Unique Visitors tertinggi sepanjang hampir 2 tahun berblog

Sabtu & Ahad, UV saya memang sikit dari biasa sebab malas nak buat entry.. hihii

Alhamdulillah.. sungguh saya tak sangka.. semalam baru saya baru saya cakap dengan u all yang saya memang tengah mencari rentak untuk dapatkan 2K UV sehari.. Tanpa disangka2, impian saya tu, tercapai semalam.. hihii.. Dengan kata lain, dapatlah saya merasa UV 2000++.. (^_^)

Alhamdulillah sebab saya diberi peluang untuk merasa UV 2000++ sehari ketika blog saya belum pun mencapai usia 2 tahun... Moga ianya mampu menjadi UV harian saya pulak lepas ni (",) Kalau tak silap saya, bulan 12 tahun lepas baru UV di blog saya maintain dengan 1000++ sehari, dalam masa yang singkat, saya mampu dapatkan 2000++ sehari.. syukur sangat (^_^)..

Kalau u all perasan,  2 hari saya publish 6 entry sehari.. malam pun publish.. hahahh.. Actually, 2 hari tersebut adalah hari di mana saya sedang cari rentak, macamana nak dapatkan 2000 UV.. berapa entry perlu publish sehari & pukul berapa perlu publish entry.. itu yang saya sedang buat kajian di blog saya ni... cewahh ayat tak menahan, kajian lagi.. ahhahhah

Kan saya pernah bagitahu u all, azam saya tahun ni adalah "Kurangkan aktiviti mengadap komputer @ lebihkan masa dengan anak2 tapi income berblog makin bertambah".. hahhah.. Macam susah je bunyinya kan... Thats y saya perlu up kan UV harian saya.. So, sekarang saya dah tau camna nak dapatkan 2000 UV sehari di blog saya.. Lepas ni, saya perlu selidik pukul berapa pulak iklan BE dok berjoget2 kat blog saya *cewah... hihii.. 

Untuk pengetahuan u all, yang terbaik untuk tambah earning adalah, publish entry ketika iklan BE tengah menari2 kat blog kita... sebabnya, bila u all publish entry ketika iklan BE duk berjoget, secara automatik, orang akan terjah blog u all untuk baca entry baru kan, so, secara tak langsung UV u all up la, & secara tak langsung jugak earning BE u all bertambah.. (^_^)

P/s : Kita mampu dapat apa yang kita nak, jika kita berusaha untuk dapatkannya... bukan hanya sekadar memasang impian tapi tanpa usaha.. (^_^)


{ 40 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown January 18, 2013
oooo mcm tu ke???? nea lopah ni baru nak belajar. info mcm ni sgt2 lah baik nye! hehehe
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty January 18, 2013
ooo mcm2 ek..bagus nyer kajian nie ina..wah 6 entri??gila kentang.hehe nak tiru tak tau mampu ker dok..ooo kalau iklan ngah joget kenalah buat entri..tapi tang tengah malam2 lah sesak napas cket=)
fieda fieda January 18, 2013
fuyo..tercapai suda...cayalah ina..tahniah ye..
emarieys emarieys January 18, 2013
oh, mcm tu rupanya...
Cikrosecute Cikrosecute January 18, 2013
Tahniah....usaha yg gigih...
Masya Masya January 18, 2013
yupss... usaha tanda kejayaan kan...
Myra Jay Myra Jay January 18, 2013
Tahniah Ina.... Pencapaian terbaik, Myra belum cecah lagi 2,k.. Paling tinggi 1,k ++ je :D
Dak-eiza Dak-eiza January 18, 2013
wah wah kagum
tahniah!
sy pon bukannya paham UV..BE
hahaha
Unknown Unknown January 18, 2013
salam...sy x pndai nk dpt duit dr blog...mcmane crnyer yer? harap dpt bntu ye..huhu
Si Matatajam Si Matatajam January 18, 2013
Tahniah Ina..tercapai gak nak dapat UV 2k tu..
iela iela January 18, 2013
dah lama saya tak update blog bila baca entry ina ni rasa semangat pulak nak update blog tapi tak tahu bila hihihih..
Unknown Unknown January 18, 2013
owh..time ksh k.ina ats tips tu...huhu..bguna sgt :)
ayut ayut January 18, 2013
bt kajian..bgis2x...BE ptg jrg kuar..tu je yg ayut tahu.. :)
Unknown Unknown January 18, 2013
wahhh bestnyaaaaa :) Tahniah2 ^_^
jamilahamzah jamilahamzah January 18, 2013
tahniah..bukan sng nk update 6 entry sehari..apatah lagi nk maintain 2k...

p.s: utk k.ja la, 1 entri pun jenuh perah otak..haha
haryati haryati January 18, 2013
tahniah beshnye!.. belum bley rs uv banyak tu lg la ina..
Miss N™ Miss N™ January 18, 2013
terbaikk.!
rajin betul buat kajian...

sikit sebanyak dapat juga tips dari akak....

terima kaseh.. :)
Cik Puan Kocik Cik Puan Kocik January 18, 2013
sy na kejar 500 sehari pun agak susah...tgh cuba nie
Mimie Mimie January 18, 2013
tahniah kak ina....saya pun nti nak ikut jejak kak ina wat kajian mcm nih
kurus kurus January 18, 2013
alhamdulillah .. sama macam akak ..
seronok kan .. merasa juga kita nie ;)

TQ for the last tips dik ! ;)
Puan Kutu Puan Kutu January 18, 2013
tahniahlah buat ina.sy tak mampu nak ligan.hehe
nanieydotcom nanieydotcom January 19, 2013
Ya betul!!! :) terbaik la kak ina :)
caliph shuriken caliph shuriken January 19, 2013
congratz ^^

kak ina byk publish entri yg ramai org cari.. so, trafik akan masuk byk utk long term laa pasni, hikk...
aziazib aziazib January 20, 2013
bestnysa intan... sy jauh lg nk smpi thp tu, berblog dh dkt 3thn dh...
AnonymousAnonymous January 21, 2013
congratzz akak...dah achieve sampai UV 2k tu
Unknown Unknown January 21, 2013
usaha akak yg gigih..memmg nmpk hasilnya... tahniah kak!
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief January 22, 2013
terbaekkk la kak ina..tahniah2 hehe
QasehnyaRania QasehnyaRania January 22, 2013
usaha tangga kejayaan..

ciksu baru dapat UV bulanan 1000++
harian baru nak up ke 200++

enam entri sehari.kering idea melainkan masakan je yg ada.sehari ciksu up 3 entri je pagi, tghhari n malam atau petang..

tenq ina :D
sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa January 22, 2013
tahniah kak..mmg meletop la
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ January 22, 2013
salam kak ina..
heheh..tu tandenye akak ade readers yg setia..dan akak pandai jge uv.. tahniah kak!

nk jgk merasa uv tinggi ni ,,tp tu la.. huhuh..