Aqilah demam..!!


Memang betoi lah anak ni lain2 kan... Aqilah lagi 2 hari genap 4 bulan.. Hari ni dah demam... Kalau Alisha dulu, dia dekat umur 2 tahun, baru demam... Aqilah awai2 dah demam, walaupun aqilah sama jugak cam alisha minum susu badan...

Tadi saya check suhu Aqilah 37.5.. sekarang ni, saya duk tuam badan aqilah dengan air asam jawa... Alahaiii sian aqilah... arini dia takda nak senyum macam selalu... Kalau sebelum ni, bila agah, mengekek gelak.. petang ni, kakak ajak dia main.. dia nangis pulak... saya bagi dia tidur atas riba saya... betapa panasnya badan aqilah, sampai peha saya pun panas... Tak pasti dia demam sebab memang nak demam or sebab nak meniarap or sebab nak beralih bulan... Pe2 pun, U all doakan moga Aqilah cepat2 sembuh yer...

{ 36 comments.. read them below or add one }

Mrs Velentine Mrs Velentine February 20, 2013
semoga cepat sembuh...anak ni lain2 ragamnya
umi alya umi alya February 20, 2013
jangan biarkn suhu badan terlampau tinggi, bahaya tu..

Mudah2an Aqilah cepat baik
fieda fieda February 20, 2013
olo...debab jugak aqilah ni..cepat2 sembuh tau aqilah..
fieda fieda February 20, 2013
olo...debab jugak aqilah ni..cepat2 sembuh tau aqilah..
UmmiAbi UmmiAbi February 20, 2013
Syafakillah Aqilah..Get well soon dear.. Moga Aqilah cepat sembuh & aktif balik..
Kesuma Angsana Kesuma Angsana February 20, 2013
la siannyer, moga cepat sembuh ye
syawalsimpsons syawalsimpsons February 20, 2013
aqilah cepat sihat...cian ibu, risoo kan kamoo aqilah...ooo..alisha umo 2tahun baru nak demam ye..kuat jugak yee...izz, alhamdulillah tak la demam buat masa ni...aritu ada sekali kepala dier panas..kepala je, badan tak...tp alhamdulillah dier still aktif...tuam ngan air sejk kat kepala...esok pagi dah ok...tu demam ke erkk...
Sally Yatiey Sally Yatiey February 20, 2013
Semoga aqilah cepat sembuh..
Fiza Rahman Fiza Rahman February 20, 2013
Siannya dia. Smoga cepat sembuh aqilah.
GreenJade GreenJade February 20, 2013
moga Aqilah cpt sembuh

risau lah skg mcm musim..baby saya pun tgh demam walopon fully bf. tak senang duduk rasa.
tenku butang tenku butang February 20, 2013
klu budak kecik yg demam mmg kita risau sgt.. sbb dia xleh ckp apa dia rasa.. kita yg kena alert diorg kan.. hope cepat sembuh yea..
QasehnyaRania QasehnyaRania February 20, 2013
in shaa ALLAh semoga aqilah cepat sembuh ye.kakak tak kawan nak main tu
♥♥azatiesayang ♥♥ ♥♥azatiesayang ♥♥ February 20, 2013
Semoga Aqilah cepat sembuh...klu anak kecik jer kita risau bila dmm,anak k.atie yg dah bsr2 tu pon klu dmm...lg k.atie susahati sbb dok jauh :(


P/S; Ada yg berminat dgn pemanggang ajaib dgn harga promosi..jemputlah singgah.
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ February 20, 2013
salam k.ina..
huhu...sian aqilah demam..
mungkin ya sbb nk berubah bulan..semoga aqilah comel cpt sembuh dari demam ye..
♥  Cmª shIemª ♥ ♥ Cmª shIemª ♥ February 20, 2013
salam k.ina..
huhu...sian aqilah demam..
mungkin ya sbb nk berubah bulan..semoga aqilah comel cpt sembuh dari demam ye..
Jemarisuri Jemarisuri February 20, 2013
anak2 kecik camtu la ina..sabar ye...didoakan moga cepat sembuh...
Ibu Lala Ibu Lala February 20, 2013
Moga aqilah cepat sembuh. Demam nak pandai apa apa lah tu...
NaZiRaH @ Ezyra NaZiRaH @ Ezyra February 20, 2013
demam nak boleh meniarap kot akak, harap aqilah cepat sembuh,kesian tengok dia,huhu
Ainim Suju Ainim Suju February 20, 2013
semoga cepat sembuh ye aqilah..sama nama dgn anak kawan saya tp aqilah tu dh berumur 4 tahun
Cik Nur Cik Nur February 20, 2013
alolo..siannya nur tgk dia....
SeputihSalju SeputihSalju February 20, 2013
moga cepat sembuh aqilah.. teringat nurul demam baru2 ni.... tp alhamdulillah dah sembuh..
aimi adilah aimi adilah February 20, 2013
chayok2 aqilah... cpt sembuh yeee
CeqGu CeqGu February 20, 2013
alahai kesiannya....akak memang susah hati kalau anak kecik demam. kesiankan diaorang dah la tak pandai nak cakap pening ke loya ke ...
jaa jaa jaa jaa February 20, 2013
aqilah bru demam ker? skrg dh surut ker? mgkin sb nk beralih bulan kot..
Pn. Sheila Pn. Sheila February 21, 2013
ciannye aqilah... cpt sembuh tau...
ayut ayut February 21, 2013
dmam nk dpt akal kot org tua ckp...pasni ntah2x leh meniarap dh :)) moga aqilah shat cepat yer...
ayut ayut February 21, 2013
dmam nk dpt akal kot org tua ckp...pasni ntah2x leh meniarap dh :)) moga aqilah shat cepat yer...
Mrs Lurve Mrs Lurve February 21, 2013
kesiannya, nmpk muka aqilah pucat..cepat sembuh ye syg
Deqla manjew Deqla manjew February 21, 2013
alahaii kesian betol tgk..cpt sembuh yer aqilah...
Mimi Azirah Mimi Azirah February 21, 2013
Semoga cepat sembuh ye aqilah
wan nurul hezrina abd halim wan nurul hezrina abd halim February 22, 2013
alahai tak sanggup tgk.tuala tuh ina letak air asam jawaker?tgk mcm warna coklat2..kalu tak bleh buat air asam jawa tuk turunkan panas sikit
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief February 24, 2013
la kak ina kesiannya nengok aqilah....anak2 xsihat ni rasa mcm mn xtau kita ni kan
Puan Kutu Puan Kutu February 25, 2013
kesiannya sy tgok si aqilah nie..moga cpt sembuh ye syg..:)