Punyalah berusaha nak explain..

Kejadian ni minggu lepas tau... Saya ada dalam bilik, tidurkan Aqilah.. Si Alisha dekat luar dengan my dear... Sekali saya terdengar Alisha cakap, "Abah, beyak"... tapi abah dia buat2 tak dengar.. lepas tu alisha cakap lagi "Abah, beyak... uwekkkk... busuk, busuk"... hahhah.. 

Kononnya dia ingat abah dia tak paham yang dia bagitahu dia beyak, lepas tu dia explain la dengan "uwekkk... busuk".. hahhah.. Anak yang bijak, akai yang panjang... ada je usaha dia nak bagitahu apa yang dia maksudkan... hihii

Punyalah berusaha nak explain..

{ 31 comments.. read them below or add one }

Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin January 31, 2013
eh, Alisha eyak ktne tu smpai ckp bucuk2? :)
Tihara Tihara January 31, 2013
oo dia nak suruh abah dia basuh beyak dia yea :)
adianiez AIDA adianiez AIDA January 31, 2013
tu la nama nyer anak bertuah :-)
CeqGu CeqGu January 31, 2013
hehehe...firas plak kalau tgh duk aktif main tiba2 diam seketika, ada la tu reta yg tgh keluar hehehe....dah siap baru dia cakap eyak !
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra January 31, 2013
tetttt, abah alisha terkena,hihihihi
ayut ayut January 31, 2013
hahahaha...nk jgk bgtahu smpi ada tindakan... :D cayalah alisha...nnt ajar adik ea :D
Sally Yatiey Sally Yatiey January 31, 2013
Haha. Bagusnya Alisha ;D
Berusaha jugak dia nak explain ^_^
Ibu Lala Ibu Lala January 31, 2013
hi hi hi ..kelakar la...
SumeSakan SumeSakan January 31, 2013
Hahahaha..rimas le tuh..try explain smpai abah bg response ye...
Ema Blog Ema Blog January 31, 2013
hahaha...memang pandai
Haryati Faizal Haryati Faizal January 31, 2013
senang klu dia dah tau samada dia kencing atau berak kan?
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief January 31, 2013
hehe bijak2 alisha ni..berusaha utk sampaikan apa yg dia nak bagitau
iietamalek iietamalek January 31, 2013
Kalau zhariff... "Momy yak catung"..

Heh
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda January 31, 2013
haha.. comel.. >_<

btw, lawa blog Ina now.. dh ade 2 model comel.. ^_^ eca wat kn eh?
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha January 31, 2013
nak kena pukul abah alisha ne..buat xpaam lak..nnti ter ter nnti..busuk la! :P
Cik Nur Cik Nur January 31, 2013
hehehehehe...dia ingat abah dia xfaham kot... :)
Fieda Rafli Fieda Rafli February 01, 2013
pandai suh abah dia ye..
Azi Azidah Azi Azidah February 01, 2013
berak kat mana tu? masa xpakai pamers ke? hiiii
lynn kamarul lynn kamarul February 01, 2013
alisha nak suruh abah basukkan beyak ker ?
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ February 01, 2013
salam kak ina..
hehehe... comel je alisha ni la..
dah petah berckp nnti mesti riuh rumah :)
azizah :) azizah :) February 01, 2013
hehee nak suruh abah dia cepat2 amik tindakan.. hee bijak2 alisha ni..
Puan Kutu Puan Kutu February 02, 2013
tu la sapa suruh abah buat donno jer.kan dh kena!
nanieybarnieylurviey nanieybarnieylurviey February 02, 2013
Hehe.. Kenapa abah alisha wat2 xdgr tu? :)
Gigih Alisha menerangkan. Pandai
Myra Jay Myra Jay February 05, 2013
Hheeee, comel je :D
Pandai meng'explain'