Nak tak promote blog u all di blog saya?

Saya kan, nak sangat singgah blog u all macam dulu2... tapi saya tak dapat lakukan dekat semua blog... mana dan je saya singgah... kadang2 tu, saya singgah tapi tak tinggal jejak... So, sebagai nak menghargai jasa baik u all ni.. saya nak tanya u all, andaikata saya buat entry, ala2 segmen untuk prmote blog u all, u all nak tak? Ini baru perancangan... nak tahu ada sambutan or tak... heheee

Cara dia macam ni, saya akan up satu entry yang suruh u all tinggalkan link blog u all... lepas tu, saya akan pilih satu blog secara random untuk buat entry promote blog dia di blog saya.... TAPI ENTRY TU, BUKAN SAYA YANG TULIS, TAPI PEMILIK BLOG TU YANG TULIS... Promote je apa2 yang u all nak promote tentang blog u all.... Time ni lah u all nak "jual blog" u all tu.... tarik pembaca untuk terjah blog u all... Nak promote produk u all pun suka hati u all... mana nak tahu.. kot2 ada yang baca entry u all akan terbekenan dengan produk u all & mereka akan beli produk tu dengan u all.. sedikit sebanyak, saya dah bantu u all tambah pendapatan.. (",)

Tapi u all kena draft lah entry tu dulu... lepas tu, send dekat emel saya & saya akan punlish.. sticky post 24 jam... hihiii.. Ohya, setiap orang hanya ada peluang sekali je untuk promote blog masing2... Segmen macam ni, maybe saya akan buat sebulan sekali or dua kali.. tengoklah macamana yer... hihii

So, macamana, kalau saya buat, ada yang nak join tak?


Nak tak promote blog u all di blog saya?

{ 44 comments.. read them below or add one }

ecadwinkyasha ecadwinkyasha January 23, 2013
xpandai mengarang.xnak.hahaha *kejam x? :P
Mimie Mimie January 23, 2013
ok jugak tuh kak ina...sy nk
ilya maisara ilya maisara January 23, 2013
nak nak...
akak Intan Berlian memang terbaik la... saya baru cuba tips akak, untuk tarik viewer pakai tajuk yang catchy.. betul la kak ^_^

anyway, thanks ye kak :)
Cik Puan Ac Cik Puan Ac January 23, 2013
Nakkkkk!!! Pasti mahu hehehehe....Malam ini jugak draf entry kaboommmm for you kekekeke
AnonymousAnonymous January 23, 2013
mestilah adoo ina...terutama js ni...hikhik
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ January 23, 2013
Salam kak ina..
hihi...cma nk aje..
Unknown Unknown January 23, 2013
akak sokong je apa yang elok tapi boleh tak karangkan ayat utk akak sebab akak kalau karang rumah ke bangunan ke menjadi tapi ayat tu out jadinya hehehehe
Cik Puan Kocik Cik Puan Kocik January 23, 2013
wah macam menarik je.... nak jugalah. heheheh
sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa January 23, 2013
nak ja..tp sha xpndai sngat nak promote2 ni hehe
Fieza Sani Fieza Sani January 23, 2013
Setuju bangat.. :-) boley pomot blogshop sya..ngeeee
fieda fieda January 23, 2013
hihihi...;-)
dok reti nok karang..
mama maman aka yana mama maman aka yana January 23, 2013
mama berblog suka2... tak layak kot di promote... hehe..

Puan Kutu Puan Kutu January 23, 2013
bab nak promote diri tu yg tak reti,klu promote produk oklah..tp takde produk pulak.haha

semoga segmen nie meriah..:)
Unknown Unknown January 24, 2013
wahhh..!!
baik betul hati ina ni.
siap nak promote blog kwn2 lain :-)

insya Allah mamavogue nak join tp bukan kali ni, masih tak sempat nak mengarang.
haryati haryati January 24, 2013
ok jugak... atleast bley dapat lg ramai kawan2...
intanfirdaus247 intanfirdaus247 January 24, 2013
ok yuh ina..kak intan ok je
QA's ~ mamapapa QA's ~ mamapapa January 24, 2013
haaa...menarik tu ina...carru on la..akak sure join punya :))
aziazib aziazib January 24, 2013
nak dipromote tp xpandai mengarang nanti cacat pulak blog intan yang mantap nih...
Fifi Nadhrah Fifi Nadhrah January 25, 2013
saye suke.. tapi tunggu la saye bukak blogshop dulu.. hihi..
UmmiAbi UmmiAbi January 25, 2013
Promote jgn x promote...hehe
ayut ayut January 25, 2013
harini msuk terkejut dh btukar :D

idea menarik ni kak ina... :)
sal ya sal ya January 25, 2013
menarik nih... tp kena promote diri sendiri tuh...
Unknown Unknown January 25, 2013
wah bgsnye cdgn tu.. tp x reti la nk buat ayat pomot blog sendiri.. haha
Unknown Unknown January 25, 2013
menarik jugak tu.. tp bila keadaan jijah camni susah nak join nanti..huhuhu
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief January 26, 2013
cadangan yg bagus tp xpandai nk ngarang kihkihkih :p
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin January 28, 2013
mmg nak. tapi solehah xtau nk wt entry psl pe. acane ni kak? akak jela tolong review kan.hehe
nad nad February 04, 2013
So, letak link kt entry ni ke?
emma emma February 04, 2013
nakkk.. tapi xreti nak karang ayat yang sempoi2.. hahha...
Nora Karim Nora Karim February 05, 2013
kalau dah nama intanberlian... sape tak nak... apa je yg ina buat ramai je support... hehehe
Fiza Rahman Fiza Rahman February 05, 2013
Menarik nih ina. Nnt saya email yer ☻
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty February 05, 2013
ok2 roger..nnt kalau ada entri nurul email n report k.hehe