Dah ada peningkatan.. (^_^)

Tadi kan, saya saja2 lah jenguk dekat Ranking Alexa tau.. sekali tengok ranking blog saya dah makin ok... heheh... 




Ni ranking alexa masa anniversary blog saya 04/02/2013


Ni pulak ranking Alexa yang terkini... tak sangka plak ranking Malaysia blog saya dah dapat 1000++.. Yela, sebulan yang lepas 3000++.. Harap sikit masa lagi, ranking Malaysia blog saya ni boleh capai bawah 1000 (^_^)... Eh, nak berjaya perlu ada target kan... so, tak salah jika saya berangan camgitu kan.. hihii (^_^)

{ 35 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons March 06, 2013
tahniah...makin femes ni...kikiki..bangga je sue kawan ngan ina ni
ayut ayut March 06, 2013
eh...byk tu berubahnya...jd 1000+ je dah...nnt nek lg :))
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda March 06, 2013
wah..best tue, hehe..
congrats Ina..
Deqla manjew Deqla manjew March 06, 2013
blog femes amos.. always la ada peningkatan... chaiyok2..
Ummiarissa Mahdi Ummiarissa Mahdi March 06, 2013
saya tak pernah check pun...tapi bila tengok ina punya...tiba-tiba je nak check hehehe
UniMeOw UniMeOw March 06, 2013
erkk...ni bnda pe sbnrnya? :o
mama3heroo mama3heroo March 06, 2013
tahniah intanberlian..
Puan Kutu Puan Kutu March 06, 2013
chaiyok intan berlian boleh!
n 0 e   s u h a i m i n 0 e s u h a i m i March 06, 2013
dah ramai peminat la intan...hehehe
Sally Yatiey Sally Yatiey March 06, 2013
Tahniah kak Ina ^_^
Semakin maju :D hee
Aju Mohit Aju Mohit March 06, 2013
tahniah byk peningkatannya ina ;)
nanieybarnieylurviey nanieybarnieylurviey March 06, 2013
Alhamdulillah tahniah kak ina. Bestnye. Nani pun nk mcm kak ina tp komitmen utk blog da xmcm dlu lgi. Semua da jatuh merudum. :'(
Azi Azidah Azi Azidah March 06, 2013
sy ni xyah la nak cek cek semua tu... memang ntah ranking yg ke ratusan ribu apa... hahaha
Cik Nur™ Cik Nur™ March 07, 2013
wahh..tahniah..Nur tak pasang pun...
mamaDiana mamaDiana March 07, 2013
kira suatu yg membanggakan, mmD blogging ikutan pcl jer....

semangat blogging dan terus maju. semoga Intan berjaya dan jadi blogger hebat.
caliph shuriken caliph shuriken March 07, 2013
congratz, kak ina ^^

*baru sempat singgah sini, huh...
azizah :) azizah :) March 07, 2013
tak tahu apa kegunaan alexa sebenarnya...hahaha
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ March 07, 2013
salam k.ina..
alhamdulillah..
chaiyok2!
Deqla manjew Deqla manjew March 07, 2013
ni ranking camne pulak? erkk x paham.. hihi
fieda fieda March 07, 2013
tak terkejar kak fieda ranking tu..kak fieda jauh ketinggalan..
Myra Jay Myra Jay March 08, 2013
Tahniah!!!
Myra tak pernah check Alexa, sebab tahu blog biasa2 je..heheee
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief March 11, 2013
tahniah kak ina moga terus berjaya