Cloth book Aqilah dah dikerjakan oleh alisha..



Tengoklah tu.. cloth book Aqilah dah kene conteng.. Semua muka surat lak tu.. Sape lagi yang buat kalau bukan alisha.. hihii.. Dia buat cloth book adik dia tu, gaya macam buku dia, boleh conteng2.. (",)

{ 23 comments.. read them below or add one }

MaMa3HerOO MaMa3HerOO March 01, 2013
haha..abis di contengnyer,kalo kat rumah saya pulak..dinding jd mangsa..
Mrs Lurve Mrs Lurve March 01, 2013
alahai...alisha..sian dkt adik..kena suh ibu beli buku lg nie..
Cik Nur™ Cik Nur™ March 01, 2013
laaa..dia ingat buku yg boleh diconteng la ni... :)
UmmiAbi UmmiAbi March 01, 2013
Hehe...nt ibu alisha kne bli lg byk buku kt kakak alisha. Kan dh xckup bku adk pulak dia conteng.hehee.
Lynn Lynn March 01, 2013
Ala...nak liquid pon tak boleh la dear...hehehe...
n 0 e   s u h a i m i n 0 e s u h a i m i March 01, 2013
tanda2 suh beli buku lain la tu..
shahdiana shahdiana March 01, 2013
kakak alisha pun nak belajar jugak...hehehe..mana tahu start dari conteng boleh jadi seni nanti..buku aqilah jugak yang cantik...
nini nini March 01, 2013
ni mesti akak tak sedar bila dia mulakan operasi ni...hehe
Dylla Abas Dylla Abas March 01, 2013
hee..Alisha dah start nk tunjuk bakat "menulis" tu >_<
Nora Karim Nora Karim March 01, 2013
alahai.... abis buku aqilah... hehehe
syawalsimpsons syawalsimpsons March 01, 2013
x pe la....akai panjang ni alisha
Joanna Yunus Joanna Yunus March 01, 2013
Qayyum dan sumaiyyah mmg x pernah menconteng tak tahu kenapa pulak
Sally Yatiey Sally Yatiey March 01, 2013
Alisha2.. Habis dicontengnya :D hee..
Azi Azidah Azi Azidah March 01, 2013
samala mcm anak sy...hbis semua dia conteng buat mural..
Haryati Faizal Haryati Faizal March 01, 2013
biasala tu, anak2 yati pun sama... pantang jumpe pen...
azizah :) azizah :) March 01, 2013
pantang nampak buku n pen kot habis di contengnya....hehe
Mrs Velentine Mrs Velentine March 01, 2013
alahai....kakak alisha dah mula menconteng..hehe
Si Matatajam Si Matatajam March 02, 2013
Alisha nak tunjukkan kreativiti dia tu.. Terbaik la Alisha...
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ March 02, 2013
salam k.ina..
hihih.. ntah2 alisha bg hint yg dia pun nk 1 jgk kut.. :P
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief March 05, 2013
hehe alisha tunjuk bakat terpendam dia kat cloth book tu
Mimi Azirah Mimi Azirah March 11, 2013
hahaha...sah kne beli buku lain tuh kak ina