Kakak & Adik layan handphone


Seronok plak saya tengok bila aqilah dah pandai meniarap ni... dah ada gaya nak main2 dengan kakak.. hihii.. Tengoklah gambar tu, alisha duk tengok video apa ntah kat handphone, aqilah pun sama jugak.. nak join tengok sekali.. hehee

P/s :My dear kerja kuli biasa je.. jangan salah paham.. tapi gred apa, saya pun xpasti.. (",).. (jawab komen yang bertanya di entry sebelum ni)

{ 30 comments.. read them below or add one }

Ummi Iman Ummi Iman March 12, 2013
Seronok ada kawan.. iman ni tah bila ada kwn :) knp tiba2 keluar ayat my dear.... tu.. terlepas keretapi ;)
Cik Nur™ Cik Nur™ March 12, 2013
aiccececeh..sikecik tu...kemain lagi dia intai eh...
Shida Radzuan Shida Radzuan March 12, 2013
ewahhh pndai ke tu tekan2 si alisha ni heheee :D
Joanna Yunus Joanna Yunus March 12, 2013
Intan apa pun kerja suami kita, tak kisah asalkan ia halal utk diberi pada anak2
dak-eiza dak-eiza March 12, 2013
seronoknye mereka
alisha pon pandai melayan adik
err agak konpius psl cite kuli tu
:)
Deqla manjew Deqla manjew March 12, 2013
hahaha..bulat2 mata aqilah dok nengok henpon...
lizz lizz March 12, 2013
ololo comelnyer dierang ni main phone ...aqilah tu kemain kusyuk lagi tu...
jaa jaa jaa jaa March 12, 2013
wah, hp baru...hehe...
aimi adilah aimi adilah March 12, 2013
amoboi..... nk tel sape tuu
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha March 12, 2013
alisha sms sapa tu eh?.....
Shima Salleh Shima Salleh March 12, 2013
vavavava nti jgn berebut tau.. ibu kena beli lagi satu dgn duit nuffnang kikikik...
Mrs Velentine Mrs Velentine March 12, 2013
dah maju dua beradik ni..sorry kak..M Vtanya soalan pasal gred..minta maaf kalau terasa,,MV xda niat..huhu
syawalsimpsons syawalsimpsons March 12, 2013
apa saja pangkat...janji duit halal kan...sue pon dolu beranak pon 1st class punyer bilik...jawatan kerani je pon..kikikiki
CtAyue CtAyue March 12, 2013
wah adik aqilah nengok handphone tu cam geram je kan... pandai betul alisha yer melayan adik dia.. kakak yg bagus..
Mas Zull Mas Zull March 12, 2013
assalamualaikum intan ...bukan main lagi tengok hp tu...:)
Sally Yatiey Sally Yatiey March 12, 2013
Ewah2 Alisha.. hehe. Adiknya kemain lagi ^_^
Izan Ishak Izan Ishak March 12, 2013
dah pandai aqilah nak join kakak aqilah main henfon ibu ye. sikit lagi boleh main masak2 bersama dua beradik tu...
emma emma March 12, 2013
amboi pndainye 2bradik ni.. baik je Aqilah x rebut2 ngan kakak die :-)
Masya Masya March 12, 2013
dah makin besar jadi genglah mereka nnt yer...
fieda fieda March 13, 2013
seronok alisha ada kawan dah..
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief March 13, 2013
heheh dua bradik ni la comel..alisha dok tekan nk sms sapa tuh...aqilah pun nengok jer hihihi
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ March 13, 2013
salam k.ina..
hai aqilah & alisha.. haa... msg sape tu...? kemian khusyuknye... :p
azizah :) azizah :) March 13, 2013
aqilah macam tahu2 je tengok video ke apa...hehe
QasehnyaRania QasehnyaRania March 14, 2013
seronoknya tgk dua beradik ni..
cepat2 besar ye aqilah..kakak nak ajak main :)
Puan Kutu Puan Kutu March 14, 2013
eh hubby sendiri punya gred pun tak tau..biaq betui.hehe..

seronok tgok gaya adik beradik nie..mesra jer..:)
caliph shuriken caliph shuriken March 22, 2013
ank sdara sy pun suka layan hset ^^