Selamat Malam... (^_^)



Jangan tak percaya... saya buat entry nak ucap SELAMAT MALAM... hahaaa... Actually saya nak bw tapi tak boleh... nak kene bagi Aqilah tidur dulu... bila dah bagi aqilah tido tu, tak mustahillah saya pun akan tertidur jugak... heheee... kalau rajin, bangun jap lagi bw... tapi tu la, bila dah ada anak kecik ni... takdanya bangun.. sedar2 je dah subuh... hahahh...


{ 24 comments.. read them below or add one }

Aisy Nasiha Aisy Nasiha January 21, 2013
Adat ada ank kecil mcm tulah kan? Bila ank tdo maknya sekali tumpang lena..lagi2 bila letih.
Fieda Rafli Fieda Rafli January 21, 2013
selamat malam daling....hihihi..tido lena sampai esok ye..
Fieda Rafli Fieda Rafli January 21, 2013
ina..shaz kat shoutbox tu sepupu kak fieda..dia baru nk start berblog..
Azi Azi January 21, 2013
ini mesti entry nak up UV kan... tabiklah kat intan, anak kecik lg tp mampu consistent buat entry
Cik Nur Cik Nur January 21, 2013
selamat malam juga buat akak.. :)

Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha January 22, 2013
berghhhhhhhhhh.sempat tul dia ne...up to 3k ke cik kak oi..cba bgi sikit kt eca :P
lurun namzar lurun namzar January 22, 2013
xper, kak.
kami menunggu hujung minggu akak BW kami. :)
MaMa Rey MaMa Rey January 22, 2013
selamat malam Intan..err dah pagi la..selamat pagi Intan hehehe
Mimi Azirah Mimi Azirah January 22, 2013
selamat pg kak ina...huhuhu...mlm dh lpas
ayut ayut January 22, 2013
hahaha...ada jgk entry memlm..
emma emma January 22, 2013
alaaa xsempat ucp selamat malam.. sy bukak pagi so ucp selamat pagi lah utk kak ina :-) kiss n hug 4 Alisha & Aqilah...
izan mama mia izan mama mia January 22, 2013
selamat siang...hahaah dtang komen dh siang dh nie,,..
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief January 22, 2013
ada anak kecik mmg masa terhad kan..sbb tu kena pandai bahagi masa
sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa January 22, 2013
meh sha tlg jaga kan hehe
Deqla manjew Deqla manjew January 22, 2013
selmt mlm.. eh.. dah siang la..haha.. ok ucap selmt mlm utk mlm ni je la. :p
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ January 22, 2013
salam kak ina..
hehe..selamat petang! cma dtg tgh org lunch ni.. miahaha..dah lunch ?
Mrs Velentine Mrs Velentine January 22, 2013
wah misi menaikkan UV ker ni kak//
azizah :) azizah :) January 25, 2013
kebetulan dtg malam pulak.. nite kak :)