Mini Giveaway #11, saya tunda sampai esok..

Okay.. saya dah tuaaaaaaaaaaaaaaaa....!! tensennya saya... ingat ke hari ni hari Isnin... rupanya dah petang baru saya perasan hari ni hari ahad..!! adehhh... Saya tak nak dituduh mungkir janji... sebab hari tu saya dah buat entry pengumuman yang MINI GIVEAWAY #11 akan dilancarkan pada 28/01/2013..

Adoiii laa... nape lah dengan saya ni... tarikh pun dah tak hengat... ahhahahh.. So, saya akan edit tarikh MINI GIVEAWAY #11... Boleh join sampai pukul 12 tengah malam esok.. (28/01/2013)... Sorry yer...  Makcik dah tuaaaaaaaaaaa,,... Damnnnn!! Tahun ni dah masuk 3 series... gini le jadinya.....

Mini Giveaway #11, saya tunda sampai esok..

{ 25 comments.. read them below or add one }

nanieydotcom nanieydotcom January 27, 2013
Hehe... Nani pun pnh mcm tu
QasehnyaRania QasehnyaRania January 27, 2013
haha..nak gelak jap, boleh:D
sabaq je la... bukan tua lagi.. ;D

byk memikior agaknya '',
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra January 27, 2013
ahaks.... saya join ja bila baca post tentang MINI GA akak, tapi dalam hati terfikir juga, bukan kak ina tak buat entry ka sabtu ahad, then saya cakap plak oo, mungkin mini GA ni kak ina buat hari ahad kot, special,haha
Shida Radzuan Shida Radzuan January 27, 2013
heheee..xpela kak best juga tunda lama skit :)

aja-aja fighting ^_^
intanfirdaus247 intanfirdaus247 January 27, 2013
ekekeke...3 series bermula segalanya..ekekeke.ina, jgn tensen2 k..heheh
ida =) ida =) January 27, 2013
Hihihih... Saya perasan juga. Ingat utara beza sehari tadi =)
Unknown Unknown January 27, 2013
heheh..tu la pasal..xper..saya pun ada gak lupa pasal hari nih..kita dok ingat pasal anak n urusan rumah jer..sampai hr pun lupa..kikiik..
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief January 27, 2013
kihkihkih xper la kak ina..lagi lama lagi ramai yg join meriah sikit kan hikss...penyakit lupa ni ada la kat sapa2 pun....nak nyanyi sikit la kat kak ina....aku maafkan kamu hahaha lagu jamal lg wani kasik hahaha
Miss N™ Miss N™ January 27, 2013
perasan jugak tadi..
nur ingatkan akak percepatkan tarikh..hihihih

Ruse Sulaiman Ruse Sulaiman January 27, 2013
Tak tahu cerita ;) nanti akak tgk..
adyna AB adyna AB January 27, 2013
urat byk putus dah nie..hehehe
Unknown Unknown January 28, 2013
hehehehe..lupe sudah ^^
Mrs Velentine Mrs Velentine January 28, 2013
akak boleh bukak tak blog saya..
Mrs Velentine Mrs Velentine January 28, 2013
akak boleh bukak tak blog saya..
haryati haryati January 28, 2013
hihihi.... biasala tu... kdg2 terlupa ari...
Cik Rose Cik Rose January 28, 2013
hihi. tersilap hari ye. perasan jugak semalam . ingatkan kak Ina saja tukar tarikh, awalkan.
aziazib aziazib January 28, 2013
mgkin sbb minggu ni banyak cuti kot ye
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief January 28, 2013
singgah petang isnin kak ina :-)
Unknown Unknown January 28, 2013
hehee 30 baru.. muda lagi kak.. sesuai la ank 2org..heee
Tie HT Tie HT January 28, 2013
dah geng dgn akak la 3series :)
akk dah join GA tu tp line k.o ntah2
terpost byk kali..
ayut ayut January 29, 2013
tsilap tarikh dh smpi :)
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ January 30, 2013
salam kak ina..
ehehe..bukan tua ... tp berusia..
samelah kita.. LUPAAAA aje lately ni..huhuh.. :p