Blog IntaNBerliaN dah genap 2 tahun..!!

Bila dah nak masuk 3 series ni, makin pelupa lah saya ni... sampai terlupa yang blog saya semalam dah genap 2 tahun (03/02/2013).. hihii (^_^) Masih baru dalam arena blog.. Masih banyak lagi yang perlu saya belajar... Apa2 pun saya rasa sangat seronok berblog sebab dapat kenal ramai rakan2 blogger yang baik hati macam u all.. Yap, macam u all.. yang sedang baca entry saya ni.. (^_^) Alhamdulillah jugak, saya dapat coretkan segala perkembangan anak saya dalam blog IntaNBerliaN..

Alhamdulillah sepanjang tempoh 2 tahun, ada lah jugak perkembangan @ pencapaian blog saya ni.. (^_^)

Rezeki dengan exabytes, 3 kali kontrak berturut2 @ 9 bulan
Pernah dapat offer pergi event pengiklan tapi terpaksa tolak sebab jauh
Unique Visitors tertinggi 2344.. sekarang maintain dengan hampir 2k @ 1k++, setiap hari
Pernah dapat offer buat amal dengan kerjasama Kleenex tapi terlepas peluang sebab tak baca emel 


Jumlah pageviews setakat ni 473092


Ranking Alexa, Global 465807, Malaysia 3280

Jumlah entry : 1292
Jumlah komen : 37269
Jumlah Followers : 1810
Jumlah Buffered Earning @ CPUV : 66

Jika saya dah berhenti menulis blog.. harap2nya anak2 saya dapat sambung berblog di blog ni.. tapi time tu, cerita tentang cucu2 saya la pulak.. muahahhahha.. Ohya sayang2... saya owner blog IntaNBerliaN nak mintak maaf dengan u all andaikata sepanjang 2 tahun saya berblog ni, ada coretan2 saya yang mengguris hati u all tanpa saya sedari.. saya hanya manusia biasa yang tak terlepas dari melakukan kesilapan.. Jangan segan silu untuk menegur saya yer.. saya terbuka terima kritikan.. (",)

HAPPY ANNIVERSARY UNTUK BLOG IntaNBerliaN MOGA AKAN TERUS MAJU KEHADAPAN... (",)

{ 36 comments.. read them below or add one }

 Aisy Nasiha Aisy Nasiha February 04, 2013
tahniah ina....semoga terus maju jaya//
Cik Rose Cik Rose February 04, 2013
selamat ulangtahun :)
banyak pencapaian ye dalam masa 2 tahun ni :)
sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa February 05, 2013
tahniah kak..n apy aniversary to blog intan berlian..:) smoga trus bersinar :)
Nur Nainis Nur Nainis February 05, 2013
Waa...dah dua tahun..tahniah kak. ^___^
Miss N™ Miss N™ February 05, 2013
selamat ulangtahun kelahiran blog intan berlian.. :)
fieda fieda February 05, 2013
selamat ulangtahun kedua intan berlian..wah makin maju nampaknya..moga semakin hari semakin success ye..
Unknown Unknown February 05, 2013
Happy anniversary untuk blog akak ( IntanBerlian) hee. Semoga terus maju :)
fieda fieda February 05, 2013
ina...hebakk la ina punya ga kali ni..nk sampai sebulan tu jenuh la ramai betul yg join..
Nora Karim Nora Karim February 05, 2013
Happy 2nd Anniversary blog IntanBerlian... moga terus success!! akak byk gak belajar dari blog ina.. thanks sharing... moga halal segala ilmu yang akak baca dari sini...
Sheila Adziz Sheila Adziz February 05, 2013
erm... allhamdulillah, satu jangka masa y singkat juga menempuh kejayaan... hope terus sukses k... hehe
Unknown Unknown February 05, 2013
happy birthday blog intan ^^
Nastyna Nastyna February 05, 2013
Happy 2nd Anniversary Intan Berlian. Long way to go, and congratulations for all the achievement.
ajumohit ajumohit February 05, 2013
tahniah ina, seronok tgk pencapaian blog ina, semoga suksess sokmo!! ;)
precious moment precious moment February 05, 2013
Congrats utk pencapaian blog u.. :)
Bkn semua org rajin tulis blog ni, cthnya mcm i ni la..hehe..anyway, keep in touch! hope ur blog will success always! :)
 Aisy Nasiha Aisy Nasiha February 05, 2013
bejaya blog ni... tahniah ina
Unknown Unknown February 05, 2013
tahniah mg trus cemerlang gemilang terbilang
- AZIE - - AZIE - February 05, 2013
baru 2 tahun ke? sy ingat blog nie dh lama...penulisan mcm otai..
Masya Masya February 05, 2013
happy anniversary.... moga blog ina sentiasa berjaya.. walaupun blog kt lbh kurang jer usianya.. tp blog saya x bape nak maju sgt.. suam² jer hahahahahaha....
Unknown Unknown February 05, 2013
tahniah... selmt ulang tahun blog... makin maju blog ina...ehh lom smpt join GA ina.. sbb nk kena like2 page tu.. lunch our boleh la..dah join pastinya deqla anto linknya. =)
Fiza Rahman Fiza Rahman February 05, 2013
Happy 2nd blog anniversary. Tahniah...2 tahun dah yer & banyak pencapaian. Smoga blog terus maju.
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI February 05, 2013
slmt ulghtn kedua..byk pncapaian mbggakan..
syawalsimpsons syawalsimpsons February 05, 2013
happy bufday blog intanberlian
Puan Kutu Puan Kutu February 05, 2013
alamak baru teringat annivesary blog sy dh lepas..buat2 lupa je sbb takde pencapaian.hanya keseronokan mengenali rakan blogger yg semuanya best2.

btw selamat ulangtahun blog intan berlian..moga terus sukses..:)
Mrs Velentine Mrs Velentine February 05, 2013
alhamdulillah banyak pencapaian yg membanggakan kan..selamat ulang tahun ke-2 utk blog ni
are_lin@yu are_lin@yu February 05, 2013
salah satu blog yg sangat berjaya..tahniah kak ;)
Aimi Rahim Aimi Rahim February 05, 2013
Awak ditag
http://everybloghavetheirownstory.blogspot.com/2013/02/current-chapter-segmen-jom-tambah_5.html
adianiez AIDA adianiez AIDA February 05, 2013
blog aida da nak masuk 4 tahun, tapi tak de pe pencapaian hi hi hi... ber blog bila ada masa. yg lain, heboh dgn famili & kerja ;-)
tahniah!!!
Mimie Mimie February 05, 2013
Happy Anniversary untuk blog kak ina
Myra Jay Myra Jay February 05, 2013
Tahniah dan Happy Anniversary..

Dah banyak pencapaian Ina dalam berblog ye ;D
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty February 05, 2013
banyak pencapaian blog ina=)nnt bleh belajar ciket2 dr awak yeq..selamat ulang tahun blog yang ke2..semoga lebih success
QasehnyaRania QasehnyaRania February 05, 2013
alhamdulillah..tahniah dan selamat ulangtahun ye blog intanberlian.. hihi

amin..
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief February 06, 2013
happy anniversary utk belog kak ina..banyak pencapaian kak ina dh capai..salute la dgn kak ina hehe..kenan menuntut la dgn kak ina cm ni kihkihkihkih
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra February 06, 2013
sehari sebelum ulangtahun saya, senang la kak ina nak ingat birthday saya lepas ni, hihihihhi...

tahniah tau akak sebab dapat banyak pencapaian, alisya n aqilah bertuah sangat dapat ibu mcm akak, ;-)

moga akak terus berjaya dalam dunia blog ni, hepi dapat kenal akak..