Waktu saya buat entry

Ada yang komen kat saya, katanya pelik camne saya bahagikan masa.. yela, buat keje sebagai suri rumah + berblog dengan entry yang banyak.. hihii.. Kalau u all masih ingat, AZAM saya untuk tahun 2013 adalah, "KURANGKAN AKTIVITI BERBLOG @ LEBIHKAN MASA DENGAN ANAK2 TAPI, INCOME BERBLOG MAKIN BERTAMBAH".. Alhamdulillah, setakat ni, rasanya azam saya tu tercapai la jugak... Yap, saya memang dah kurang mengadap blog @ kurang blogwalking tapi alhamdulillah.. rezeki berblog makin bertambah.. rezeki anak2 lah kiranya... (^_^)

Tapi mesti u all perasan kan, kata kurang mengadap blog, tapi entry banyak.. hahah... Yap, seperti yang saya cakap tadi.. azam saya moga "rezeki berblog makin bertambah".. so, jika saya nak tambahkan rezeki berblog, haruslah saya usaha lebihkan.. tapi, dalam masa yang sama... beri keutamaan dekat anak... (",)

Meh saya gtau u all... Untuk pengetahuan u all, cara saya untuk merealisasikan azam "KURANGKAN AKTIVITI BERBLOG @ LEBIHKAN MASA DENGAN ANAK2 TAPI, INCOME BERBLOG MAKIN BERTAMBAH" adalah, saya buat entry awal2.. semuanya auto publish.. kalau saya terjaga dari tidur tengah2 malam, saya buatlah entry auto publish siap2.. karang banyak2 entry terus.. kalau tak dan malam, lepas my dear g keje, sebelum anak2 bangun.. cepat2 gak saya wat auto publish.. hahah.. Alhamdulillah jugak saya dikurniakan banyak idea,... (",)

Eh, kalau u all nak tahu, normally, time2 saya nak tidurkan anak tu, saya dah pikir, entry apa untuk esok.. hahahha... tapi walaupun dah ada entry yang auto publish... kalau tiba2 saya datang idea nak wat entry.. saya akan wat tambahan entry lah untuk hari tu (",).. bila dah siap auto publish.. saya buatlah kerja apa yang patut.. (",) untuk blogwalking, memang saya sangat2 kurang.. kadang tu, terjah umah u all tapi jejak tak tinggal pun.. haihh!!.. kalau ada time untuk mengadap komputer pun, normally sempat untuk buat entry je...(^_^)

Tapi alhamdulillah jugaklah.. walaupun saya dah kurang blogwalking tapi u all tetap jugak singgah umah saya + UV saya pun makin hari makin meningkat + rezeki berblog pun makin hari makin bertambah (",)

Waktu saya buat entry

{ 36 comments.. read them below or add one }

nad nad March 11, 2013
Geng ngan saya :)
Saya pun housewife with 2 kids
Time wat entry saya adalah tgh2 mlm
Baru byk ilham, kekekeek
Mrs Velentine Mrs Velentine March 11, 2013
saya pun buat mcm kak ina buat..masa rehat atau awal pagi akan buat entry autopublish
iietamalek iietamalek March 11, 2013
alhamdulillah byk idea...kite ni, kekurangan idea sgt...

huhu
lizz lizz March 11, 2013
waa kagum ngan ina sebenarnyer...pandai bahagikan masa...
ecadwinkyasha ecadwinkyasha March 11, 2013
nk majuk dgn akak,lma xtgk ruma eca yer.......:P
haryati haryati March 11, 2013
betul tu klu BW mang amik ms yg lama...plg kurang sejam...
Unknown Unknown March 11, 2013
UV tu apa ek.... hehehehe
ajumohit ajumohit March 11, 2013
sangat bagus plan ina ni, time diorg tidur kita draft entry dan waktu kami semua berjaga ina publish entry hehehehe
♥♥azatiesayang ♥♥ ♥♥azatiesayang ♥♥ March 11, 2013
Salam Ina..Apa kabar?lama k.atie tak singgah disini..menjak blog k.atie problem aritu :).Alhamdulilh,skrg dah okey:D
♥♥azatiesayang ♥♥ ♥♥azatiesayang ♥♥ March 11, 2013
Salam Ina..Apa kabar?lama k.atie tak singgah disini..menjak blog k.atie problem aritu :).Alhamdulilh,skrg dah okey:D
Unknown Unknown March 11, 2013
mmg kena usaha gigih lah cam nih..:)
kurus kurus March 11, 2013
ooo ekeke lebih kurang akak lah .. kadang2 tuu buat entry banyak2 utk auto publish shja ;)
Kakzakie Purvit Kakzakie Purvit March 11, 2013
Berblog kena pandai ambil masa ina. Kakak tak rajin sebab itulah tak boleh terkejar kalau nak buat N3 banyak..
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ March 11, 2013
salam k.ina..
hihi..mmg super mommy la akak ni..
cma nk karang 1 entri pun x siap2..uhuhuh
tahniah2.. :)
Unknown Unknown March 11, 2013
alhamdulillah..takpela..berblog, berblog jugak..anak2 tetap diutamakan..kan?kan? =)
Unknown Unknown March 11, 2013
alhamdulillah..takpela..berblog, berblog jugak..anak2 tetap diutamakan..kan?kan? =)
◕ D Y S H A  S A H H I R ◕ ◕ D Y S H A S A H H I R ◕ March 11, 2013
kena pndai bahagi2 masa.. sy pun xsmpat sb xtau nak hapdate apa
Unknown Unknown March 11, 2013
Rezeki..tapi anak - anak kena utamakan..thats y nieza bukak lappy time malm je..online siang dengan hp.tu pun time bf
mama3heroo mama3heroo March 11, 2013
he3..jd surirumah dgn ade ank2 ni..mase mmg kurang..kdg2 tu curi2 masa gak nk berblog
Ibu Lala Ibu Lala March 11, 2013
Rajin betul ina ni. Kreatif dan inovatif.
Mimie Mimie March 11, 2013
alhamdulillah....tahniah kak ina..
sy nk jadikan kak ina sumber inspirasi sy....kurg berblog,tumpuan lebih utk anak anak n rezeki berblog bertambah
Nora Karim Nora Karim March 11, 2013
mmg bagus auto publish ni.. senang sikit keje... hihihi
Tie HT Tie HT March 11, 2013
pembahagian masa yang tepat gitu kan ina.. :)
Unknown Unknown March 11, 2013
autopublish tu jijah sokong sebab jijah pon buat camtu tapi idea akak memang banyak.. tu mmg jijah tabik la kat akak..
DYatie ABakar DYatie ABakar March 11, 2013
Best nyer Intan sentiasa ada idea nak taip entri.. Klo kita ad byk idea.. Mg kte nk wat auto publish gak.. Hehe..
Miss N™ Miss N™ March 11, 2013
kagum betul la nur dgn akak...
nur yg bujang ni pun terkejar la kak....

sibuk kerja..huhuh
Shida Radzuan Shida Radzuan March 12, 2013
untung akak dah ada reader sndri hehee..tahniah kak :)
ayut ayut March 12, 2013
dah mcm study ni memlm bgun bt entry :)) dh ada readers ttp mmg pasti akn ad yg ttp dtg :) rexeki bt akak :))
Unknown Unknown March 12, 2013
Bestnya idea selalu ada. Senang ;)
emma emma March 12, 2013
sy pulak bile x ngadap pc mcm ade je idea tp ble da dpn pc trs blur xtau nk stat camne, huhu..
fieda fieda March 13, 2013
tapi untung kan kblkngan ni ina mmg masyukk...
fieda fieda March 13, 2013
tapi untung kan kblkngan ni ina mmg masyukk...
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief March 13, 2013
terbaekk la kak ina....bagus pembahagian masa kak ina tuh
caliph shuriken caliph shuriken March 22, 2013
sepanjang blogging sy pnah skali jaa apply auto publish, erkk...