Aqilah dah pandai pegang


Aqilah dah pandai pegang la u all... patutlah hari tu dia beria sangat nak ambik air kotak kakak dia.. Macam mainan dekat atas tu, saya hanya hulur je mainan tu dekat dia, lepas tu, dia sendiri yang ambik & pegang.. hihi... Cepaat betoi anak saya ni membesar... (",)


{ 29 comments.. read them below or add one }

Izan Ishak Izan Ishak March 19, 2013
yelah2... cepatnya aqilah dah besar. rasa cam baru je tgk ina bersalinkan dia hari tu. moga terus sihat2 ye sayang...
Joanna Yunus Joanna Yunus March 19, 2013
sekejap je kan... rasa macam baru je baca intan mengandung dah besar aqilah
umi alya umi alya March 19, 2013
rasanya baru jer usia aqilah
Cik Mun Cik Mun March 19, 2013
wahhhh..dah pandai pegang dah dieee..
Cik Nur™ Cik Nur™ March 19, 2013
wahhh...dia dah pandai la.. :)
emma emma March 19, 2013
yeay.. Aqilah da pandai pgang..pasni sume barang Aqilah akan capai :-)
Mimi Azirah Mimi Azirah March 19, 2013
Salam kak ina

Rasa sekejap je Aqilah membesar...
Mimi Azirah Mimi Azirah March 19, 2013
kak ina...sy dah dpt hadiah jumaat lpeas...thanks ye
Kisah Si Dairy Kisah Si Dairy March 19, 2013
satu pembaharuan...ngeee..suka baby
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ March 19, 2013
salam K.ina..
Yeay! cpt aqilah belajar.. hihih.. pandai dia.. :)
Mrs Velentine Mrs Velentine March 19, 2013
yeah semakin berkembang minda aqilah
Nora Karim Nora Karim March 19, 2013
alololo... dah pandai dah... hehe
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI March 19, 2013
brape bulan dah dia ea akk..

rasa cam dah besar..hihi.

p/s: bleh kak, if nak order pmc akk inform yui awl2 ya..tkut stok hbs =)
azizah :) azizah :) March 19, 2013
perkembangan yg positif tu kak.. try bagi mainan lain yg boleh dia pegang selari dgn usia nya.. ada dlm buku pink tu..usia aqilah patut belajar apa..
azizah :) azizah :) March 19, 2013
perkembangan yg positif tu kak.. try bagi mainan lain yg boleh dia pegang selari dgn usia nya.. ada dlm buku pink tu..usia aqilah patut belajar apa..
syawalsimpsons syawalsimpsons March 19, 2013
dah semakin bijak dah aqilah ni
Mrs Lurve Mrs Lurve March 19, 2013
seronok ina..beruntung dpt tgk anak membesar dpn mata setiap hari..
Sally Yatiey Sally Yatiey March 19, 2013
Dah pandai pegang mainan Aqilah ni ^_^
Deqla Manjew Deqla Manjew March 19, 2013
apa la yg aqilah pikir tu? hihi.. seronok yer dpt pegang menan...
lizz lizz March 19, 2013
comelnyer alisya ni..
Haryati Faizal Haryati Faizal March 19, 2013
tahniah aqilah...perkembangan yg bagus....
QasehnyaRania QasehnyaRania March 19, 2013
alhamdulillah..dah boleh berdiakri ni :)
Shida Radzuan Shida Radzuan March 19, 2013
wahhh cepatnye dia...good girl aqilah..
deno deno March 20, 2013
tak sbr nak tengok aqilah berjalan..hihi
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief March 20, 2013
yeayyy aqilah dh pandai pegang..
ayut ayut March 20, 2013
cpat yer...rasa aritu bru je dgr cite aqilah bru kuar..ni dh pndi pgg plak...cpt jer...
Puan Kutu Puan Kutu March 20, 2013
eh si baby dh beso.tak laam lg dh andai la nak capai segala benda kt rumah tu..seronoknya tgok anak2 membesar n mengikuti perkembangan depa..:)