Alisha ada gigi taring tau.. so, jangan main2 dengan Alisha.... hihii

Dekat hidung alisha tu merah2 pasal dia garu..

Siapa ada gigi taring cepat tunjuk.. hihii... U all perasan tak dalam gambar atas tu nampak gigi taring alisha 2 batang bahagian bawah..? Yang u all nampak baru 2 batang tapi alisha ada 4 batang.. 2 atas & 2 bawah... hahahha... Alisha ni ada gigi taring mesti sebab ikut saya kot.. TAPI walaupun macam tu, GIGI TARING ALISHA LAGI TAJAM TAU.. so, jangan main2 dengan alisha yer... muahahhahha

Tiba2 teringat kisah silam saya zaman sekolah dulu.. biasalah, budak2 lelaki kan suka mengacau.. saya selalu kene mengata pasal gigi taring saya ni.. hahhaha.. Ohya, sebelum2 ni, saya tak perasan pun alisha ada gigi taring walaupun hari2 saya & alisha main doktor2.. doktor gigi.. hihii... Yang boleh buat saya perasan tu selepas my dear bagitahu minggu lepas... alert jugak my dear ni kan... hihii

P/s : Terlebih rajin sampai 5 entry + dah habis balas jejak yang tinggal komen.. hihii


{ 58 comments.. read them below or add one }

Errah Errah August 01, 2012
teringat lagi dulu2 adik suka gigit pipi dgn gigi dia..nasib xtgl parut..
Myra Jay Myra Jay August 01, 2012
Heheee... Uihh mesti garang nieh ;)


p/s: Ina, alamat Ina masih ada lagi :)
Zie Zie August 01, 2012
dania pun ada gigi taring tajam plk tu... emm dulu masa kecik2 suka gigit org... skarang dah tk mkn org dah hehe
nur anis nur anis August 01, 2012
hehe..senang ni kalau kena kacau..tunjuk taring ye alisha..:)
Cendol Cendol August 01, 2012
maaakkkk aihhhh!!!!!!!!!!!takottt!!dia ade gigi taring!Vampire!!haha
Norzie hany Norzie hany August 01, 2012
Banyaknya gigi taring Alisha sampai 4 btg.Klik chup2 & exabytes.
Falsya Falsya August 01, 2012
woooooo...xnk crk pasal ngan alisha la..kalau digigit tuh sakit wooo..hhee..
Wanieys Wanieys August 01, 2012
tajamnyer....kalau gigit mau meraung sakan ni hihihi
Cik Nur Cik Nur August 01, 2012
org yg ade gigi taring ni selalunya punya senyuman yg manis.. contoh, tgklah senyuman ibu alisha sendiri..manis je.. :)
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha August 01, 2012
eh,samalah..eca pun ada :)
sue zainun sue zainun August 01, 2012
leh kawan ngan Amira nih..Amira pon ada gigi taring gak..:)hehee
ShimaSalleh ShimaSalleh August 01, 2012
Wah! tajam tuh :)
Cantiknya bulu mata Alisha... pinjammm :)
lizz lizz August 01, 2012
gigi taring tu pemanis..tu...gigi taring tu jugak menambah kecomelan alisya ni...alisha ni
Dylla Abas Dylla Abas August 01, 2012
amboi mak gigi taring dia..nasib baik kat bawah..kalau kat atas..uish,dracula! hehehe :p

tp........Alisha comel dgn gigi taring tu :)
QueeN TerataI QueeN TerataI August 01, 2012
tula.. gigi taring dia kat bawah.. kalau kat atas lg gerun.. hehehe
Ummi Iman Ummi Iman August 01, 2012
Tajamnya. Iman pun ada 4 gigi taring ;) samalah ayah dia yg perasan ;)
jemarisuri jemarisuri August 01, 2012
taring comei tu kan alisha...^^
Si Matatajam Si Matatajam August 01, 2012
Tulun tulun auntie M takut tgk Gigi Alisha tu... Ha ha Khalish pun Tajam gak Gigi taring dia tu.. Slalu usik2 nak gigit..
ain vanilla ain vanilla August 01, 2012
akak . lama dah ain tak blogwalking dekat tempat akk ^^

nanti kalau ada orang kacau alisha senang la alisha nak gigit. hehe
Kesuma Angsana Kesuma Angsana August 01, 2012
ada gigi taring yek, nyanyi dan mengaji mesti suara sedap ni he he
Sally Yatiey Sally Yatiey August 01, 2012
Banyak jugak gigi taring Alisya ni. Hee. Comel :D
Puan Kutu Puan Kutu August 01, 2012
Alisya ada gigi taring pun tetap comel.:)

sy bkn setakat gigi taring,gigi berterabur juga.so jgn main2 dengan saya.muahahaha
ieedaz @ mama_isha ieedaz @ mama_isha August 01, 2012
Tajam tu.....!!!!

Isha pun ade gigi taring 2 kat bwh :-)
aimi aimi August 01, 2012
jgn nanti alisha gigit adek dye dah lah hihihiihihih
Ummu Muhammad Ummu Muhammad August 01, 2012
mate alisha mate cerdik! segar je nampak ;)
teratak hati teratak hati August 01, 2012
Takut la dgn alisha..nnti kena gigit..tajam tu..
Masya Masya August 01, 2012
amboi anak dara ina ni ade gigi taring rupenya yer ...
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin August 01, 2012
npe lak org xske org yg da gigi taring ye? pelik gak
ieda ieda August 01, 2012
haaa tudia ..
ekekek
macam adik akk lah ina
adik akk yg no 3 tuu ada taring macam nie .. smpai dah kawin x hilang punn ;)
fadh leyanie fadh leyanie August 01, 2012
kalau ada org buli alisha kasi gigit sama itu orang kah3..:P
izz iizza izz iizza August 01, 2012
sy pun ada dn teringat juga masa mula nk tumbuh dulu..2 3 hari susah hati...haha..takut ada gigi tu..:)
zachflazz zachflazz August 02, 2012
lariii... ada vampire.. piss alisha, tambah besar kau sekarang..
deno deno August 02, 2012
nasib baik alisya dah berhenti menyusu... kalau tak.. nanti habis la akak... hihik.... :p
shida'R shida'R August 02, 2012
hohoo..bahaya nih :)
shida'R shida'R August 02, 2012
kak komen kat shida alamat akak yer :)
tp shida xapprve la shida delete k :)

tq kaka :)
TiranaAduka TiranaAduka August 02, 2012
yang penting dia tak menggigit...
sib baik isap susu botol.......ekekekkekekekekkekek
Tina Othman Tina Othman August 02, 2012
panjang bulu mata alisha, cantik
anisalya anisalya August 02, 2012
Azfar pun dah keluar dua gigi taring. dgn gigi kapak besar kat depan.
shahdiana shahdiana August 02, 2012
yang penting alisha tetap kiut walau bergigi taring...
syawalsimpsons syawalsimpsons August 02, 2012
sekali pandang macam vempire la...kikikiki...takut la ngan alisha...kikiki...jgn gigit aunty soya tau
Masz Sidek Masz Sidek August 02, 2012
wow... tajamnye...
lepas ni... bila alisha senyum mesti nampak lebih manis dan comel... :)
mama_umar_maryam mama_umar_maryam August 02, 2012
taring2 pon comel je alisha..tp klu tekene taring tu,aduhaiii
ayut ayut August 02, 2012
wah gitu skali alisha..4 taring.hohoho..jgn gigit acik ayut ea :) *eh?acik plak slalu akak :p *
adyna adyna August 02, 2012
siung pun siung hehehe janji jangan makan bayam berdarah ^_^
adyna adyna August 02, 2012
siung pun siung hehehe janji jangan makan bayam berdarah ^_^
ros_reeza ros_reeza August 02, 2012
Alisha ada gigi taring.. takutla nak dekat hihihi.. takut kena gigit nanti....
Mira Adzlia Mira Adzlia August 02, 2012
pergh!!terserlah taringnya itu..hehe
Rai Rai August 02, 2012
aumm...comel gigi taring alisha.. kenapa hidung alisha merah?
TiranaAduka TiranaAduka August 02, 2012
gigi taring....g i g i ta r i n g..
MamaEma MamaEma August 02, 2012
jangan gigit adik nanti tau
emma emma August 02, 2012
Takutnyeee tgk gigi taring Alisha... hehehe... Intan x penah kene gigit ke??
Azi Azi August 02, 2012
comel jugak ada taring pun...
anitadiana anitadiana August 02, 2012
hubby kak ita memang ada taring tapi anak-anak tak ada yg ikut...comelnya alisha ada taring...
Izan Ishak Izan Ishak August 02, 2012
nampak ketajaman gigi taring alisha tu ina...
Nurul Husna Mohd Hassan Nurul Husna Mohd Hassan August 02, 2012
cantik la kalau ada gigi taring. gigi saya semua tumpul2. hihi
9n0L4 9n0L4 August 03, 2012
huhu. close up baru nampak. selama pun tak brape nmpk. ;)
Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P August 07, 2012
orang kata siapa yg ada gigi taring, bila senyum manis je..hee