Wajah budak 2 tahun 6 bulan selepas 3 hari bersama PURE MARINE COLLAGEN (PMC)

Sayalah budak 2 tahun 6 bulan tu.. hihii

Ni gambar Alisha pagi semalam tau... Nak tunjuk dekat u all, nampak tak perubahan bintik2 merah dekat dahi Alisha tu.. dah makin kurang selepas 3 hari makan PMC & 2 hari sapu PMC dekat muka.. Untuk pengetahuan u all, Alisha makan 2 kali sehari PMC & sapu dekat muka @ jadikan mask, sekali sehari... Alhamdulillah, dekat muka makin kurang...

Ohya, semalam saya ada gtau u all yang saya sapu PMC dekat 1 badan Alisha kan.. tapi Alisha jadi tak selesa kot... dia makin kerap plak menggaru dekat badan.. so, saya sapu minyak kelapa dara dekat badan dia.. seperti yang dicadangkan oleh Azni.. Alhamdulillah takda menggaru dah... (",).. Harap2 gatal2 akibat ekzema ni cepat2lah hilang... janganlah berparut.. (",)

Nak tengok wajah Alisha hari pertama & kedua penggunaan PMC, KLIK SINI

P/s : Alisha pakai baju yang dihadiahkan oleh Noen 

{ 20 comments.. read them below or add one }

Ibu Lala Ibu Lala March 21, 2013
Boleh ke budak budak makan pmc ni. Tak bahaya ke?
Mrs Velentine Mrs Velentine March 21, 2013
wah makin comel kakak ni..ehm kak ina anak2 MV makan jer PMC ni..xda masalah pun..kak ina baca entry http://msvelentine.blogspot.com/2012/10/pure-marine-collagen.html..harap dapat membantu..sebab budak kalau makan PMC kena umur 2 tahun ke atas/
UmmiAbi UmmiAbi March 21, 2013
Alisha boleh jadi model PMC ni... Bagus jgk kan produk ni... Moga Alisha cepat sembuh ye..:)
syawalsimpsons syawalsimpsons March 21, 2013
ALHAMDULILLAH MMG NAMPAK KESAN TU
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ March 21, 2013
salam k.ina..
serasi ye PMC ngn alisha..
alhamdulillah..dah semakin hilang bintik2 tu..semoga cepatlah baiknye..shian alisha jenuh nk mnggaru2...
AyueJean AJ AyueJean AJ March 21, 2013
Kurang ek kak....
Semoga cepat baik...
Kesian tengoknya..
lizz lizz March 21, 2013
aah dah hilang...
lizz lizz March 21, 2013
berlemuih pun comey....
Deqla Manjew Deqla Manjew March 21, 2013
alhamdulillah... suka la tgk mata alisha... mcm juling air..org kata juling air ni orgnya mesti cantik...
Cik Nur™ Cik Nur™ March 21, 2013
terus amalkan kak...
lama2 oklah nanti tu,,,
Izan Ishak Izan Ishak March 21, 2013
alhamdulillah... baik dah eczema alisha ye.
Haryati Faizal Haryati Faizal March 21, 2013
nampak perubahan dia ye.. alhamdulillah
ayut ayut March 21, 2013
cepat betul kesannya...btul2x berkesan ni :)
Nora Karim Nora Karim March 21, 2013
nampaknya Alisha serasi dengan PMC tu...
azizah :) azizah :) March 21, 2013
asal muka tu masam dik non.. hehehe nasib dah nampak perubahan kak.. syukur!
Sally Yatiey Sally Yatiey March 21, 2013
Semoga alisha cepat sembuh sepenuhnya..
Myra Jay Myra Jay March 22, 2013
Myra ada dengar budak2 tak sesuai PMC ni, sebabnya badan budak dah cukup kolagen, PMC sesuai untuk baya2 kita je sebab kolagen makin kurang seiring dengan usia..

Apapun entahlah, tapi tengok Alisha dah makin surut ok la kan
Puan Kutu Puan Kutu March 23, 2013
nmpk dh makin ok..semoga bintik2 tu semua cpt hilang,kesian alisha asyik menggaru jer kan.hiks
emma emma March 25, 2013
alhamdulillah dah makin elok nmpknye yg kt muka Alisha tu..
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief March 25, 2013
PMC tu mmg sesuai dgn alisha lah tu....Alhamdulillah kan