Kambing, kegemaran saya & hubby & alisha.. hihii

Kami 3 orang memang peminat kambing... Sedap kan u all... tapi tu la, saya sekarang tak leh makan banyak sangat sebab panas.. aqilah cirit...


Ni kambing masa akikah aqilah & anak sepupu saya.. Sedapnya.. teringat2 sos dia.. hehhe..


Kos nak buat kambing ni, lebih kurang RM1000 lah termasuk upah... Hari tu kami dapat makan banyak kambing.. yela, akikah 2 orang, so, 2 ekorlah kambing.. hehheh.. Tapi seekor lagi tu, buat masak kurma (",)


{ 26 comments.. read them below or add one }

Haryati Faizal Haryati Faizal January 17, 2013
tak bley nak telanlah... tak tau pasal pe...
Fieda Rafli Fieda Rafli January 17, 2013
ina...tau tak kak fieda tak pernah mkn kambing..sedap ke..?ntah la nape tak pernah teringin nk mkn..tp nmpk sedap tu.
Anis Nisa Anis Nisa January 17, 2013
dulu nisa tak suka mkn daging kambing,tapi bila dah pernah rasa sekali..mmg sedap laaa..nyum3..
Cik Nur Cik Nur January 17, 2013
sedapnyaaa..!
Nur pun suka kambing... :)
AyueJean AyueJean January 17, 2013
Kambing memang yummy....
Nak2 kambing bakar cicah black pepper sauce...
Terangkat!!! =p
Mama Adam Mama Adam January 17, 2013
kami bertiga pun suka kambing :)
nanieybarnieylurviey nanieybarnieylurviey January 17, 2013
Sdp ke kambing?? Besaunye...
lizz lizz January 17, 2013
kemain sedap...kalo dapat kat hubby saya mau makan sampai lebam ni...
Nora Karim Nora Karim January 17, 2013
akak tak pernah makan kambing... mungkin sebab org ckp kalau makan kambing nanti sakit kepala... adeh... nanti nak try la mkn kambing..
Mimie Mimie January 17, 2013
sy tak leh mkn kmbg la kak ina...nti sy dmam
ros_reeza ros_reeza January 18, 2013
Ros tak makan kambing.. ungkin sebab mak pun tak makan kambing. jadi memang tak pernah masaklah kat rumah dulu. bila dah besar ni, memang tak ada rasa nak makan pun. ramai yang kata sedap lagi daging kambing dari daging lembu. tapi, entahlah sebab Ros tak pernah rasa daging kambing kan..
wan nurul hezrina abd halim wan nurul hezrina abd halim January 18, 2013
angkat tangan tinggi2 kami sekeluarga 4 org mmg suka gila sama itu kambing..hehe
Che Rosliza Che Mat Che Rosliza Che Mat January 18, 2013
Makan jugak kambing tapi jarang hihihi
Myra Jay Myra Jay January 18, 2013
Myra kambing tak reti makan... huhuu..
Rugi kan :D
dak-eiza dak-eiza January 18, 2013
menjejeh ayaq lioq teman
:)
Si Matatajam Si Matatajam January 18, 2013
M jarang makan kambing...
Mrs Lurve Mrs Lurve January 18, 2013
suka kambing bakar gini..nyum2 lama dh xmkn..sedapnya
SumeSakan SumeSakan January 18, 2013
Wahh kambg mmg fevret..leh ngadap seketul tulang paha perabis sorg....
Puan Kutu Puan Kutu January 18, 2013
en suami n aiman pantang ni nmpk kambing..sy mkn juga tp klu ada ayam,tuju ke ayam dulu..:)
Azi Azi January 20, 2013
sy xmkn kmbing, pening kpala... tp penggemar kmbing dn durian ni ramai... tp syg sy xleh mkn pulak...
emma emma January 21, 2013
jarang mkn kambing, sb jarang jumpe..
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief January 22, 2013
kambing bakar peberet husband wani hehehe
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ January 22, 2013
salam kak ina..
wah..untung anak beranak mkn kambing.. cma xboleh mkn..cuba try..tp muntah.. x tahan ngan bau...
untung sbb ni mknn nabi muhammad s.a.w..

tp tergode tgk kambing golek tew.. :)