Keputusan Segmen Promote Blog #1

Actually, ketika saya buat auto publish entry Segmen Promote Blog #1 tu, saya cuma target 10 orang je join.. bukan pe, segmen tu pun hanya 8 jam je saya buat... Lagipun saya buat segmen tu untuk u all promote blog disamping promote bisnes kecil-kecilan u all.. yela, mana nak tau kot2 ada yang berkenan & beli kan... (",)

Tadi saya dah guna khidmat random.org.. sekali tekan je, dia pilih 


Ohya, saya tak pasti pulak Jaa ok or tak ni, bukan pe, sebab tadi Jaa ada gtau "Kak Ina boleh cite apa je"... Untuk pengetahuan Jaa & u all, Segmen Promote Blog ni, bukan saya yang karang tapi u all sendiri yang karang & publish di blog saya... (^_^)... 

Jaa boleh bagi draft dekat kak ina, bila2 je yang Jaa suka selagi tak masuk bulan April.. (",)

Keputusan Segmen Promote Blog #1

{ 15 comments.. read them below or add one }

Mrs Velentine Mrs Velentine March 18, 2013
tahniah jaa kechik...done white
ajumohit ajumohit March 18, 2013
waa bagusnya, banyak peningkatan cara ina blogging tahniah
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin March 18, 2013
wah kak jaa dapat tu.tahniah kak jaa :)
ecadwinkyasha ecadwinkyasha March 18, 2013
wahh.xterpilih a..acaner ne ;P

akak,tadi akak mcg eca baru bangun tau..blur2 eca balas apa kat akak.jangan salah hntr da la.hahaha~
jaakechik jaakechik March 19, 2013
ooo jaa terpilih rupanya ya... patut ler jaa tgk ada 12 hits dari blog kak ina tadi masa jaa check kat stat blog.....hihihi....btw tengkiu. jaa akan cuba karang entry tu. tapi macam malu pulak nak promote blog sendiri ni. adeh.
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ March 19, 2013
Salam k.ina..
hehe.. dah terlepas nk join..
tp xpe jgk.. blog cma bukan bisnes, jd xde mende nk citer.. hihih..

gud luck bt mereka yg terpilih :)
Unknown Unknown March 19, 2013
tahniah kak jaa.. leh la buat entry sendiri pasni..hee
Unknown Unknown March 19, 2013
tahniah jaa.. x pndai nk promote diri sendri.. haha
AnonymousAnonymous March 19, 2013
tahniah untuk dier yer
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief March 20, 2013
tahniah jaa...selamat mengarang yer jaa
Puan Kutu Puan Kutu March 20, 2013
tahniah..ina buat segmen apa je msti ada yg join..blogger pemes amos katakan.hehe