Berposing sakan... hihii


Tadikan saya bagitahu u all yang alisha ambik gambar saya & my dear kan.. Untuk pengetahuan u all, lepas dia dah snap gambar kami, boleh pulak dia bagi hp tu dekat abah dia & suh abah dia ambik gambar dia pulak... kah kah kah..

Ingat ke dia nak ambik gambar sambil berdiri tegak je... rupenya tu diaaaaaaaa... siap posing cekak pinggang lagi... hahahaaaa... Tergelak saya & my dear tengok gelagat alisha ni.. hahahaaa


{ 39 comments.. read them below or add one }

Nida Mohd Nida Mohd January 17, 2013
hahaha..nama pun anak dara..mmg pandai bergaya dan posing..comel je dia sengih camtu..
eija_sweetmama eija_sweetmama January 17, 2013
hihi..comel je dah pandai berposing..dengan senyuman manis lagi..:)
Mrs Velentine Mrs Velentine January 17, 2013
HAHAHAHA..INGAT MAMA JER KE NAK POSING??KAKAK PUN NAK JUGA..HEHE
Saya Disini Saya Disini January 17, 2013
amboi..besar nnti boleh jdi model nih
syawalsimpsons syawalsimpsons January 17, 2013
dah mula nak pandai posing tu
Unknown Unknown January 17, 2013
hahaha..comel.. 1 tgn cekak pinggang.. 1 lagi pegang meja..mmg stail la! :)
intanfirdaus247 intanfirdaus247 January 17, 2013
Salam ina…comel gila alisha..kena jaga baik2 anak dara ni.besaq esok jenuh la ni ramai peminat nih anak dara n tau..cantik
Bro Framestone Bro Framestone January 17, 2013
Wah, pandai dia posing ek.

Nie ikut perangai sapa nie?
maszull maszull January 17, 2013
assalamualaikum intan...dah semakin besar n dah pandai bergaya yer...:)
mama lynn mama lynn January 17, 2013
alisah... comel sangat pakai baju upin ipin ni
emarieys emarieys January 17, 2013
dah pandai posing alisah yer
Unknown Unknown January 17, 2013
alah2 comelnya alisya ..
kemain ... senyum ! ;)
Unknown Unknown January 17, 2013
haha..cumilnya alisha...mcm model
CtAyue CtAyue January 17, 2013
comel alisha.. dh cm model dah gayanyer.. :)
Unknown Unknown January 17, 2013
semakin keletah gelagat di alisha ni..comey jer posing gitu..
AnonymousAnonymous January 17, 2013
amboi gaya model tu!
Miss N™ Miss N™ January 17, 2013
kekekeke..dah pandai posing ye....
Unknown Unknown January 17, 2013
hahaha..alisya dah besar laaa..ibu
fieda fieda January 17, 2013
dh mcm model tu alisha ni..siap cekak pinggang lagi..
ayut ayut January 17, 2013
tu dia nak jgk dgn posing yer :)
Mimie Mimie January 17, 2013
pndai posing anak dara nih
Unknown Unknown January 17, 2013
Cantik Alisha posing macam tu.. Hehe
Nora Karim Nora Karim January 17, 2013
amboi... kemain posing lagi si alisha ni... hahha
Cik Rose Cik Rose January 18, 2013
alala..comelnya gelagat dia.. suka bergambar ye :)
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty January 18, 2013
comeynyer..kemain lentik tuh badan
Cikrosecute Cikrosecute January 18, 2013
hihihi anak dara memang suka posing..
Si Matatajam Si Matatajam January 18, 2013
Comelnya Alisha...pandai berposing tu..
Puan Kutu Puan Kutu January 18, 2013
anak dara msti la pandai posing..:)
emma emma January 21, 2013
tudiaaaa.......... bposing sakan ank dara nih hehehe... comey jee.. Alisha, aunty nk pinjam cheekbones blh??
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief January 22, 2013
pandai posing dak alisha ni hehehe
☾SHiemaCMa☾ ☾SHiemaCMa☾ January 22, 2013
salam kak ina..
hehe..amboi alisha! posing :)