Aktiviti 2 beradik setiap pagi..


Inilah aktiviti Alisha & Aqilah setiap pagi.. hihii.. Lepas saya siapkan Aqilah mandi, saya akan pasang video Iqra.. Mula2 Aqilah dulu layan, lepas tu baru Alisha join... sebab alisha bangun lambat dari adik.. hihii.. 

Kalau Alisha masa besar2 Aqilah dulu, camni gak.. dia hanya tahu tengok + dengar je video tu tapi tak pandai nak sebut... sekarang ni, bila dah pandai cakap, dia pun tiru sekali apa yang ustazah + kakak2 & abang2 tu belajar.. hihii


{ 30 comments.. read them below or add one }

Mrs Velentine Mrs Velentine January 30, 2013
alhamdulillah...aktiviti yg baik utk minda.anak2..
Mrs Velentine Mrs Velentine January 30, 2013
alhamdulillah...aktiviti yg baik utk minda.anak2..
Nieyxzha Hassan Nieyxzha Hassan January 30, 2013
ololo..comelnyer... nieza dah tukar domain ke dot com balik..
diana diana January 30, 2013
2 dua perempuan ye??bestnya..boleh beli baju cantik2..heheh
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief January 30, 2013
layan sungguh dua bradik tu yer.khusyuk beno...tgk aqilah baring tu rasa geram nengok rindu pulak baby2 kecik ni kihkihkih
Haryati Faizal Haryati Faizal January 30, 2013
atleast dia dgr n faham.... walaupun tak pandai sebut lg, dh pandai sebut kira ok la tu...
miza yusof miza yusof January 30, 2013
melentur buluh biarlah dari rebungnya -pepatah melayu- semoga alisha dan aqilah membesar dan menjadi anak yang taat pada ibu bapanya :)
Cik Nur Cik Nur January 30, 2013
comelkan bila tgk alisha dah boleh ikut apa yg ustazah sebut.. :)

lepas ni aqilah pula... :)
umi alya umi alya January 30, 2013
anak2 mmg suka video ni
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin January 30, 2013
hehe khusyuknya mereka berdua ye..

Latest Entry :
http://solehahshamsuddin.blogspot.com/2013/01/cabaran-seo-blog-3-dalam-1-happy-new.html
Masya Masya January 30, 2013
dulu amir baya alisha ni redhoo jer apa yg saya pasangkan sekarang.. pandai dah.. nak tgk kartun mane.. cerita mane... tu belum lg pakat nak tgk laptop ayah dia...
Deqla manjew Deqla manjew January 30, 2013
hahaha.. kusyuk je dua2 tgk video! ehh comel sgt stokin baby!! :)
syawalsimpsons syawalsimpsons January 30, 2013
kalo syawal dudukumah...dier suke tgk tanyalah ustaz...sebab mak sue suke tgk..kikikii
Fieda Rafli Fieda Rafli January 30, 2013
budak2 mmg ralit kalau tgk video ni..
Mas Zull Mas Zull January 30, 2013
assalamualaikum intan...bagus nyer cepat dia belajar membaca nanti...:)
Fiza Rahman Fiza Rahman January 30, 2013
Khusyuk dua beradik ni tgk video.
izan mama mia izan mama mia January 30, 2013
mmg gitulah kita kalau nak buat kerja kan...agaknya zaman kita dulu...camanalah agaknya yer..
ayut ayut January 30, 2013
bgus yer...dua2x skali layan...slh satu cara tarik perhatian utk dyorg blaja kan :)
Ema Blog Ema Blog January 30, 2013
kusyuknya dua beradik ni tgk tv
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ January 30, 2013
salam kak ina..
hai alisha & aqilah..
bagus utk pembelajaran utk masa akan datang...
pandainya ibu dia ni...... :)
Dylla Abas Dylla Abas January 31, 2013
moga Alisha n Aqilah jd anak2 yg bijak n solehah...amin :)
Azi Azidah Azi Azidah February 01, 2013
baiknya aqilah xmeragam tgk tv... psstt.. comel stokin aqilah.. :)
lynn kamarul lynn kamarul February 01, 2013
gud gurl... comel je 2 beradik ni. xtvt mcm ni lbh baik dr kartun kan
azizah :) azizah :) February 01, 2013
Alhamdulilah..baguslah kalau macam tu..
Puan Kutu Puan Kutu February 02, 2013
budak2 mmg cpt hafal n terima apa yg mereka lihat n dengar..nti msti anak dara berdua ni cpt pandai mengaji
nanieybarnieylurviey nanieybarnieylurviey February 02, 2013
Bgus.. Ble da mcm ni selalu lme2 sendiri akan pandai.. :)
sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa February 02, 2013
alahai..cutenya dua adik2 ni hehe
wan nurul hezrina abd halim wan nurul hezrina abd halim February 05, 2013
tersenyum jer nurul tgk dua beradiknie=)
Zahra Zahra February 23, 2013
Hmm idea menarik untuk ajar anak2 dari kecil lagi..thanks sis :)