Awet muda

Baru2 saya tengok cerita apa ntah kat tv3 tapi pengacara dia Chef Wan.. Artis jemputan dia semalam nassier wahab.. Topik dorang kali ni pasal awet muda... Haa saya sangat2 excited dengan topik ni sebab saya memang bercita2 nak jadi awet muda dari dolu2 lagi.. hehehhe That y la saya rajin amalkan petua awet muda..kih kih kih.. 

Saya rasa semua orang ingin kelihatan muda dari usia kan... saya selalu berangan nak jadi awet muda, biar orang kata umur dah 40 lebih tapi macam 30 lebih...fuhhh besnyer kalu gitu... Berbalik kepada Nassier wahab, u all tau, umur dia sebenarnya dah nak masuk 50 tahun pun tapi muka macam 40 tahun je... jeless huh! 

Tapi sekarang saya dah tau rahsia dia... hahhahah gumbiranya rasa hati...hihiii rupa2nya setiap malam dia akan sapu minyak zaitun kat muka dia sebelum tidur sejak 15 tahun yang lalu... Saya nak guna jugak!! saya nak guna jugak..!! Dear, jom pegi cari minyak zaitun, biar zaitun tak payah pakai minyak dah...hehheheh... 

Sekarang umur dia 49, dia guna 15 tahun dulu, so 49-15=34.. emmm nassier amal sejak umur 34 tahun, muka nampak macam sekarang, kalu saya yang umur 28 tahun ni, nanti apabila umur macam dia, mesti nampak lagi muda kan....hehheh Opsstttt over le plak....Haipp!! 

Pe2 pun, saya masih belum terlambat... so, jom sape2 yang nak ikut petua nassier jom la kita sama2 follow... Ohya, itu hanyalah sampingan yang lain2 pun ada jugak, macam rajin selawat, baca doa, tapi tu semua, u all dah tau kan, malas nak cerita lagi kat sini... ;-)


U see, ada nampak muka dia macam orang yang dah 49 tahun x??

1 comment... add one now

maszull maszull November 02, 2015
assalamualaikum intan...mmg awet muda sungguh...terbaikkk...:)