Pandai minum, pandai basuh..


Alisha sekarang ni, dia memang nak basuh sendiri apa yang dia guna... Pernah satu hari tu, dia nak basuh gelas yang dia guna tapi air belum habis, so, dia suruh saya minum air dia.. yela, bila saya dah habis minum, bolehlah dia cepat2 basuh... hihii Actually, Alisha ni suka main air.. tu yang dia cari jugak apa yang boleh dia basuh.. hihi

{ 34 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown March 23, 2013
macam sumaiyyah dulu kecik2... ingat lagi dia sambil membebel apa dia cakap entah le sebab abang dia minum air lepas tu cawan tak letak sinki, dia ambik gelas tu sambil mulut membebel....hehehehe
Umialya Umialya March 23, 2013
bagusnya alisha, anak ibu katakan.. bak kata pepatah, mana tak tumpahnya kuah jika tak ke nasi
Mek Onie Mek Onie March 23, 2013
good,kecik2 sudah diajar :D
Windflower Windflower March 23, 2013
dah pandai alisha sekarang :) hihi
fizalinolie fizalinolie March 23, 2013
Hehe... Siap guna kerusi lagi. Semoga rajin sampai bila2 yer Alisha. Boleh tlg emak. Good girl.
Unknown Unknown March 23, 2013
alhamdulillahhh
bagusss .. dari kecik memang kena ajar macam nie ;)
Dylla Abas Dylla Abas March 23, 2013
hehehe...agaknya budak2 mmg mcm tu kot..sama je mcm anak buah sy tu..tp bagus la kan..sekurang2nya dia rajin la m'bantu :)
CtAyue CtAyue March 23, 2013
good girl alisha ni.. dah pandai tolong ibu dia dah.. contoh seorang kakak yg baik ni..
Unknown Unknown March 23, 2013
rajin alisha. Abg aqil pun rajin jugak.. tp rajin main air.. bertuah sgt la dia nak basuh hahahaha...
Izan Ishak Izan Ishak March 23, 2013
rajinnya kakak alisha. pasni dah boleh tolong ibu basuh pinggan betul2... hehe
umiawadah umiawadah March 23, 2013
eloklah ajar2kan dia sikit-sikit tugas anak perempuan ni....minat tu penting...tapi memang lebih nak main air ler tu kan...
Puan Kutu Puan Kutu March 23, 2013
anak dara yg sgt rajin.sng la ibu bila dh besar nti.anak dara ada dua org..:)
Mrs Velentine Mrs Velentine March 23, 2013
rajin alisha..lepas ni senanglah ibu...done twities
ayut ayut March 24, 2013
memula suke memain..nnt lame2x blh dh tlg ibu bsuh pinggan kan alisha :) good girl..
Si Matatajam Si Matatajam March 24, 2013
Bagusnya anak dara ni..rajin!
Tie HT Tie HT March 24, 2013
oh sweet ny alisha, dah pandai basuh cawan sendiri :)
NoEn NoEn March 24, 2013
rajin alisha..bagus
Nora Karim Nora Karim March 24, 2013
well done alisha... pandai dia... heheh
Unknown Unknown March 24, 2013
Rajin anak dara ni.. Hehe
jaakechik jaakechik March 24, 2013
cerdik sungguh alisha nih... penyayang dan btanggunjawabnya nmpk dari kecik lagi. bgus2x...
lizz lizz March 24, 2013
sama la macam qaysara...suka sangat membasuh...lepastu habis baju basah...tapi bila lama2 dia dah pandai dah tak basah bajunyer...lepastu habis la segala gelas dia kutip nak basuh...hehe
naluri anak2 pompuan gitulakan rajinkan...
nanieydotcom nanieydotcom March 24, 2013
Kecik2 lgi da rajin n pandai :)
Unknown Unknown March 25, 2013
Rajin dia yer.. dua dalam satu tu yg penting boleh main air kan? hehehe
emma emma March 25, 2013
good girl la Alisha ni.. rajin tolong ibu..
fieda fieda March 25, 2013
anak dara katakan..hihi
QasehnyaRania QasehnyaRania March 25, 2013
baguih2..nanti boleh jadi contoh dekat adik pulak ye :)
☾SHiemaCMa☾ ☾SHiemaCMa☾ March 26, 2013
salam k.ina..
alahai..rajinnye anak dara ni la... :)
Unknown Unknown March 26, 2013
alhamdulillah... besar nnti jadi anak dara yg rajin tlg ibu yer...
Unknown Unknown March 26, 2013
bagusnya alisha.. sejuk perot ibu mgandung...