Aqilah dah mula tunjuk minat dengan buku...

Dah mula tunjuk minat dengan buku tu, bukanlah maksud saya macam Alisha yang hari2 dah jadi habit nak kene belek2 buku.. macam Aqilah ni, dia sekarang kalau saya tunjuk buku2 kakak dia.. dia punya excited, bulat bijik mata, duk tengok gambar2 kat buku.. hihii

Lepas tu, mulalah dia nak capai buku tu & pegang & nak masuk mulut.. hahha... Tau tak, semalam, saya tengah baca sambil tunjuk gambar buku cerita dekat Aqilah, tiba2 alisha datang nak main dengan aqilah.. tapi sayang seribu kali sayang.. Aqilah tak layan kakak dia & lebih tekun tengok buku yang saya pegang.. hahhah

Normally, aqilah ni pantang dengar suara kakak dia.. tapi semalam booo layan.. (",). Harap2 Aqilah akan minat buku sampai besar macam alisha.. Alisha dulu masa kecik2 pun macam ni jugak.. sama je 2 beradik ni... tapi alisha, umur 8 bulan, dah takda nak masukkan buku dalam mulut or koyakkan buku.. tapi dah pandai belek buku (",)

Aqilah dah mula tunjuk minat dengan buku...

{ 16 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons March 21, 2013
seronok tgk aqilah dah mula suke ngan buku
Cik Nur™ Cik Nur™ March 21, 2013
bgusnya...
cepat pandai la aqilah mcm ni...
minat buku...
Dylla Abas Dylla Abas March 21, 2013
melentur buluh biarlah dari rebungnya :)
Izan Ishak Izan Ishak March 21, 2013
aqilah dah minta dgn buku ye. baguslah kalau mcm tu. zayyan ni mmg suka buku juga. tapi setakat ni masih suka masuk buku dlm mulut lagi...
Haryati Faizal Haryati Faizal March 21, 2013
in shaa Allah...
budak2 mang suke sgt benda2 yg baru...
Siti Asiah Siti Asiah March 21, 2013
amboi Aqilah dah pandai dah nak bace buku ye...;)
Mrs Velentine Mrs Velentine March 21, 2013
bagus kecik2 sudah tunjuk minat..done astro awani..
ayut ayut March 21, 2013
hihihi...blhla nnt jd geng bace buku bersama bila dh besar :) bgus anak2x kak ina.. :)
Nora Karim Nora Karim March 21, 2013
pandainya aqilah ni... :D
azizah :) azizah :) March 21, 2013
baguslah.. tanamkan anak2 dari minat membaca kan kak.. bagus tu..cepat belajar dan pandai mereka nanti :)
Sally Yatiey Sally Yatiey March 21, 2013
Bagusnya aqilah.. Kecik2 dah tunjuk minat dengan buku.. :)
Myra Jay Myra Jay March 22, 2013
Mudah-mudaahn minat Aqilah sma macam kakaknya :D
Puan Kutu Puan Kutu March 23, 2013
didikan dr ibu tu yg paling penting..good girl aqilah!
emma emma March 25, 2013
yeay Aqilah budak cerdik!
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief March 25, 2013
bagus aqilah kecik2 dh tunjuk minat dgn buku