Tak habis2 dengan kisah helmet.. hihii


Actually, Alisha tengah main basikat tau.. dia bukak helmet & terus meratah mentega kacang... Saya pun apa lagi, ambiklah helmet tu nak simpan... Last2 dia merengek gtau dia nak pakai... hahhah... Apa lah Alisha ni, sambil makan pun nak pakai helmet... dah la macam tu, siap suruh ikat lagi tali helmet dia tu.. hahah.. Nampak tak, betapa baguihnya alisha ni.. pakai helmet mesti dengan cara yang betul.. hihii

{ 21 comments.. read them below or add one }

naomei naomei February 21, 2013
Bagus tu intan..hihi..mesti comel buat olah lagi tu..hihi
careno careno February 21, 2013
kehkehkeh... comel... tido pakai helmet tak? Wakaka..
Unknown Unknown February 21, 2013
amboi.. sempat lagi pulak tu..hehehe
ayut ayut February 21, 2013
mmg gaya yer klu dh bsama helmet pasti tak tinggal ni... :))
ayut ayut February 21, 2013
mmg gaya yer klu dh bsama helmet pasti tak tinggal ni... :))
Mrs Velentine Mrs Velentine February 21, 2013
comel..makan apa tu syang/
Unknown Unknown February 21, 2013
hahaha... pakailah helmet ketika makan.. sng nk tandukkan sape2 yg curi makanan dia kot..hahahah...
Mimie Mimie February 21, 2013
alisha memg menjaga keselamatan diri nih
Fiza Rahman Fiza Rahman February 21, 2013
Safety first ☺☺

Amboi...meratah mentega kacang.
nini nini February 21, 2013
hihi.....suka dia ek....orang kita yang naik motor tu kekadang malas nak pakai helmet...hahaha...
☾SHiemaCMa☾ ☾SHiemaCMa☾ February 21, 2013
salam k.ina..
hihi...berwaspada sungguh alisha ni..
comel!
sal ya sal ya February 21, 2013
makan mentega kacang pun kena pakai helmet utk keselamatan ye alisha?
nanieydotcom nanieydotcom February 21, 2013
Lme xtgk Alisha pkai helmet
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty February 22, 2013
nak pinjam bleh tak alishya helmet2??
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty February 22, 2013
nak pinjam bleh tak alishya helmet2??
aziazib aziazib February 22, 2013
Kdg2 bila sy bercdg nk simpan brg xkasi anak main. Sy sogok benda lain tp diorg ni ttp ingt apa yg diorg suka.. Last2 biarkn je la selg xmerbahaya
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief February 24, 2013
semua helmet..sayang sangat helmet dia tu hikss..meh auntie pinjam helmet sat
Puan Kutu Puan Kutu February 25, 2013
makan smbil pakai helmet.mmg betul2 jg keselamatan la kamu alisha.haha