Alisha dah lupakan helmet dia

Kalau sebelum ni... asal naik basikal, mesti nak pakai helmet... tapi semalam, alisha tak nak pakai helmet pun u all... Semalam dia nak bergaya... hehheh... Tengoklah tu, bukan main merah lagi atas kepala dia.. pengganti helmet ke alisha oiiii??.. hehheh.. Bukan setakat merah di atas kepala, tapi siap berkaca mata hitam lagi... hahha... Layan lah gambar alisha ni yer... hehheh..


 


{ 35 comments.. read them below or add one }

Joanna Yunus Joanna Yunus January 22, 2013
bila time macam ni memang banyak kerenah.... hehehehe cium alisha sikit
umi alya umi alya January 22, 2013
Anak siapalah ni cantik bergaya? agak2nya ibunya gini gak kot..
ayut ayut January 22, 2013
wah...dpt lg cantik lupa dh helmet..hihihi
N i e Z a N i e Z a January 22, 2013
alahai..comel nye dia..
QueeN TerataI QueeN TerataI January 22, 2013
amboi anak dara.. bergaya bukan main lg...
emma emma January 22, 2013
wahwahwahhh.. Cantiknye headband Alisha.. aunty nk pnjm boleh??? :)
hajar hajar January 22, 2013
dia punya tutup kepala tu comel sgt... mane bleh tutup ngn helmet.. x diva la nanti... ekekeke
izan mama mia izan mama mia January 22, 2013
comel helmet dia..merah menyala..hihi
izan mama mia izan mama mia January 22, 2013
komen lg sekalilah..tadi nampak topi jer..wah pakai spek lak,,muhahahah..
Nida Mohd Nida Mohd January 22, 2013
wah kemain bergaya lagi Alisha siap berspek hitam tu..
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief January 22, 2013
wah2 kemain bergaya alisha ni..comel la
Deq's Qienz Deq's Qienz January 22, 2013
hamboii kemain dia ekk. bgaya cm retis saja..hihui
sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa January 22, 2013
dah lupa dah hehe..ctk renda tu
Deqla manjew Deqla manjew January 22, 2013
hahhaa.. boleh gantikan dgn helmet kot tu..lagi cun ye x.. comel sgt!
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ January 22, 2013
salam kak ina..
hehehe...kemain glamer si alisha ni la... hik3...
pinjm spek!
lizz lizz January 22, 2013
comelnyer cap dier...auntie nak pinjam boleh...
lizz lizz January 22, 2013
comelnyer capnnyer tu auntie nak pinjam boleh?...
Mas Zull Mas Zull January 22, 2013
assalamualaikum intan...wah dah pandai bergaya rupa2nya anak dara kecik ni yer...:)
Fieda Rafli Fieda Rafli January 22, 2013
wah..nak bergaya la tu..hihihi
Sally Yatiey Sally Yatiey January 22, 2013
Sangat bergaya Alisha! ;D
Nora Karim Nora Karim January 22, 2013
pandainya dia bergaya... Alisya akak... mmg tak suka ada benda di pakai di rambut... ikat rambut pun payah... huhu
Mrs Velentine Mrs Velentine January 22, 2013
mak ai..betul2 macam retis..hehe
nanieybarnieylurviey nanieybarnieylurviey January 22, 2013
Wahhh alisha siap bergaya ngn spek hitam lagi
Cik Nur Cik Nur January 23, 2013
heee..comei..!
geram nur tgk..

dan suka betul nur tgk rambut semulajadi dia tu...

lawa...ikut ibu ke ayah ni..?
azizah :) azizah :) January 25, 2013
wow... bergaya la alisha!