Rekod peribadi blog


Untuk rekod peribadi blog saya.. petang semalam lebih kurang pukul 4 lebih kot.. Terkejut saya tengok online users dekat blog saya pada masa tu 74 orang.. takdalah banyak sangat tapi bagi saya, untuk blog saya ni.. kira banyaklah jugak.. ekekke.. sebab selalu saya tengok online users 20+ ke 30+ ke 40+ ke... tapi semalam 70+.. (",).. Ohya, tak sangka jugak yang pageviews blog saya dah melebihi 500K.. (^_^)



Saya masa tengok jumlah online users tu pelik gak la.. yela, nape tiba2 ramai orang kan.. tengok dekat Nuffnang, tak dapat detect.. Time tu plak, kebetulan saya bukak FB & terbaca status Scarfsweethoney... Oooo baru saya tau.. ianya disebabkan oleh Scarsweethoney share link entry review saya dekat facebook.. (^_^)


Selain dari rasa eppy tengok jumlah users online, saya pun happy sebab, UV blog saya minggu ni dah hampir nak maintain 2000++ UV.. (",)

P/s : Alhamdulillah, sedikit sebanyak usaha saya nampak hasil (^_^).. Thanks dekat u all yang tak jemu2 bagi sokongan (",)

{ 36 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown February 28, 2013
Bestnya UV tinggi macam ni ^_^ Tahniah kak :D Semoga terus maju ;D
NinaAz NinaAz February 28, 2013
Wahh. Bestnya.. saya nak dpt seorang online users pun susah. Huu
Ibu Lala Ibu Lala February 28, 2013
tahniah...

add la akk kat fb : ibu.lala.5
Unknown Unknown February 28, 2013
banyaknyeeeee UV!
tahniah~
GREENJADE GREENJADE February 28, 2013
wowee byk tu...chaiyok2 sis..rezki anak2 tu.. :)
Lynn Lynn February 28, 2013
As salam ina..

bestnya..tahniah..
Falsya Falsya February 28, 2013
byknyeeeee..kalau kite mmg ssh la nak dpt byk gitu..hehehe
syawalsimpsons syawalsimpsons February 28, 2013
alhamdulillah rezeki ina ni
nini nini February 28, 2013
tanniah...semoga lebih maju ya...=D
Unknown Unknown February 28, 2013
tingginya uv akak! tahniah3x.. jijah tumpang seronok sgt..
Unknown Unknown February 28, 2013
Wahhh, tahniah kak :)
Dayang Deno Dayang Deno February 28, 2013
wah... seronok tu kak... tahniah :)
ajumohit ajumohit February 28, 2013
tahniah ina!!! wow tinggi uv blog ina, akak ni ntah boleh maintain ke tak ;).
jaakechik jaakechik February 28, 2013
TAHNIAH KAK INA! makin murah eazeki akak yer...
zahidahwahid zahidahwahid February 28, 2013
tahniah.... saya nak dapatkan 100uv sehari pun susah... ada yang lebih utama... hehehe
Miss N™ Miss N™ February 28, 2013
perghhh...memang mantoplahkan... :)
Puan Kutu Puan Kutu February 28, 2013
wow!klu sy 7org pun ssh nk nmpk jumlah org skodeng.haha..
Tie HT Tie HT February 28, 2013
alhamdulillah, tahniah ina :)
Nora Karim Nora Karim February 28, 2013
wah... Alhamdulillah... syukur....
lizz lizz March 01, 2013
waaa...banyakk tu....
ecadwinkyasha ecadwinkyasha March 01, 2013
jgn lupakan eca bila da popular eh :P
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI March 01, 2013
tahniah..sgt tinggi..mmg pasan shawl tu up dtatus gtu =)
Ayue Rejaluddin Ayue Rejaluddin March 01, 2013
Tahniah kak....
Ramai jugak tu...
AJ nak dapat belas2 pun susah...
Hehhehehe..
shahdiana shahdiana March 01, 2013
kuatkan lagi usaha ye ina..tahniah dengan pencapaian ina sekarang ye...
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ March 02, 2013
salam k.ina..
hihih.. ni yg dinamekan win win situation kan?
tahniah akak!
Unknown Unknown March 07, 2013
Eh eh..ada banner doodle nieza.hehehe