Aqilah yang berlemuih


Tengoklah Aqilah tu... berlemuih dari mulut sampai pipi.. hihii... Time ni, Aqilah baru lepas minum susu... Setiap kali minum susu memang akan jadi camni... Yela, hisap kejap pastu lepas intai kakak.. lepas tu sambung hisap balik.. lepas tu lepas balik... hihii

Yang paling best, kalau dia tengah hisap susu, tiba2 dengar suara Alisha, dia sanggup berhenti menyusu & mulalah pusing kanan kiri sampai ke belakang... terbalik2 badan dia dari atas peha saya tu, semata2 nak tengok kakak dia... pastu pandai pulak kalau tak nampak kakak dia, dia boleh bersuara, seolah2 panggil kakak dia... hahahha

P/s : Aqilah pakai baju yang dihadiahkan oleh Noen 

{ 20 comments.. read them below or add one }

Cik Nur™ Cik Nur™ March 21, 2013
comel..!
bersih je mata dia.. :)
pandai pula tgk kamera..
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin March 21, 2013
wah dah pandai bagi respon tu. hebatnya :)
Mrs Velentine Mrs Velentine March 21, 2013
wah semangat ni minum susu..hehe..wah bestnya dapat baju...
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ March 21, 2013
salam k.ina..
hehe..belemuih pun ttp nmpk comey!
sedapnye minum susu ibu :)
Shafiq Shafiq March 21, 2013
Besarnya mata Aqilah! :-)
syawalsimpsons syawalsimpsons March 21, 2013
sekali tgk mcm muka izz pulok
Deqla Manjew Deqla Manjew March 21, 2013
haha.. memula ingatkan apa la lemuih tu...
Izan Ishak Izan Ishak March 21, 2013
aqilah ni kan berlemuih tapi tetap comel! mata bulat dia yg buat k.izan geram tu..
Haryati Faizal Haryati Faizal March 21, 2013
alahai tomotnye aqilah...
Dylla Abas Dylla Abas March 21, 2013
budak kecik lagi dia berlemuih lagi rasa nk cium2 dia :p
Dylla Abas Dylla Abas March 21, 2013
budak kecik lagi dia berlemuih lagi rasa nk cium2 dia :p
ayut ayut March 21, 2013
mata bulottt....hihihi..aqilah yg comelll mcm acik ayut.ahaks! :p
Nora Karim Nora Karim March 21, 2013
hahahhaha comei betul aqilah ni...
azizah :) azizah :) March 21, 2013
sayang betul aqilah pada kakaknya kan.. sanggup berhenti hisap susu semata2 nak tgk alisha.. so sweet lah..
Sally Yatiey Sally Yatiey March 21, 2013
Bulatttttnya pipi aqilah! Comellllll..
Myra Jay Myra Jay March 22, 2013
Geram tengok Aqilah.. ;)
Comel
Puan Kutu Puan Kutu March 23, 2013
muka belemuih dia serius je..tp maintain kiut..:)
emma emma March 25, 2013
hehehe die tringat2 nak main ngan kakak Alisha la tu :-)
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief March 25, 2013
mcm nak gomol2 sungguh budak kecik ni..comey