U all pun boleh promote blog u all di blog saya (^_^)

U all dah baca belum entry yang dikarang oleh NIEYZA?.. Baca tau.. heheh.. Nieyza ni baik.. peramah je orangnya... Jomlah jadi kawan Nieyza.. follow blog Nieyza.. hihii

Sebelum ni saya pernah bagitahu u all yang saya nak buat SEGMEN PROMOTE BLOG kan... BACA SINI jika nak tau lebih lanjut... malas nak taip lagi sekali... (^_^).. Untuk pengetahuan u all, NIEYZA sebagai orang pertama yang saya pilih untuk pembukaan SEGMEN PROMOTE BLOG... *Cewahhh siap pembukaan lagi... muahhaha.. Saya invite NIEYZA secara personal.. Jangan tanya saya kenapa saya invite nieyza secara personal yer.. sebabnya saya sendiri pun tak tahu... yang saya tahu, dalam kepala saya, duk bermain2 nama NIEYZA.. hahah.. Tuhan dah gerakkan hati saya la tu kan.. (",)

U all pun boleh dapat peluang buat entry promote macam nieyza ni jugak... tapi melalui entry SEGMEN PROMOTE BLOG la yer... InsyaAllah saya akan up kan entry SEGMEN PROMOTE BLOG ni, sekali or dua kali sebulan.. u all just submit je link u all dekat entry tu nanti.. lepas tu, saya akan buat cabutan siapa yang terpilih... (",)

JOM TERJAH BLOG NIEYZA..!! NIEYZA NI ANTARA MEREKA YANG SUPPORT BREASTFEEDING + PANDAI BUAT DOODLE YANG COME LOTE.. (",)

U all pun boleh promote blog u all di blog saya (^_^)

{ 19 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown February 04, 2013
tq ina..sayang awak! ^^
Mrs Velentine Mrs Velentine February 04, 2013
tak dapat tengok blog dia..line slow lah
Mimie Mimie February 04, 2013
dah jg follower die kak...nieyzha ni memg peramah
Unknown Unknown February 04, 2013
nak juga..rajin laa ina nih
MyFreeMinded MyFreeMinded February 04, 2013
OK, Insya Allah ada kesempatan akan ke blog Niesya nanti. Bagus Ina ni. Rajin tul dia.
su su February 04, 2013
lama x singgah sini, dah bertukar wajah rupanya.. ok nti sy singgah blog nieza plak ;)
Miss N™ Miss N™ February 04, 2013
jom terjah... :)
nanti nak cubalah..
heeee
fieda fieda February 05, 2013
nieza mmg best..pandai buat doodle..
ayut ayut February 05, 2013
bile dh bermen2x di kepala mmg dia la terpilih yer...hihihi
Puan Kutu Puan Kutu February 05, 2013
bagus support bf.nak p tuntut ilmu skang!haha..
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty February 05, 2013
nak tgk jugak nnt kalau .com hanya leh tgk kat umah jer
QasehnyaRania QasehnyaRania February 05, 2013
semoga niza terus berjaya :D
QasehnyaRania QasehnyaRania February 05, 2013
semoga niza terus berjaya :D