanda Suria March 20, 2013
practice make perfect kan...
Puan Kutu Puan Kutu March 20, 2013
mmg seronok anak2 bila dh ada berteman,maknanya ada adik beradik lain utk buat kawan bermain n belajar.macam aiamn ni kesian..dh tua baru nak timang adik.hiks..
deno deno March 20, 2013
aqilah dah biasa bergambar... sejak mula2 lahir dah bergambar... hihi
Cik Nur™ Cik Nur™ March 20, 2013
comeinya si dagu runcing tu.... :)
Deqla Manjew Deqla Manjew March 21, 2013
opkos la..mesti la dia nak belajar dari kakaknya kan...
Izan Ishak Izan Ishak March 21, 2013
anak2 yang ada kakak/abang mmg cepat sangat belajar ina. comel je aqilah temankan kaka alisha belajar tulis2...
Myra Jay Myra Jay March 22, 2013
Kemain khusyuk lagi Aqilah tengok kamera ha ;)
emma emma March 25, 2013
suke tengok 2bradik ni :)

Aah kn kak ina, tgk gaya Aqilah ni msti cpt blaja ni :-)