Pengumuman Mini Giveaway #12

Alhamdulillah dah settle IntaNBerliaN Mega Giveaway 2013.. Semua pemenang dah bagi alamat... (",) So, kita kembali kepada Mini Giveaway... 


Hadiah untuk Mini Giveaway #12 adalah TUDUNG AIDIJUMA 2 TONE.. Warna merah... My Favorite Colour.. (^_^).. Tudung ni saya dah beli lama.. memang niat untuk jadikan hadiah Mini Giveaway.. Saya akan lancarkan MINI GIVEAWAY #12 pada 26/03/2013 @ SELASA DARI PUKUL 7 PAGI HINGGA 12 MALAM... Dengan kata lain, esok la tu.. (",)


{ 29 comments.. read them below or add one }

emma emma March 25, 2013
my fevret kaler too, hehe..
nk join sok..
Amanda Suria Amanda Suria March 25, 2013
alaaaa...confirm x leh join akak cuti esok...
nanakimie nanakimie March 25, 2013
haish,bestnya kalau nana dapat^-^
✸Maizatul Nurirwane Idr✸ ✸Maizatul Nurirwane Idr✸ March 25, 2013
Wahhhh tudung AJ laa! Tak mampu kite nak beli kat AJ tu. Semua mahal-mahal xD
tenku butang tenku butang March 25, 2013
ho.. sempat lea nk join ni yea.. he2..
Kesuma Angsana Kesuma Angsana March 25, 2013
ok, sempat KA join esok ye
Mrs Velentine Mrs Velentine March 25, 2013
akan join tp lambat sikit sebab esok jadi urusetia mesy.perhubungan
QasehnyaRania QasehnyaRania March 25, 2013
in shaa ALLAH.kalau sempat nak join :)
ayut ayut March 25, 2013
yes..ada mini GA..esok ayut dtg ea :p
uks world uks world March 25, 2013
x sabar pulak nak tunggu esok..
Nisah Idham Nisah Idham March 25, 2013
harap-harap nisah tak lupa lah esok ye..
Puan Kutu Puan Kutu March 25, 2013
adoi esok la pulak.tak dpt kot nak join.sok nak p jalan.hiks..
eita eita March 25, 2013
esok tak keje leh lah join
laskar pelangi laskar pelangi March 25, 2013
waaaa..nak join la nanti.dah lama tak join giveaway ni ;))
mama_umar_maryam mama_umar_maryam March 25, 2013
waa,cantek kaler merah,suke3!
izan mama mia izan mama mia March 26, 2013
mg adalah rezeki tudung caler merah nnt
Azi Azi March 26, 2013
sudah join.. hihi
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ March 26, 2013
salam k.ina..
yeay! dah join :)
Deqla Manjew Deqla Manjew March 26, 2013
yeahh nak join lagi kali ni! ;)
azizah :) azizah :) March 26, 2013
seronoknya kalau jijah yg dapat..hahaha :p