Alisha yang suka membelai Aqilah... (",)

Alisha ni, kalau saya lepas mandikan aqilah.. mesti dia akan bertempek dekat adik dia jugak.. bukan apa, sibuk nak sapu losyen dekat badan adik dia jugak.. hihii


Lepas je saya pakai kan Aqilah pampers, terus dia mintak losyen...


Yang si aqilah plak, layan kan je.. hihii


Bukan setakat sapu kat badan... habis muka2 semua alisha sapu losyen... hahha

{ 39 comments.. read them below or add one }

fizafantagirO fizafantagirO March 06, 2013
olololo, sweet nye kakak sapukan adik losyen :)
Dylla Abas Dylla Abas March 06, 2013
baiknya kakak Alisha ni...syg sgt dia kt adik dia kan..sweet :)
zahidahwahid zahidahwahid March 06, 2013
untungnya aqilah ada kakak macam alisha...
pinky pinky March 06, 2013
sweet...rindu kat alisha nga aqilah...
mama3heroo mama3heroo March 06, 2013
kakak da pandai jg adik
UmmiAbi UmmiAbi March 06, 2013
Bagusnye kakak..Mesti wangi je si adik kalau kakaknya jaga..hehe
Haryati Faizal Haryati Faizal March 06, 2013
ina dah ada assistant...hihi...
pandai kakak tolong ibu ye...


MyFreeMinded MyFreeMinded March 06, 2013
Pandai kakak ye. Boleh diharap tul anak dara ni. :)
Cik Nur™ Cik Nur™ March 06, 2013
alololo..rajinnya kakak alisha...
aimi adilah aimi adilah March 06, 2013
xsbr nk tgk dyorg besar..mesti jadi kawan baik =)
syawalsimpsons syawalsimpsons March 06, 2013
bertambah2 wangai la aqilah ni dikerjakan akak dier
NoEn NoEn March 06, 2013
pandai kakak belai adik ye
ayut ayut March 06, 2013
alololo...so sweetttt...bguslah alisha ni...nnt belai ibu skali jgk ea :))
Shida Radzuan Shida Radzuan March 06, 2013
blh harap dah alisha ni kaka :)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda March 06, 2013
very responsible sister la Alisha nie..
Deqla manjew Deqla manjew March 06, 2013
bertuah adik aqilah dibelai kakak yg penyayang mcm kakak alisha..
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin March 06, 2013
hehe dia mau muka adik dia sehalus mulus, sbb tu dia sapu losyen
Puan Kutu Puan Kutu March 06, 2013
kecik2 lg dh pandai membela adk..bagus betuianak dara sorg nie..:)
Mrs Velentine Mrs Velentine March 06, 2013
alolo..comeinya..hehehe...sweet drg ni
Mrs Velentine Mrs Velentine March 06, 2013
alolo..comeinya..hehehe...sweet drg ni
Sally Yatiey Sally Yatiey March 06, 2013
Pandainya alisha. Lepas ni bolehlah alisha bantu ibu dia mengurus adik2nya ^_^ hehe
Nora Karim Nora Karim March 06, 2013
Alolololo... pandai betul alisha..
nanieybarnieylurviey nanieybarnieylurviey March 06, 2013
Kakak tolong ibu siapkan adik
Azi Azidah Azi Azidah March 06, 2013
comel betul dua beradik ni
Azi Azidah Azi Azidah March 06, 2013
comel btul dua beradik ni
deno deno March 07, 2013
alisya bleh jadi kakak mithali nih^^
Nieyxzha Hassan Nieyxzha Hassan March 07, 2013
Rajin kakak tolong mak dia
azizah :) azizah :) March 07, 2013
pandainya kakak alisha.. camni kalau dah besar leh la tolong mandikan aqilah..
wan nurul hezrina abd halim wan nurul hezrina abd halim March 07, 2013
wangilah aqilah kalau alishya sapu losyen2=)
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ March 07, 2013
salam k.ina..
alahai..sweetnye adik beradik ni..
alhamdulillah..kakak alisha mmg baik :)
fieda fieda March 07, 2013
seronok aqilah dibelai oleh kakak comel tu..
Myra Jay Myra Jay March 08, 2013
Wahhh!! Kakak yang penyayang ;D
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief March 11, 2013
kakak yg sweet ni....nak belai adik juga tuh hiihii
QasehnyaRania QasehnyaRania March 14, 2013
suka la alisha ye.. dok main adik dia..hihi