Aqilah & air kotak

Semalam selepas saya mandikan Aqilah, saya tinggal dia depan TV, sekali pergi intai dia, dia dah gaya macam nak 'terkam' je air kotak alisha... si kakaknya pun, elok benor tayang air kotak dekat adik.. 


Tengoklah mata aqilah tu.. tepat pandang ke arah air kotak alisha... siap air liur pun terkeluar.. hihi (",)


Sanggup berusaha untuk bergerak ke depan nak ambik.. tapi tak dapat2... last2 nangis.. hihi.. 

P/s : Abaikan umah saya yang banyak sangat corak berseni tu yer.. hasil lukisan bakal pelukis terkenal dunia si alisha.. kikii

P/s : Akan ada pengumuman 5 orang pemenang baru tapi tunggu si Alisha bangun tidur dulu baru cabut undi... (^_^)

{ 35 comments.. read them below or add one }

Cik Nur™ Cik Nur™ March 15, 2013
alololo..sian dia...
tp xpe..ada usaha..kira baguslah aqilah ni...
Dylla Abas Dylla Abas March 15, 2013
hee...muka Aqilah mmg sgt teruja tgk kotak dutch lady tu :)
ANNA MARIANA ANNA MARIANA March 15, 2013
hahhahaha... xpe len kali usaha lagi..
Deqla manjew Deqla manjew March 15, 2013
baby kan suka sesuatu yg menarik...geram betol aqilah tgk air kotak tu yer..hahha
Mrs Velentine Mrs Velentine March 15, 2013
ala tomei2 jangan lah nangis....
emma emma March 15, 2013
alala ciannye Aqilah nk air kotak kakak ye..xpe Aqilah, susu ibu lg sdp dr air kotak tu ;)
Mrs Lurve Mrs Lurve March 15, 2013
dh pandai merangkak aqilah yer..
Izan Ishak Izan Ishak March 15, 2013
alahai siannya aqilah... tak dpt nak amik ye air kotak tu. takpe.. nanti kalau dah merangkak laju jelah dia capai apa2 yg ada kat depan mata dia..
syawalsimpsons syawalsimpsons March 15, 2013
semangat nampak si aqilah nk dapatkan barang depan dier yee
Puan Kutu Puan Kutu March 15, 2013
haha rupanya berseni jugak tgn si alisha nie ekk..anak kecik mana dpt lari dr mengekspresikan hasil karya mereka..:)

tak dpt nangis la..:)
ayut ayut March 15, 2013
Aqilah pasni pasti akn lbh berusaha utk ke dpn..hihihi ^^
iietamalek iietamalek March 15, 2013
nyamnyam aqilah brkata..hehe
hana hadi hana hadi March 15, 2013
susu2 nak susu dalam kotak
Nora Karim Nora Karim March 15, 2013
geram sangat tu kat air kotak tu... smpi meleleh air liur... kesian aqilah...
umi alya umi alya March 15, 2013
mana aci minum sorang2
Haryati Faizal Haryati Faizal March 15, 2013
tekun dia berusaha ye! semoga berjaya aqilah!
Fiza Rahman Fiza Rahman March 15, 2013
Aqilah nak air kotak tu juga lah ibu ☺☺
azizah :) azizah :) March 15, 2013
hehe aqilah nampak benda yg menarik perhatian dia.. tu pasal berusaha nak meniarap ke arah itu..
Sally Yatiey Sally Yatiey March 15, 2013
Aqilah pun nak jugak air kotak tu.. ^_^
lizz lizz March 15, 2013
ololo comelnyer aqilah ni...dis terliur sangat nak rasa air kotak kakak
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ March 16, 2013
salam k.ina..
hihih.. xpe aqilah.. usaha lg lenkali.. :p
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ March 16, 2013
salam k.ina..
hihih.. xpe aqilah.. usaha lg lenkali.. :p
Tihara Tihara March 16, 2013
si dagu runcing nak minum air kotak ey :)
nanieybarnieylurviey nanieybarnieylurviey March 16, 2013
Gigih Aqilah nk amik air kotak tu..
Dinding bercorak tu perkara biasa kak ina :) hehe
Shafiq Shafiq March 16, 2013
Comel je Aqilah.. Hehehe..
Mas Zull Mas Zull March 17, 2013
assalamualaikum intan....lama2 tu mesti dapat ambil sendiri...:)
Papa Mifz Papa Mifz March 17, 2013
dari riak muka Aqilah kamain berusaha keras lagi tuh..gigih..hehe
Azi Azi March 18, 2013
berusaha keras aqilah nmpknya...
fieda fieda March 18, 2013
bersungguh sungguh betul dia ye..
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief March 20, 2013
nampak sungguh la aqilah bersungguh2 nak dptkan air kotak tuh