Saya pembakar semangat Cma?.. (^_^)


Hihii.. Malu pun ada.. seronok pun ada... Seronok sebab sedikit sebanyak entry yang saya tulis dalam blog ni bagi manfaat untuk ibu2 yang lain.. (^_^)

U all baca komen Cma yang saya dah print screen tu.. cma start free diapers dekat Seri (anak cma) selepas baca entry saya.. (",) Dari malas terus jadi bersemangat..!! cam gitulah yang kita nak.. hehehh.. Camne, saya ada bakat jadi pakar motivasi tak?? hahahaaa.. Impian sekadar angan2... cita2 saya yang tak kesampaian.. hihii.. Tak dapat jadi pakar motivasi.. sekadar duk rumah, memotivasi diri sendiri untuk terus bersabar & rajin dalam mendidik anak2.. (",)

Tapi tu la, tanpa disangka, apa yang saya tulis, secara tak langsung termotivasi jugak untuk ibu2 yang lain... (^_^) Macam Mimie pun pernah bagitahu saya yang dia ada belajar dari entry saya dalam bab anak2... Katanya dari dulu cepat marah2 tapi sekarang lebih banyak bersabar.. Anak2 pun cepat bagi respon.. takda nak memberontak.. (",)

Pasal bab anak2, ada gak yang emel saya bertanya pandapat.. berkongsi pendapat.. memang seronok... (",) Yela, dalam bab anak2 ni, saya pun berkongsi sekadar apa yang saya tahu.. yang saya tak tahu, ibu2 lain kongsikan.. yela, saya kan muda lagi, baru 2 orang anak.. hahah.. *walaupun minggu depan dah genap 3 series tapi tetap perasan muda... ekekke

P/s : Jika saya kongsikan yang baik, boleh ikut... tapi andaikata saya ada kongsi benda yang tak elok, jangan sesekali ikut... (",)

{ 22 comments.. read them below or add one }

Mrs Velentine Mrs Velentine February 19, 2013
alhamdulillah...bangga dgn kak ina..
Unknown Unknown February 19, 2013
baguslah,,,timba pengalaman yg baik jaddikan teladan
ayut ayut February 19, 2013
:)) bila ada kwan2x yg bersemangat,indirectly kite mesti tpngaruh..hihihi.wlupun hnya di alam maya ^^
Nisah Idham Nisah Idham February 19, 2013
seronoknya bile ada yang manfaatkan penulisan kite kan..
semoga ramai lagi yg boleh manfaatkan bersama termasuk lah Nisah :)
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ February 19, 2013
salam kak ina..
muahahaha..malunye tetiba terpampang komen cma kat blog kak ina ni.. hihihi... :p

tp betui tau kak ina...
tak rugi cma ada rakan2 blogger yg share idea2 bernas..hihi..mmg rasa bersemangat!
dari mls, dah rajin ckit..dari pemarah, sekarang dah boleh control ckit2..

boleh jadi pakar motivasi la kak ina ni... ^_^
Ena's Stories Ena's Stories February 19, 2013
tersenyum² la tuh!..
sebenarnya berkongsi² tu adalah penting...dapat membatu satu sama lain..tul tak intan?
Mimie Mimie February 19, 2013
eh eh nama sy de la....huhuhu
Mimie Mimie February 19, 2013
sy pun gigih ajar aina free diapers
NinaAz NinaAz February 19, 2013
Ni y xsabar ada anak niee.. hihihi.. doakan saya yeaaa♥
Unknown Unknown February 19, 2013
salam perkenalan kak ina..sye da hampir sebulan follow blog akk ni..kalau akk de mse meh jenguk blog sye yg x bape nk best sgt tu..hihihi..bru nk blaja2..
http://anisxora.blogspot.com
AnonymousAnonymous February 19, 2013
baguslah ada usaha pasti jaya !
haryati haryati February 19, 2013
bagus jugak ye... dpt sm2 share pengalaman... mana yg ok amik sebagai penduan...
fieda fieda February 19, 2013
ina..tahniah lagi sekali sbb dh bagi ilmu utk kwn2 semua..hii
Miss N™ Miss N™ February 19, 2013
Akak Boleh jadi icon untuk ibu2 diluar sana tau.. :)
Nora Karim Nora Karim February 19, 2013
kalau anak berjaya buat something yang kita ajar.. mmg kita akan excited melampaukan ina.. sampai berkobar2 jadinya... hahah
DYatie ABakar DYatie ABakar February 20, 2013
menulis dengan memberi manfaat kepada orang lain dapat pahala. tahniah kak! :)
aziazib aziazib February 20, 2013
offcoursela intan kongsi yg baik2 sahaja... sy lak bab makanan ada gak ikut intan.. bab anak2 pn yg baik jdikan pengajaran yg buruk jdikan sempadan... hiiiihiii
sal ya sal ya February 20, 2013
kita berkongsi kan? ada kalanya kita belajar drpd org lain jgk. tak semestinya anak dah ramai kita dah maser semua. still learning kan...
Puan Kutu Puan Kutu February 20, 2013
teruskan hasilkan entri pembakar semangat..semoga bermanfaat utk kita semua..dpt gambarkan perasaan terharu ina macam mana..:)
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief February 24, 2013
see kak ina memang boleh jadi mentor untuk ibu2...tima kasih juga kak ina sebab banyak dah wani timba ilmu parenting kat sini tau