Memuatkan ...

Ini dah terlebih berhati2.. hihii

Boleh dikatakan setiap hari Alisha akan pakai helmet hijau dia ni, walaupun dalam rumah.. hihii... Kalau dia naik basikal, helmet itu perkara wajib... ekekke.. Tapi tu la u all, takkan lah sampai nak tidur pun pakai helmet.. muahahhah


Malam baru2 ni, dia guna helmet dia.. lepas tu dia mengantuk... 


Saya suruhlah dia bukak helmet sebab dah nak tidur kan.. tapinya, si anak yang baik ni, boleh pulak taknak bukak.. hhahha.. Bila nak bukak dia menangis..


Last2 saya biarkan dia tidur betoi2 lena & baru bukak helmet dia.. hihiii


48 orang suka berlian:

ieda berkata...

ahahah sabor aje dia..
keletihan sgt niee ;))

Deqla manjew berkata...

HAHAHA... jaga keselamatan tu dear..bahaya kan tak kira di mana dan bila2.. hikhik.. lawak la alisha ni.. :)

nenot berkata...

hahahaha...klakar la alisha nie.:) but still kiut :)

Myra Jay berkata...

Hhehee, ngantuk sangat la tu.. :)

Comel plak tengok Alisha camni :D

Nurul Aini berkata...

ala..kesiannya..hehe..comel. Biasanya budak kecil memang macam ni kan..kalau pakai tudung pun sama, tak nak tanggal. Adik saya tidur dengan tudung2.

Saya Disini berkata...

selamat betul lah

nanieybarnieylurviey berkata...

super protection!!! :) hehe..

Masya berkata...

lah hai... saboo jerlah alisha ni.. mmg terlebih berhati² ni...

Budak Kampung berkata...

penat sgt 2 kak...cian je muka dia.sayu kan bila tgk wajah anak time tdo walau iman xd pengalaman ag

Intan Akma berkata...

siap ada harga lagi tuh...haha

Puan Ira berkata...

rasa safety pakai helmet

lizz berkata...

ololo comelnyer dier..tidur pun pakai helmet yer...

nita berkata...

safety first hihihi..

inazamri berkata...

hehehhehe comel betul alisha ni tau.dah ngantuk sgt la tu.letih jaga adik sama la tu kan alisha

QueeN TerataI berkata...

mmg mcm2 ragam anak ni kan ina.. tp kitalah yg paling seronok melihat mereka membesar... comel je dia tido pakai helmet ni.. mmg sgt2 berhati-hati ni..

Mimie berkata...

Ya ALLAH Alisha....sabar jela...tidur smp pakai helmet...hahaha

ayut berkata...

:) akhirnya bile tlbh berhati2x..hihihi..sabar jela alisha ni...

Shafiq berkata...

Hehehe.. terlebih selamat pulak kan...:-) Nampak sangat si Alisha ni sayang kat helemt dia.. hehe

Mrs Velentine berkata...

hahaha...betul2 hati2 ni...comel jak...MY ayu pula pernah tertidur dlm keta mainan smbil duduk..hehehe..

umialya berkata...

comelnya alisha..

NaZiRaH... berkata...

mcam2 alisya sorang,nnti bila dia besar mesti dia gelak dengan perangai dia..hihi

Rai Ourkizuna berkata...

Hehe. Untuk keselamatannn.. Hehe

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam kak ina..
alahai alisha... hihih..
geli hati tgk alisha ni.. :)

Kakzakie berkata...

Hihi... nasib baik dlm helmet tu bersepan. Suka sangat dgn helmet ye Alisha.

Sally Yatiey berkata...

Haha.. Tidur pun alisha pakai helmet..

ros_reeza berkata...

alahai..letih la tu.. main-main sampai tertido..

Cik Nur berkata...

hahahahahaha...mmg lebih berhati2 dah ni...
hihihihi

N i e Z a berkata...

alahai alisha...smpai tido pon pkai helmet...hehehehhe

NoEn berkata...

safety first ;)

Puan Kutu berkata...

hehe ragam budak2 nie macam2..kadang2 lucu pula..:)

Kesuma Angsana berkata...

he he maintain comel

Ibu Lala berkata...

Kelakar lah alisha ni. Safety first betul..

sHaRiNa eLyaNa berkata...

alalala..mnja nya dia hehe

Dylla Abas berkata...

kemain dia punya safety >_<

eita berkata...

terlebih selamat ni

Si Matatajam berkata...

Tu diaaaaa..sampai terlioq dia..hi hi..utamakan keselamatan sesangat tu

shidaR berkata...

hehee..alisha..alisha..alisha..

Nora Karim berkata...

alahai... macam2 alisha ni.. heheh kelakar pulak tgk...

QA's ~ mamapapa berkata...

alaaahaaaaiii...smpi trtido2 ,eheheh!!!

sal ya berkata...

dah besar nnt mesti alisha gelak guling2 tengok pics dia ni.

lynn kamarul berkata...

penat sgt ni ina

Deq's Qienz berkata...

tu diaa smpy cmtu skali

Azi berkata...

comel alisha... sangat berhati2 sungguh nih

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

hehehehe tido sampai pakai helmet...

wan nurul hezrina abd halim berkata...

ketiduran sudah...

Che Rosliza Che Mat berkata...

hihihi...kelakar pun ada....ragam anakkan...

caliph shuriken berkata...

nanti bole jadi kamen rider, hikk...

emma berkata...

hehehe tgelak tgk Alisha ni :-) sayang sgt ngan helmet die ye sampai bawak tdo..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...