Muat pulak alisha duk dalam bakul


Gaya si anak yang bijak duk melayan cerita kat TV.. hahahha.. Siap menyandar lagi.. muat pulak duk dalam bakul tu.. hahah.. Ada2 je akai dia ni...


{ 36 comments.. read them below or add one }

 Aisy Nasiha Aisy Nasiha January 23, 2013
cantik seat tu...hehe..alisha ni
Unknown Unknown January 23, 2013
ahahah cute ! ...
jaman zahrien dulu pun sama .. sampai pecah bakul tuu ;)
Miss N™ Miss N™ January 23, 2013
hehehehehe....
santai je dia eh.. :)
Ibu Lala Ibu Lala January 23, 2013
anak akk pun same. sampai pecah la bakul tu...
ilya maisara ilya maisara January 23, 2013
ok.. tiba-tiba saya nak pasang cita-cita
nak ada anak macam alisha ^_^
ada saja aksi dan keletah dia iye
comel sangat la dia ni
Saya Disini Saya Disini January 23, 2013
tak terbalik pulak bakul tu ye
N i e Z a N i e Z a January 23, 2013
hehehehhe..kakak alisha..tak sakit ke dok dlm tu..
PERMATABIRU PERMATABIRU January 23, 2013
amboi alisha..sofa baru ka??posing tgk tv dalam bakul..huhuhu
Unknown Unknown January 23, 2013
budak2 mmg byk akai dia ina.. ;)
fieda fieda January 23, 2013
macam2 la budak ni...panjang akal ni..maira pun sama dh besar2 pun suka masuk dlm bakul gak time kak fieda lipat kain..
Dylla Abas Dylla Abas January 23, 2013
hehehe...muka bahagia je dia dpt duduk dlm bakul tu kan :)
Ayu Ayunie Ayu Ayunie January 23, 2013
sama jela dgn anak-anak ayu.. mgm pantang nampak bakul tu kosong.. terus masuk. biler ingat balik mmg cam maknya dulu mmg suka je main dalam bakul pastu goyang kiri.. goyang kanan.. heheh
nini nini January 23, 2013
syok je dia boleh menyandar..hehe
Unknown Unknown January 23, 2013
gambar xkeluar..huuhuu
AyueJean AyueJean January 23, 2013
Bukan main selesa lagi nampaknya.....
Hehhehehe..
Noraziha Noraziha January 23, 2013
Siap layan tv dok dalam bakul tu
Hehe
Suria Amanda Suria Amanda January 23, 2013
budak2 suka main2 dalam bakul kain kan?
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ January 23, 2013
salam kak ina..
hai alisha..hehehe..asal muat je ye.. :p
QasehnyaRania QasehnyaRania January 23, 2013
tak dapat nak tgk pic.tak kuar.tenet dah slow tahap siput..hihi
Unknown Unknown January 23, 2013
hihi...alisha...alisha...
Unknown Unknown January 23, 2013
hahahaha.. mmg selesa eh tgk tv dudok lam bakul.. nk try gak la.. :p
aziazib aziazib January 23, 2013
alolo comel nye alisha.. gaya dlm bakul tu xmenahan tgk
ayut ayut January 23, 2013
1bakul alisha...hahaha
Puan Kutu Puan Kutu January 23, 2013
selesa badak ye alisha.muahahaha
Shida Radzuan Shida Radzuan January 24, 2013
silap2 haribulan pecah kak heheee ^_^
Unknown Unknown January 25, 2013
selamba je mukanya..hahaha
emma emma February 04, 2013
ade2 je akal die ek, hehe..