Petua awet muda Nassier Wahab... I Follow... (^_^)

Dulu saya pernah buat entry pasal PETUA AWET MUDA NASSIER WAHAB... Dah lama duk berangan nak guna petua tu gak, tapi tak buat2... sekarang ni, saya dah ada benda alah tu.. so, saya harus guna..!! Memang dari dulu, saya sentiasa amalkan petua2 untuk jadi awet muda... Cuma yang Nassier Wahab ni je tak try sebab nak beli kang botol besar sangat.. Sekali baru ni, balik Chemor, tengok dekat umah my mum, ada benda alah tu, so, terus la rembat... hihii...


Inilah yang nassier wahab amalkan.. MENYAPU MINYAK ZAITUN DI MUKA..!! Tapi saya kurang pasti dia sapu, minyak zaitun yang dia buat sendiri ke or minyak zaitun yang letak kat rambut tu ke or yang guna untuk masak... tapi, pikir logik, saya guna yang untuk masak tu je la.. (",)

Ohya, jangan tanya saya samada berkesan or tak, sebabnya saya baru nak try je ni u all.. baru je rembat minyak ni dari Chemor... so, malam ni, baru start nak guna.. (^_^)... Ini yang luaran la.. yang dalaman plak, selain dari vitamin c & vitamin e, saya tengah duk berangan nak telan rumpai laut plak... hahaaa.. Dah kenen2 dah kat my dear pasal kelebihan rumpai laut ni... my dear macam bagi green light je... (^_^).. Nak wat camne... dah tua... kene cari kolagen plak... hihii

Suri rumah macam saya pun nak cantik jugak... nak bagi suami pandang tak berkelip2 nih... hahaa.. (^_^)

P/s : Lagi 5 orang belum bagi alamat... jika sampai pukul 12 saya tak dapat jugak, esok saya umum pemenang baru

{ 31 comments.. read them below or add one }

Mrs Velentine Mrs Velentine March 14, 2013
MV guna kolagen suami puji..**hehehe kak faham maksud MV kan
Unknown Unknown March 14, 2013
Kalau berkesan nanti, share lah kat blog ni kak. hee ^_^
Annamariana1989 Annamariana1989 March 14, 2013
patut la dia hndsome je memanjang...
Masya Masya March 14, 2013
saya bg amir pakai minyak rambut jer.. minyak zaitun ni... kalau bgs blh sapu kat muka.. apa salahnyakan... janji suami syg.. jimat duit.. x payah pakai krim muka
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI March 14, 2013
cara yg jimat gak..

p?s; Tahan lama kak tapi sebaiknya msk PMC ikut keperluan ..
Salina Mat Isa Salina Mat Isa March 14, 2013
Betul ke sapu minyak zaiton yg utk masak tu kat muka?? Huhu tk sanggup je..sy pun br nk try amek kolagen rumpai laut..byk kebaikannya kan..
umiawadah umiawadah March 14, 2013
dia memang awet mudalah...pernah ternampak kat rancangan WHI...sama je muka dia dulu dan kini...pakai minyak zaitun je ke...
sal ya sal ya March 14, 2013
mesti cantik ina lepas ni.
Fazlinil Irma Fazlinil Irma March 14, 2013
nak lg berkesan minum minyak zaitun.. buat amalan harian.. kalau x lalu letak dlm msakan..

masa dkt uk minyak zaitun buat msak.. mmg elok.. lg la kat sna kulit cepat kering..

cuma kat msia mahal.. kena catu nak guna.:)
haryati haryati March 14, 2013
erm..petua baru ni...klu berkesan sila share ye ina...hihi
Nora Karim Nora Karim March 14, 2013
ina, minyak zaiton ni elok dimakan juga... untuk keluarkan toksin dalam badan dan baiki sistem dalaman...

ada seorang kawan ni mak dia amalkan minum satu sudu kecil minyak zaiton + satu sudu besar madu + kacau dalam segelas air suam... then minum... mmg mak kawan akak tu... awet muda!!
emma emma March 14, 2013
kak ina jgn lupe letak result kt cni ye :-)
Nida Mohd Nida Mohd March 14, 2013
saya nak follow jugak la petua ni, kat umah memang ada olive oil

saya dah consume rumpai laut dkt sebulan, alhamdulillah kesan dia dah nampak, saya dah kurang bersin pg2, saya ada resdung, sebelum ni pg2 mesti achom2..smpi berhingus2..huhuhu
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ March 14, 2013
salam k.ina..
hihi.. minyak zaitun ni mmg diuji keberkesananye..
chaiyok2.. :)
AnonymousAnonymous March 14, 2013
js slalu guna wat msk je minyak ni..tak plak try sapu kt muka...hihi
◕ D Y S H A  S A H H I R ◕ ◕ D Y S H A S A H H I R ◕ March 14, 2013
harus cuba ne.. betul tu dear.. xmo selekeh2
Unknown Unknown March 14, 2013
nassier wahab mmg awet muda.. kalau minyak zaitun senang gak petuanya tu..boleh di amalkan :)
Miss N™ Miss N™ March 14, 2013
setakat ni, alhamdulillah....dah masuk 2 bulan nur try kolegen rumpai laut.. :)
Puan Kutu Puan Kutu March 14, 2013
wah baguslah ina macam2 petua awet muda amalkan..sy ni malas tu sbb berkedut kot.haha
DYatie ABakar DYatie ABakar March 14, 2013
weeehuuu.. tak sabo nak tengok keputusan nya.. heheheh.. ;D
CeqGu CeqGu March 15, 2013
Akak selalu tertanya2 apa rahsia nasier wahab ni selLu nmpk muda....rupanya rajin sapu myk zaitun
aziazib aziazib March 15, 2013
alamak petua ni macam kureng la sy nak try...
Pondok Papan Pondok Papan March 15, 2013
Haha..habis la pakat jelita..isteri memang kena cuba nih..baru suami pandang tak berkelip..hehe
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra March 15, 2013
hihi..nnt akak update resultnya ok..;-)
Dayang Deno Dayang Deno March 15, 2013
akak, banner deno dah ada.. cuma belum siap lukis doodle2 yg deno nak offer services deno nanti... nanti bila siap deno PM akak :)
Unknown Unknown March 15, 2013
owhh... baru nk try eh..nnti share la dgn kami berkesan or x.... ;)
Izan Ishak Izan Ishak March 15, 2013
ada terjumpa juga petua nassier wahab tu... patutlah mcm tak dimamah usia kalau tgk dia kan.
ayut ayut March 15, 2013
PMC jimat lebih... ^^ blh dilaksanakan impian tu...hihi
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief March 20, 2013
klu bekesan nanti buat review k hihi