Perubahan seratus peratus... (",)

Dah tengok kan perubahan blog saya ni.. hehhe... Perubahan 100% dari sebelum ni... (",) memang ini pun yang saya nak... takda langsung design yang lama.. perubahan 100 %... Untuk pengetahuan u all, perubahan wajah blog ni adalah HADIAH DARI SAYA UNTUK BLOG IntaNBerliaN SEMPENA ANNIVERSARY KEDUA YANG AKAN DISAMBUT PADA 03/02/2013 nanti... hihii.. Ohya, dah jadi kemestian untuk saya tiap2 tahun, hadiahkan baju baru untuk blog IntaNBerliaN... hehhe

Orang yang bertanggungjawab edit blog saya, siapa lagi kalau bukan si tukang edit yang menjadi favorite saya... SI BUDAK ECA... hahha Kali ni, ECA maybe mengalami tekanan yang sedikit hebat sebab kakak dia ni terlebih cerewet... muahhahah... Walaupun macam tu, ECA tetap melayan karenah saya.. hahha.... Hasilnya seperti yang u all tengok... 100% takda design asal... !! (^_^)


Tema blog ni tetap jugak berlian.. haruslah tema berlian kan.. dah nama pun blog IntaNBerliaN.. hihiii.. Tengoklah dekat header tu, anak saya siap baring atas berlian lagi... kayo tak kayo nya ibu alisha & aqilah ni... ahhahhahha


Ini pulak bahagian footer blog ni... ada gambar 2 orang anak saya... Hug & kiss dari 2 budak comel ni untuk u all sebab sudi baca cite dorang.. heheh


Ruang untuk si kotak jerit menetap... ada jugak gambar 2 anak dara yaang come lote... kekekke


Signature saya kali ni simple.. tapi saya sukerrr!! hehhe


Icon untuk newer, home & older... ada jugak berlian pink setiap satu (",)


Bahagian ni saya paling suker... cun..!!! berkerawang & ada berlian pink.. (",)


Ini banner... Wanita, resepi, review.. Gambar Alisha & Aqilah yang mewakili diri masing2.. menandakan yang blog ni, ada coretan tentang mereka berdua selain dari coretan pasal wanita, resepi & review... (",)

Ini pun saya suker.... Watermark ni, idea saya... saya yang suruh eca letak 2 helai baju gegirl.. satu besar satu kecik... sebagai tanda blog IntaNBerliaN adalah blog lebih kepada kisah 2 orang gegirl.. @ owner blog IntaNBerliaN ni mempunyai 2 orang anak perempuan... heheh


Ini gambar blog saya kalau dari komputer saya dengan saiz skrin 20 inci.. Kalau saiz kecik macam laptop saya tu, bahagian kanan & kiri, takda nampak gambar background pun... ahhahha.... Ohya, saya memang pilih background gelap sebab saya nak bagi body post nampak "timbul" ...

Secara keseluruhannya, saya berpuas hati dengan hasil kerja ECA yang tak pernah kecewakan saya & memahami citarasa saya.. hehhe.. U all pun kalau nak edit cun2..boleh pergi tempah dengan ECA.. dia pasti sudi melayan karenah u all.. hehheh.. Ohya, ECA ada sediakan macam2 pakej tau... Untuk pengetahuan u all, yang saya punya ni, dalam pakej yang MESRA SEO.. Actually, design yang sebelum ni pun memang dah setting untuk MESRA SEO.. hehhe.. Nak tengok pakej2... KLIK SINI... Apa2 pun, saya nak ucapkan TERIMA KASIH SANGAT2 DEKAT ECA... (",)


{ 49 comments.. read them below or add one }

Umialya Umialya January 24, 2013
silau mata akak pabila temui kilauan intan berlian yang berselerakan di segenap pelusuk laman, kaya sungguh teman mayaku.

psstt: xmo bising2, akak mnta seketoi dua boleh ke??
ida =) ida =) January 24, 2013
Hihihi... comel make over nih
haryati haryati January 24, 2013
cantik lah ina baju baru blog ina...
Miss N™ Miss N™ January 24, 2013
cantikk..!
Pandai ecakan.. :)
Cik Rose Cik Rose January 24, 2013
wah dah ada baju baru blog ni ye.. tahniah kak ina.
Cik Puan Kocik Cik Puan Kocik January 24, 2013
sangatberseri..meriah dengan berlian belog neh
Mimie Mimie January 24, 2013
suke tgk blog kak ina yg sekarang....nmpk cntik n moden...

tetiba jtuh cinta lak ngan hasil tgn eca....
Shida Radzuan Shida Radzuan January 24, 2013
cantik kak meroon lg heheee :D
lynndAmya lynndAmya January 24, 2013
ahha nice! patutler sy xnmpk pon berlian2 yg begemerlapan kat belakang tu, rupe2nye lappy size kecik, takpe esok BW kat ofiz, curi berlian sikit, haha banyak tu :p
Cikrosecute Cikrosecute January 24, 2013
wow!! design baru....cantik...penuh intan berkilau...hihihi
 Aisy Nasiha Aisy Nasiha January 24, 2013
Amboi...make over from tip to toe ni... Sesuai...
Unknown Unknown January 24, 2013
bertaburan berlian....tak takut kena curi ker...hihihi...
intanfirdaus247 intanfirdaus247 January 24, 2013
Salam ina..maaf kak intan baru singgah..slow2 bw..wah wajah baru! cantiklah ina! ada berlian2 berkelip2 lagi..hehehe...santek tau! Salam Maulidur Rasul buat ina sekeluarga ..
Unknown Unknown January 24, 2013
wah,penuh berlian,heee...cantik:)
Masya Masya January 24, 2013
kemain bertaburan berlian sana sini hahahahaha.. kalau blh kutip dah kutip buat cincin satu....
moga blog ina terus maju...
Masya Masya January 24, 2013
kemain bertaburan berlian sana sini hahahahaha.. kalau blh kutip dah kutip buat cincin satu....
moga blog ina terus maju...
mama_umar_maryam mama_umar_maryam January 24, 2013
wahhhh women's bestfriend lah blog Ina nih,hahahah (diamond) ..zt pon mmg nk tuko design lah..kene improve nih..huhu
CeqGu CeqGu January 24, 2013
wahhh bila dah100% siap memang shantekkk la ina...menyerlah gitu
CeqGu CeqGu January 24, 2013
lupa nak cakap, akak paling berkenan idea dua baju gegurl tu....cute sangat
eita eita January 24, 2013
ingat salah masuk tadi..

memang terbaik lah
gigiAriEma gigiAriEma January 24, 2013
kretip nye. lg comey ade adik akak kt header. :)
sisR sisR January 24, 2013
Cantiknya.....bila ubah mood ni...tambah bersemangat lagi kan....
GREENJADE GREENJADE January 24, 2013
wahhh nice baju baru dia..bertakhta berlian gitu..kemas n cantik :)
ct kektus ct kektus January 24, 2013
terbaik !
bling bling gituu kak. hehehe
QA's ~ mamapapa QA's ~ mamapapa January 24, 2013
wahhh!!cantik2!!!terrer betul ECA,ye :))
aziazib aziazib January 24, 2013
wah banyaknya berlian... curi satu boleh... watermark tu mmg cantik...
ajumohit ajumohit January 25, 2013
mmg cantik ina!!! sweet sgt, blog loading pantas skali
Fifi Nadhrah Fifi Nadhrah January 25, 2013
kalau boleh kutip berlian kat sini.. kaye fifi.. hihi.. silau mate.. cantikk..
Ruse Sulaiman Ruse Sulaiman January 25, 2013
Nice and sweet. Yg penting tak berat. Laju je keluar ;)
UmmiAbi UmmiAbi January 25, 2013
Cantik sgt2...Byk berlian..Nak sket...hehe
ayut ayut January 25, 2013
ayut suke yg kerawang tu.... :D menarik perhatian sungguh!
sal ya sal ya January 25, 2013
mmg kerja eca bagus.
Unknown Unknown January 25, 2013
cantik...kemas jek blog ina.. :)
Mrs Velentine Mrs Velentine January 25, 2013
cun..cantik..x sabar nak tgu hasil edit eca
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ January 25, 2013
salam kak ina..
td cma komen ingatkan salah masuk blog..tp nmpk plk muke 2 budok tecit ni..
hihih..

lebih menyerlah design baru ni..cantik cantik cantik...saya suka!!
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ January 25, 2013
tp tak lari dari kaler merah..akak peminat merah ye.. ?
Unknown Unknown January 25, 2013
hebatt eca kak hebat! memang smart, cantik,kemas! suka tengok lagi blog ni.. berubah habis!
nanieydotcom nanieydotcom January 26, 2013
Cntik.. Bw kt fon nmpk header je la. Yg lain bru je nani tgk sbb kak ina ada letak kat entry ni
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief January 26, 2013
wow silau eh mata nengok berlian dok gemerlap tu kihkihkih...btw mmg makin cantik la kak ina..menyerlah tambah2 gambar dua bradik yg comel tu..pandai eca edit
Puan Kutu Puan Kutu January 26, 2013
terkejut dtgsini dh berubah wajah..berlian pun byk..sy paling suka watermark yg ada gaun pink 2 lai tu..:)
jaakechik jaakechik January 26, 2013
comel! comel kuasa 3 kak. seriyes ni.... edit sendiri ke upah orang ni kak?
fieda fieda January 29, 2013
comey lote..semuanya hakcipta terpelihara..tiada di mana2..hehehe
- AZIE - - AZIE - January 30, 2013
berlian lagi besar2 yg baru nie hehehe..sy suka yg kerawang2 nie, cantik
emma emma February 04, 2013
mmg sgt2 cantik kak ina..dihiasi plk dengan wajah2 si comel Alisha & Aqilah, buat blog ni lg btambah bseri!