Ini dah terlebih berhati2.. hihii

Boleh dikatakan setiap hari Alisha akan pakai helmet hijau dia ni, walaupun dalam rumah.. hihii... Kalau dia naik basikal, helmet itu perkara wajib... ekekke.. Tapi tu la u all, takkan lah sampai nak tidur pun pakai helmet.. muahahhah


Malam baru2 ni, dia guna helmet dia.. lepas tu dia mengantuk... 


Saya suruhlah dia bukak helmet sebab dah nak tidur kan.. tapinya, si anak yang baik ni, boleh pulak taknak bukak.. hhahha.. Bila nak bukak dia menangis..


Last2 saya biarkan dia tidur betoi2 lena & baru bukak helmet dia.. hihiii


{ 48 comments.. read them below or add one }

ieda ieda January 08, 2013
ahahah sabor aje dia..
keletihan sgt niee ;))
Deqla manjew Deqla manjew January 08, 2013
HAHAHA... jaga keselamatan tu dear..bahaya kan tak kira di mana dan bila2.. hikhik.. lawak la alisha ni.. :)
nenot nenot January 08, 2013
hahahaha...klakar la alisha nie.:) but still kiut :)
Myra Jay Myra Jay January 08, 2013
Hhehee, ngantuk sangat la tu.. :)

Comel plak tengok Alisha camni :D
Nurul Aini Nurul Aini January 08, 2013
ala..kesiannya..hehe..comel. Biasanya budak kecil memang macam ni kan..kalau pakai tudung pun sama, tak nak tanggal. Adik saya tidur dengan tudung2.
nanieybarnieylurviey nanieybarnieylurviey January 08, 2013
super protection!!! :) hehe..
Masya Masya January 08, 2013
lah hai... saboo jerlah alisha ni.. mmg terlebih berhati² ni...
Budak Kampung Budak Kampung January 08, 2013
penat sgt 2 kak...cian je muka dia.sayu kan bila tgk wajah anak time tdo walau iman xd pengalaman ag
Intan Akma Intan Akma January 08, 2013
siap ada harga lagi tuh...haha
Puan Ira Puan Ira January 08, 2013
rasa safety pakai helmet
lizz lizz January 08, 2013
ololo comelnyer dier..tidur pun pakai helmet yer...
nita nita January 08, 2013
safety first hihihi..
inazamri inazamri January 08, 2013
hehehhehe comel betul alisha ni tau.dah ngantuk sgt la tu.letih jaga adik sama la tu kan alisha
QueeN TerataI QueeN TerataI January 08, 2013
mmg mcm2 ragam anak ni kan ina.. tp kitalah yg paling seronok melihat mereka membesar... comel je dia tido pakai helmet ni.. mmg sgt2 berhati-hati ni..
Mimie Mimie January 08, 2013
Ya ALLAH Alisha....sabar jela...tidur smp pakai helmet...hahaha
ayut ayut January 08, 2013
:) akhirnya bile tlbh berhati2x..hihihi..sabar jela alisha ni...
Shafiq Shafiq January 08, 2013
Hehehe.. terlebih selamat pulak kan...:-) Nampak sangat si Alisha ni sayang kat helemt dia.. hehe
Mrs Velentine Mrs Velentine January 08, 2013
hahaha...betul2 hati2 ni...comel jak...MY ayu pula pernah tertidur dlm keta mainan smbil duduk..hehehe..
NaZiRaH... NaZiRaH... January 08, 2013
mcam2 alisya sorang,nnti bila dia besar mesti dia gelak dengan perangai dia..hihi
Rai Ourkizuna Rai Ourkizuna January 08, 2013
Hehe. Untuk keselamatannn.. Hehe
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ January 08, 2013
salam kak ina..
alahai alisha... hihih..
geli hati tgk alisha ni.. :)
Kakzakie Kakzakie January 08, 2013
Hihi... nasib baik dlm helmet tu bersepan. Suka sangat dgn helmet ye Alisha.
Sally Yatiey Sally Yatiey January 08, 2013
Haha.. Tidur pun alisha pakai helmet..
ros_reeza ros_reeza January 08, 2013
alahai..letih la tu.. main-main sampai tertido..
Cik Nur Cik Nur January 08, 2013
hahahahahaha...mmg lebih berhati2 dah ni...
hihihihi
N i e Z a N i e Z a January 08, 2013
alahai alisha...smpai tido pon pkai helmet...hehehehhe
Puan Kutu Puan Kutu January 08, 2013
hehe ragam budak2 nie macam2..kadang2 lucu pula..:)
Ibu Lala Ibu Lala January 08, 2013
Kelakar lah alisha ni. Safety first betul..
sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa January 08, 2013
alalala..mnja nya dia hehe
Dylla Abas Dylla Abas January 08, 2013
kemain dia punya safety >_<
eita eita January 08, 2013
terlebih selamat ni
Si Matatajam Si Matatajam January 09, 2013
Tu diaaaaa..sampai terlioq dia..hi hi..utamakan keselamatan sesangat tu
shidaR shidaR January 09, 2013
hehee..alisha..alisha..alisha..
Nora Karim Nora Karim January 09, 2013
alahai... macam2 alisha ni.. heheh kelakar pulak tgk...
QA's ~ mamapapa QA's ~ mamapapa January 09, 2013
alaaahaaaaiii...smpi trtido2 ,eheheh!!!
sal ya sal ya January 09, 2013
dah besar nnt mesti alisha gelak guling2 tengok pics dia ni.
Deq's Qienz Deq's Qienz January 09, 2013
tu diaa smpy cmtu skali
Azi Azi January 09, 2013
comel alisha... sangat berhati2 sungguh nih
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief January 09, 2013
hehehehe tido sampai pakai helmet...
Che Rosliza Che Mat Che Rosliza Che Mat January 12, 2013
hihihi...kelakar pun ada....ragam anakkan...
caliph shuriken caliph shuriken January 18, 2013
nanti bole jadi kamen rider, hikk...
emma emma January 21, 2013
hehehe tgelak tgk Alisha ni :-) sayang sgt ngan helmet die ye sampai bawak tdo..