Aqilah sanggup lakukan apa je kerana kamera.. hihii


Tengoklah tu si dagu runcing ni haaa... pantang nampak kamera mesti nak tengok.. hehhe.. Cuba tengok gaya badan dia tu.. dah terbentuk macam huruf C... hihii.. Aqilah.. Aqilah.. kamu ni so sweet la sayang.. (^_^)

{ 22 comments.. read them below or add one }

NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra February 19, 2013
hihihi...makin comey la aqilah ni..;-)
UniMeOw UniMeOw February 19, 2013
aii...nak jd model ke cyg aqilah....hik3
eintan nurfuzie eintan nurfuzie February 19, 2013
dah lama jenguk blog ni.. last ms bby kecik lagi..s krg dh pandai posing
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha February 19, 2013
sy wakil david teo...nak minta puan tlg bawa anak gi casting,boleh?... =P
Aisy Nasiha Aisy Nasiha February 19, 2013
pandai bergaya si kecil ni ye.... tahu tahu aje dh ada kamera nak snap gmbar dia.....
syawalsimpsons syawalsimpsons February 19, 2013
mmg sweet dah..muka pon macam alisha sudah
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ February 19, 2013
salam kak ina..

haaaa... dah ade bakal2 model cilik ni ha... :) ^_^
ayut ayut February 19, 2013
:) pasni mmg pantang nmpk kamera la ye...
Mimi Azirah Mimi Azirah February 19, 2013
memg runcing dagu aqilah
fieda fieda February 19, 2013
tu dia..mmg kaki bergambar ni..
Nora Karim Nora Karim February 19, 2013
kemain melentik-lentik aqilah ni... hehe
*azni* *azni* February 20, 2013
mmg kaki bergambar bila besar nnt nih..hehe..
sal ya sal ya February 20, 2013
cepat je besa rasanya si Aqilah ni.
Puan Kutu Puan Kutu February 20, 2013
kemain dia lipat2 badan.gaya supergimnas nie..:)
lady scooter lady scooter February 22, 2013
chomel...!! dagu dia... lagi nampak chomel..hehee
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief February 24, 2013
haippp aqilah awat comey sgt ni...geget kang!