Alisha yang mempunyai imaginasi yang tinggi

Alisha anak yang pandai ni, memang mempunyai imaginasi yang sangat tinggi.. Dia memang seorang yang sangat cepat belajar.. Lagi satu saya perasan, alisha ni jenis suka "simpan" dalam otak dia, jenis orang yang bila dapat ilmu, masuk telinga kanan, dah tak keluar2 ikut telinga kiri... hehhehe  


Macam semalam, dah nak tidur pun u all, tapi dia boleh pulak, ambik si ikan dia tu, lepas tu ajak saya teman dia pergi bilik mandi... Saya ingat ke pasal apa... Rupa2nya, dia nak basuh "beyak" ikan dia tu... hehehh.. Opsttt, saya kata alisha nak basuh "beyak", sebabnya, dia cebok air & cuci bahagian ekor ikan tu.. Saya tengok gaya dia cuci, tiba2 terbayang saya cuci "beyak" Aqilah... muahhahhahhah


Lepas dah cuci "beyak", dia mandikan terus ikan tu... hahhahahh... Ini sebijik macam saya pernah buat dekat dia... lepas basuh "beyak", terus mandi bagi wangi... ekkekkek


Betapa tingginya imaginasi anak saya ni, lepas mandikan ikan tu, dia ambik tuala pulak lap... kah kah kah.... 


Geram betoi saya dekat budak cerdik ni.... pandai pulak lepas mandi lap... habis tuala dia jadi mangsa... Nasib tuala tu memang dah nak basuh.. hihii..


{ 37 comments.. read them below or add one }

Fieda Rafli Fieda Rafli January 16, 2013
pandainya budak tecik sorang ni...
umialya umialya January 16, 2013
hihihihi.. sukanya tengok telatah dia
Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P January 16, 2013
tak lama lagi ikan tu berenang dalam tab lak..hehee
Mia Liana Mia Liana January 16, 2013
hmmmm pandainya jaga....
syawalsimpsons syawalsimpsons January 16, 2013
mmg imiginasi tinggi ni alisha...ya allah bijak nyer budak tecik ni
Kazman / Sue Kazman / Sue January 16, 2013
haaa3.... bijak2... imaginasi anak2 jgn dihalang... akan berguna bila dia membesar nanti kannn...
Mrs Lurve Mrs Lurve January 16, 2013
amboi..pandainya kakak nie..ikan pun beyak ehh...nti dh besar sikit, basuh beyak adik pulak k hehehehe
nini nini January 16, 2013
hehe...comel gile.....=D
izfanora izfanora January 16, 2013
hahaha.. comel + bijak sangat ! geramnya.. nk gigit2 je rasa.. hihi..
ayut ayut January 16, 2013
good girl!pasni alisha mandi blhla lap sndri semua...hahaha.. ^^
mama ila mama ila January 16, 2013
hihihi..pandai alisha..pas basuh beyak..mandi..pastu lap..good girl =)
Kakzakie Kakzakie January 16, 2013
Sebab itulah budak ni ibarat kain putih dia buat apa yg dia lihat...
Nida Mohd Nida Mohd January 16, 2013
pandai alisha..budak2 mmg kuat imaginasi kan..kdg2 kita tak terfikir pn diorg blh buat camtu
CeqGu CeqGu January 16, 2013
hehehe budak2 umur macam ni memang suka meniru.
Fiza Rahman Fiza Rahman January 16, 2013
Bijak...bijak. Imaginasi budak memang tinggi.
Mrs Velentine Mrs Velentine January 16, 2013
alhamdulillah pandai alisha
Cik Nur Cik Nur January 16, 2013
selama ni dia duk perhatikan je ibu dia buat...

bijak betull. :)
Mas Zull Mas Zull January 16, 2013
assalamualaikum intan...pandainya dia...:)
Nazayiena Ayiena Nazayiena Ayiena January 16, 2013
Bijaknya Alisha ikan pun beyak juga ya...
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief January 16, 2013
bijak la alisha ni belajar drpd pemerhatian
Mama Adam Mama Adam January 16, 2013
hahah... itu tandanya anak bijak :)
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ January 16, 2013
salam kak ina..
hihih.. mmg tinggi imaginasi alisha ni la.. :)
Mimie Mimie January 16, 2013
memg tinggi imaginasi alisha nih
Deqla manjew Deqla manjew January 17, 2013
hahaha..kelakar la alisha ni.. mmg betul x kuar tinger kiri dah segala apa yg dia belajar..
nanieybarnieylurviey nanieybarnieylurviey January 17, 2013
Learning from observation :) :)
wan nurul hezrina abd halim wan nurul hezrina abd halim January 18, 2013
budaknie mmg dia belajar melalui pemerhatian dan pengalaman kita bagi ke dia=)
Si Matatajam Si Matatajam January 18, 2013
Seronok tengok perkembangan Alisha ni..
Puan Kutu Puan Kutu January 18, 2013
ikan pun macam org gak.lepas mandi kena lap.haha
Azi Azi January 20, 2013
bdk2 mmg cepat menangkap...
emma emma January 21, 2013
amboii Alisha, dah mndi siap lap pulak tu.. mmg ank yg bijak..