Apa maksud dia yer...


U all rasa apa maksud "benda ne kena pindah"?... Saya tak paham benda tu apa kebendanya... Adakah maksud dia tu kotak jerit saya tu ek... sebab komen ni pun saya terbaca dekat kotak jerit saya di sidebar tu... ke pasal ruang iklan... ke apa ek.. tapi andaikata ia pasal kotak jerit, untuk pengetahuan yg comel oke?!, saya tak kisah pun jika ada orang nak letak link iklan dekat kotak jerit tu... Manalah nak tau, jika ada pembaca saya yang klik iklan tersebut & terbaca lepas tu terbekenan & terbeli.. so, dapatlah dia tambah income... Rezeki dia la tu... (",) Sekurang2nya dia berusaha... dok gitu (^_^)


{ 45 comments.. read them below or add one }

umialya umialya January 12, 2013
bagusnya ina, ambil yg positif..
Che Rosliza Che Mat Che Rosliza Che Mat January 12, 2013
tak faham jugak...apa maksudnya hihihi
Mama Adam Mama Adam January 12, 2013
owhhh... saya pun faham yang sama. dia nyampah byk iklan kt kotak jerit. hihihi...

benda tu terpulang masing2... x salah untuk diletakkan
Aju Mohit Aju Mohit January 12, 2013
akak pon rasa ok kalau nak beriklan lainlah iklan lucah, akak hmpir2 nk delete kotak jerit tu aritu tp tak jadi
Kakzakie Kakzakie January 12, 2013
Kakak faham sangat ina ni jenis tak berkesah hal-hal seperti itu tapi ada yg tak suka ada yg bubuh iklan dalam kotak jerit...

UniMeOw UniMeOw January 12, 2013
kotak jerit uni dah xleh guna...huhu

npe yg comel oke soh rimuv kotak jerit,pdhal dia pun guna..eheh?
izfanora izfanora January 12, 2013
ntah apa2.. mcm jd mslh plak kt dia. bkn dia pun yg baca msj2 org kt situ.. huh..
Cik Nur Cik Nur January 12, 2013
entah..nur pun tak faham ape maksud dia....suka hatilah blog kitakan...
wawasan wawasan January 12, 2013
info yang sangat menarik,
Selamat siang saudaraku
ini kunjungan dan silaturahmi dari Indonesia dalam dunia maya, apa kabar...
salam untuk semua yah...
jangan lupa mampir
LYAfrina LYAfrina January 12, 2013
haha.. agaknyer psl kotak jerit tu la kot
Budak Kampung Budak Kampung January 12, 2013
toi 2 kak IB...mgkn insan berkenan terslh msg kot
Si Matatajam Si Matatajam January 12, 2013
Sori Ina iklan xda lagi..sedih tak dapat klik untuk anak2 Ina..
Tihara Tihara January 12, 2013
oo dia nyampah org letak ads..haih macam2 la kan..:)
Pn. Sheila@CC Pn. Sheila@CC January 12, 2013
dh hilang ke kotak jerit tu...
intanfirdaus247 intanfirdaus247 January 13, 2013
ina, kak intan pon tatau apa yg dia maksudkan
Nieyxzha Hassan Nieyxzha Hassan January 13, 2013
rasenye kotak jerit tu...tapi biarla...rata-rata rasanya ramai orang tak kesah kan
nanieybarnieylurviey nanieybarnieylurviey January 13, 2013
Mungkin die tersalah tekan link tu kot. Tp lain yg keluar
adyna adyna January 13, 2013
kdg2 nie org ada yg tak suka..tapi biar je lah..bukan blh nak senangkan hati semua org kan :)
Puan Kutu Puan Kutu January 13, 2013
setuju..tak jadi kudis pun klu depa nak letak iklan ke apa...
syiela syiela January 13, 2013
biar je kalau dia tak suka.. yang lain suka ^_^
NaZiRaH... NaZiRaH... January 13, 2013
yer akak saya setuju, tak salah kita tolong tambahkan rezeki orang, insyaAllah Allah akan murahkan rezeki kita..
Myra Jay Myra Jay January 13, 2013
Rasanya kotak jerit kot Ina.., mungkin ada yg suka dan mungkin ada yg tak suka..
Mrs Velentine Mrs Velentine January 14, 2013
rezeki dia...betul cakap kak ina...
sal ya sal ya January 14, 2013
mgkin kot. akak dah tak ada shoutbox sbb tak pernahnya nak bukak.
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief January 14, 2013
xfaham apa mksud dia tu..dia nk gtau apa sebenarnya..mcm2 hal la
ayut ayut January 14, 2013
hihihi..mgkn sbb kotak chat tu kot dia suruh pindah...
Kesuma Angsana Kesuma Angsana January 14, 2013
x faham lah manusia ni kdg2
Fieda Rafli Fieda Rafli January 14, 2013
dia suruh buang shoutbox la tu..
Haryati Faizal Haryati Faizal January 14, 2013
pasal pe dia pulak yg tak puas ati? pelik lah...
Deqla manjew Deqla manjew January 14, 2013
errrr xtau gak...blur.. haha
ros_reeza ros_reeza January 14, 2013
hihi.. apa agaknya yang beliau tak puas hati tu :)
Mimie Mimie January 14, 2013
betul tuh kak...tuh menunjukkan blog kite rmi peminat...biaq la die nak letak iklan ke apa ke kan..sekurg2 nye kite bntu diorg2 cri rezki
Cinta Misteri Cinta Misteri January 15, 2013
Uitttt...biarlh org nk tumpang iklan pown. Bukannya mengganggu apa2. Intan bkn jer bg laluan org lain mwniaga, dpt pahala lg klau sbb secara tk langsung bg rezeki kt org lain.
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ January 15, 2013
salam kak ina..
huhuh..apekah ini??cma pu n xtau..
tp klu dah kak ina x kesah pun xdehal kan ? :)
Deq's Qienz Deq's Qienz January 15, 2013
apa mksud dia..sy pon xpaham maa.hahah
shidaR shidaR January 16, 2013
hahaaa..shida pon xphm khendak dia ^_^
wan nurul hezrina abd halim wan nurul hezrina abd halim January 18, 2013
kalau nurul jd ina dok paham maksud dia..simple ayat dia sampai dok paham..huhu
caliph shuriken caliph shuriken January 18, 2013
yer laa kn, x paham apa benda yg nk kena pindah tu, huh...
emma emma January 21, 2013
xphm ape mksud die.. kalo nk smpai kn ssuatu bia lah jelas..