Alisha si kakak yang pandai (",)


Sejak dari Alisha kecik, jika dia berjaya buat sesuatu, mesti saya akan cakap "Pandai.." lepas tu peluk & kiss dia.. (",) Tapi sekarang ni, bila dia dah pandai cakap.. Dia sendiri pulak yang cakap pandai... hahhahha..

Tak kira apa je yang dia berjaya buat.. contohnya, berjaya pakai seluar sendiri, berjaya sapu mentega kacang dekat roti sendiri.. pendek kata apa je yang dia buat sendiri, mesti dia akan tepuk tangan sambil cakap "Pandai".. hahahha.. 

Memang pandai betoi si kakak ni.. hihii... Lepas ni, bila aqilah besar sikit & berjaya buat sesuatu, mesti alisha antara yang akan jadi supporter aqilah kan.. Apa yang saya buat dekat dia dulu, mesti dia akan praktikkan dekat aqilah kan.. hihii.. Dah tak pasal2, saya akan ada pembantu dalam bab mengajar aqilah.. hehehhe


{ 27 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown January 15, 2013
makin hari makin pandai alisha ^^
syawalsimpsons syawalsimpsons January 15, 2013
alisha mmg budak pandai tau..tak puas la aunty soya jumpe alisha ni
syiela syiela January 15, 2013
alisha mmg pandai :)
Dayang Deno Dayang Deno January 15, 2013
bagus alisya! good job! :)
Miss N™ Miss N™ January 15, 2013
mesti comellkan kalau dia buat dekat aqila... :)
Unknown Unknown January 15, 2013
a'salam
comelnya anak akak tu.. n___n
mama lynn mama lynn January 15, 2013
pandainya anak ina ni.. hehe da jadi kakak ni mesti bertambah pandai
Unknown Unknown January 15, 2013
hahhaa.. tu la mmg akan ikot si ibu.. dah ibu sokmo ckp pandai..pandai la dia kan.. :)
Cik Rose Cik Rose January 15, 2013
Pandai.. hihi.. Bagus, bagus,. Nanti Alisya ajar adik pula ye :)
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ January 15, 2013
salam kak ina..
hihi.. mmg pandai kakak alisha ni.. :)
emarieys emarieys January 15, 2013
Alisha mm budak yg pandai
Unknown Unknown January 15, 2013
betul tu, sok kakak bley ajar adik lah...
Deq's Qienz Deq's Qienz January 15, 2013
bagus alisha..jd ank y solehah ya
nanieydotcom nanieydotcom January 15, 2013
Terbaiklah.. Ble slalu ckp benda2 positf anak pun jdi positif :)
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra January 15, 2013
alisya cepat belajar, sejuk dapat anak macam alisya kan akak..;-)
Shida Radzuan Shida Radzuan January 16, 2013
pndai dia heheee :D shida plak puji dia hehee :D
fieda fieda January 16, 2013
mmg makin pandai nmpknya alisha ni..nak2 sejak dh dapat adik ni lagi nmpk matang..
ayut ayut January 16, 2013
hahha...okla tu..pasni support Aqilah plak ye alisha :) good girl...
Fiza Rahman Fiza Rahman January 16, 2013
Pandai dan cepat matang alisha nih.
nini nini January 16, 2013
betul2.....baguslah, budak2 ni kena selalu puji...semangat sikit depa...=D
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief January 16, 2013
alisha gud girl...bijak alisha ni
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty January 18, 2013
nie pic baru pas mandi ek?nampak cumil n wangi/hehehe
Si Matatajam Si Matatajam January 18, 2013
Lepas ni Aqilah plak yg PANDAI! Suka tengok rambut Alisha tu..cute
aziazib aziazib January 20, 2013
mesti intan buat camtu kan.. sy pun suka buat mcm tu bila anak2 pandai buat sesuatu.. confirm tepuk tangan, peluk2, cium2... comella alisha ni
emma emma January 21, 2013
hehe sama cam Syirah.. die dah pndai puji diri sndr :-)