Kakak & adik


Tengah2 melayan si budak berdua ni... dapatla saya snap gambar ni.. Si adik dah cun melecun dah senyum.. si kakak pulak dengan aksi camgitu.. hahah.. tapi takpala, saya nak tempek gak gambar ni kat sini sebabnya bukan senang nak dapat snap gambar aqilah senyum.. aqilah ni serius sikit orang nya.. kikikii

{ 21 comments.. read them below or add one }

suhaina laui. suhaina laui. March 22, 2013
tu la ina...sue hp sentiasa kat tangan ni nk snap gambor ajew....gelagat diorg memang penawar!
Izan Ishak Izan Ishak March 22, 2013
wahhhh...cerianya aqilah! sangat2 comeyyyy~~
lurun namzar lurun namzar March 22, 2013
brsinar2 mata aqila bila senyum. :)
syawalsimpsons syawalsimpsons March 22, 2013
nampak happy sangat muka dorang ni
NugRuL SakuRa NugRuL SakuRa March 22, 2013
Bahagianya ade 2 org anak pompuan yg comel... sweet aqilah senyum...
Nida Mohd Nida Mohd March 22, 2013
Aqilah jarang senyum, tapi bila senyum manis sgt..suka tgk dia senyum camtu..
Erna Ana Erna Ana March 22, 2013
alishaaa comel sgt3. bulu mata dia cantik, serius :"D
Haryati Faizal Haryati Faizal March 22, 2013
buat gaya camtu pulak ye kakak?
Mimi Azirah Mimi Azirah March 22, 2013
nih yg wat rindu kat aina n auni
Myra Jay Myra Jay March 22, 2013
Turut tersenyum tengok senyuman Aqilah..
Comel :D
Ibu Lala Ibu Lala March 22, 2013
Tgk ailah senyum akk pun nak senyum.
Dua2 comel
Sally Yatiey Sally Yatiey March 22, 2013
Comel aqilah senyummmm ;)
azizah :) azizah :) March 22, 2013
aqilah sekali senyum mmg terserlah kecomelan dia...
Puan Kutu Puan Kutu March 23, 2013
muka terkejut alisha tu comel gak..aqilah dh tentulah comel..senyum kan..:)
emma emma March 25, 2013
hehehehe tgelak tgk aksi comel 2bradik nih :-)
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief March 25, 2013
aqilah senyum alisha cm terkejut jer muka tu hihi
fieda fieda March 25, 2013
aqilah tu makin pandai bergambor..
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ March 26, 2013
salam k.ina..
hehe...pandai akak snap time diorg tgh main sama2 ni..

comellll :)