Berlian Untuk Kamu


Kalau u all perasan, di sidebar blog saya, ada satu kolum BERLIAN UNTUK KAMU... Memandangkan Sha tanya saya, kenapa blog dia yang duk kat FEED RSS, so, meh la saya explain... Actually, dari tahun lepas lagi saya buat FEED RSS ni...

Setiap bulan, link akan bertukar... siapa yang bagi traffic yang banyak ke blog saya setiap bulan, link dia tu lah yang saya akan letak di BERLIAN UNTUK KAMU... Macam bulan lepas, blog sha antara yang tertinggi, tu yang blog sha terpilih... (",) 

Normally, setiap bulan, referrals tinggi2 yang masuk ke blog saya ni, dari carian google... so, untuk dapatkan referrals sebulan, sedikit susah.. saya terpaksa tengok yang mingguan punya.. so, saya kene alert la sikit sape yang tinggi setiap minggu... tapi normally, mereka yang "menetap" di BERLIAN UNTUK KAMU ni, jumlah hits dorang melebihi 100  

{ 20 comments.. read them below or add one }

Umialya Umialya March 20, 2013
mmg blogger tegar tu
Unknown Unknown March 20, 2013
oo..begitu citenye..
haryati haryati March 20, 2013
camtu ke? penah nak ty gak tp tak tertanya.
ida =) ida =) March 20, 2013
Wahhhh.... ini blog2 yg ramai pengunjung...
Traffic saya masih rendah...
Puan Kutu Puan Kutu March 20, 2013
bila nak bg berlian utk sy?hiks..
eita eita March 20, 2013
x dapat nk tengok..bb guna hp...huhuhuu
ajumohit ajumohit March 20, 2013
bagusnya, win win situation kan ina
Mohamad Fathi Mohamad Fathi March 20, 2013
Ohhhh.. ingatkan berlian ape td... hehehe
ecadwinkyasha ecadwinkyasha March 20, 2013
blog ai pena xduk situ?..pena tak?hahaha.. :P
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ March 21, 2013
salam k.ina..
oooo... pahe dah..sblm ni tertanya2 jgk..
tahniah bt sha jd referral tertinggi :)
Unknown Unknown March 21, 2013
owhh gitu rupanya..ingatkan apa....huhuhu
Izan Ishak Izan Ishak March 21, 2013
wahhh... untung siapa yang dok kat 'berlian utk kamu' tu!
Unknown Unknown March 21, 2013
Oh.. Baru faham.. ;)
emma emma March 25, 2013
ooo camtu upenye :-)