Bakal model cilik... (^_^)


Si Alisha yang makin besar makin pandai bergaya... Makin cantik pulak mata si ibu yang memandang.. muahahhah.. Time ni kami nak balik Sungai Petani tapi singgah rumah MIL dulu... Gambar ni, adik ipar saya yang snap.. Aksi model cilik yang tengah memperagakan pakaian.. hihii

{ 43 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons February 13, 2013
mmg makin cumill pon si alisha ni...ina...sue lupa la watermark kan kalo nak taruk kat gamba tu, guna software ape ye...sue lupa la
Unknown Unknown February 13, 2013
tengok muka dia macam aku ingat muka anak buah anak adik saya..eja namanya..
NinaAz NinaAz February 13, 2013
Hihi. Makin besar makin bergayaa.. kalah laaa ibu banti. Hikhik
Falsya Falsya February 13, 2013
sweet sgt bile alisha senyum..n suke jugak tgk rambut alisha..curly2 gitu..;)
ecadwinkyasha ecadwinkyasha February 13, 2013
bontot ibu dia kacau gmbr je la.hahaha....

tolong crop ye :P
hakhakhak..


benci tul exabytes tu,mmg 3kali je kot leh dpt kontrak :(
Mrs Velentine Mrs Velentine February 13, 2013
memang comel..macam mama dia juga
Unknown Unknown February 13, 2013
..catwalk tuuuu.... :P
Umialya Umialya February 13, 2013
alolooorrrrr.. comelnya
nita nita February 13, 2013
memang comel sangat2 si alisha ni ^_^
mieza mieza February 13, 2013
waa, kecik2 da pndai ye..
hehe
Mimie Mimie February 13, 2013
memg nmpk comel alisha nih bergaya
haryati haryati February 13, 2013
senyum tu yg tak tahan.... manis je..
Kakzakie Purvit Kakzakie Purvit February 13, 2013
Pandai pulak tu dia nak bergaya sambil senyum:)
Nora Karim Nora Karim February 13, 2013
amboi... kemain lagi alisha ni ya.. hehee
MyFreeMinded MyFreeMinded February 13, 2013
comel anak dara ni macam mama dia gak..
Unknown Unknown February 13, 2013
salam ina..
lama sungguh akak tak jenguk ina,lama juga tak baca cerita alisha dan aqilah,wah makin pandai bergaya alisha ni ye..comel sangat
Shafiq Shafiq February 13, 2013
Alisha makin comel dan rambut dia curly2... Hehehe
mama lynn mama lynn February 13, 2013
da pndai jalan cat walk.. hehe
Unknown Unknown February 13, 2013
ada bakat jd model kanak2.. bkn comey di mata ibunya je..di mata deqla jugak.. sgt comel!
AnonymousAnonymous February 13, 2013
he he mmg ada bakat ni!
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief February 13, 2013
hamboi2 sakan noh ngalah amatur model jer dia hahaha...comel!
ayut ayut February 13, 2013
pandai ye dia bergaya...hihihi
maszull maszull February 13, 2013
assalamualaikum intan...semakin besar n semakin pandai nyer alisha ni yer...;)
Puan Kutu Puan Kutu February 13, 2013
mmg comel..suka dengan rambut alisya yg curly tu..:)
Unknown Unknown February 13, 2013
comeylah alisha.. dengan rambut curly2 gitu sambil jalan catwalk.. so cute!
Miss N™ Miss N™ February 13, 2013
betul je gaya dia eh...
geram nur tgk.. :)
comei
- AZIE - - AZIE - February 14, 2013
kemain dia pandai berposing..
Myra Jay Myra Jay February 14, 2013
Hheheee, ada gaya ni :D
intanfirdaus247 intanfirdaus247 February 14, 2013
wah wah...ni anak dara comel n...
Dayang Deno Dayang Deno February 15, 2013
boleh jadik model nih.. hihi
☾SHiemaCMa☾ ☾SHiemaCMa☾ February 15, 2013
salam k.ina..
hihi..dh semakin bergaya ye alisha ni ..:P
fieda fieda February 15, 2013
alahai anak dara ni,.
QasehnyaRania QasehnyaRania February 18, 2013
suka rambut alisha.curly giteww ;)